19 Ağustos 2014 Salı

Siyahın Resmi

Uyandım , göğe baktım siyahtı
Koştum ..yıldızlar çok uzaktı,
Çağırmak istedim..aklıma gelmedi adı
Gördüğüm en kötü rüyaydı

Peki ya rüya değilse siyahın hükmü, korku ve öfke çare değilse yırtmaya o perdeyi. Kelimelerin sırrı emanetse ve söyleyemiyorsan kimseye yükünün seni ezen hükmünü.

Bazen geceler çok uzun sürüyor bazen 
Bazen tebessümle saklanıyor en büyük ağıtlar bazen


ve kar altında düş kuran tohumlar misali, baharı düşler kalbiniz. Güvenin düşlere, zira onlarda gizlidir ebediyete açılan kapı..Khalil Gibran

8 yorum :

  1. ah kadriye,
    hazine sandığı gibisin:)

    YanıtlaSil
  2. Bazen geceleri darmadagin eder bir dostun iki satiri, bazen de gun gibi dogurur umutlarini.Sen hic siyahin hukmuyle karsilasma arkadasim, omre bedelsin♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Mukaddes,siyah olmasa parlarmıydı beyaz gönlünmüzce?Her şeyin yeri var hayatımızda ölçüsünce :-)

      Sil
  3. Bir başka blogda fotoğrafınızı gördüm, ne içten bir kahkaha etkilendim burada buldum kendimi. Yazılarınıza göz atıyorum. Bu arada merhaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu merhaba, iş yerinde sorunlar boyumca iken bir kahve molası için nefeslendiğim sabahımda neşeyle ayağımı yalayan sevimli ve teklifsiz bir sokak köpüşünün hediyesidir o kahkaha. Dostça bir dokunuşun algıyı değiştirdiği sihirli anlardan biri.Bu vesile ile tanıştığımıza sevindim. Bloğunda resimleri ve süslemeye gereksinim duymaksızın yaşamı sevişini sevdim.İyi ki geldin diyeyim ne diyeyim :-))

      Sil
    2. Sokak köpeği mi, kahkahanın anlamı bir kat daha arttı. Harikasınız.

      Sil