12 Kasım 2014 Çarşamba

Silüet

Aklım buradaydı ama ruhumu nadasa bıraktım gelmeden önce. Bir miktar çorağa çalmıştı bereketli topraklarım.Mevsimsiz yağmurlar, ölçüsüz sıcaklar;aslında beklenen ama gelmez diye umulan afetler filan.

Kızdım çok kızdım birilerine.
Kırıldım hayatın taaa kendisine.
Küstüm bunca zaman sabırla affedip umut ettiklerime.
Ne kadar çimdikledimse kendimi rüya değil gerçek yaşadıkların dercesine acıdı canım..istedim ki uyanıp kabus sanayım.

İşte böyle özeti uzak kaldığım günlerin.

Abim geldi  sesimin titrek tınısına gönlünü yumuşatıp.
Oyyyyyy...
Kardeş cannnn, kardeş ömrü tamamlayan.
O dönünce Trabzon'a pek ağladım ardından. Ne şanslıyım ki sevginin bu derece güzelini bana vermiş Yaradan.

Kutupların 6 ay gecesi gibiydi şu son bir ay.

Bi sevgili Havva dürttü ..içime dert oldu .Gitsem yazsam okusam iki satır dedim
Bi Aliye'm dürttü..utandım ertelediklerimden,şımardım keyfimden.
Bi de  Burcu sorunca "nerdesin" diye..düşündüm doğrusu hakikatten ben nerdeyim diye.

Soranlara sonsuz teşekkürler gönülden.
Bugün darmadağınık ama özetle anlattım nerede olduğumu...yarın yine yazarım eskisi gibi inşallah.

Hep sevgiyle kalın.

6 yorum :

  1. hoşgeldin,
    gelir geçer dertlerin,insanların bıraktığı izlerin yaralamasına izin vermeden geçsin günlerin:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiatta düz olan her şey insan yapımı..kalanı izlerle şekilleniyor Havva.Böyle daha güzel olacak belki,bilemiyorum...hiç bilemiyorum.Sevgiler benden sana :D

      Sil
  2. Öfkelen, kırıl, küs ama uzak kalma. Kelimelerini seviyorum, iyi ki geldin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,ben de burada var olmayı ve sizleri seviyorum. İyi ki "gel" dedin Burcu

      Sil