24 Aralık 2014 Çarşamba

Silgili Kalem


Silgim mi erken tükenirdi kalemim mi diye düşündüm  düşünmeyi becerdiğime inanmaya başladığım o günlerden bu günlere ...


Yeni sayfalara yeni resimler çi zer , yeni sözcüklerle yeni öyküler düzer ama geri döner aynı satırlara da bakarmışım ben..öyle geçip gitmezmişim, zamanımı ayırırmışım silip düzeltmeye.


Birilerini ürkütse de "yeni başlangıçlar" sözü, derin ve serin yeni bir nefesle aynı satırı yeniden ve düzgün yazmaya çalışmak dahi bir yeni başlangıç kimine.


Yeni yıl geliyor.
Gelsin..sevmedimdi zaten 2014'ü
Gitsin!
Şu yeni yıl var ya..

Mutlu olsun,kutlu olsun..ama yaşanan ve yaşanmaya değer her anı bizim olsun


31 yorum :

  1. o zaman tükenmez kalem kullanmak mı gerekir acaba? yılların hepsi aynı be arkadaşım aynı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tükenmez kalemler de tükenir, silinmez denilen yazılar da silinir :-)
      Yılların hepsi aynı gelmiyor bana..Yıllar bir yana dursun,anlar bile çook şeyi değiştiriyor kendisi değişirken. Bloğa hoşgeldiniz diyeyim can-ı gönülden :-))

      Sil
  2. heeey o zaman bak gelecek yıl seni çok neşelendirsin hep huzurlo ol taam mıı amaaaa :)

    (o öykünün ilkini de okudun mu. uzun öykü olcak. bi osmanlı gastecisinin yaşadıkları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumadımmmmm deep..gitcem okuyacam,bayılıyorum öykülerine..net yani :-)
      gelecek yıl beni neşelendirsin evet..2014 bir ayakkabı kutusunda sahibinde kalsın ıyyyy
      sevemedim oni :-)

      Sil
    2. hah haaa bak keyfin kaçınca bana gel söle ben seni neşelendirirm beee :)

      Sil
    3. reddedilemez bir teklif...evde olmadığım için alamadığım kargomu almaya gidiyorum.Döndüğümde bakcam o uzun öyküye hemen.İyi ki söyledin, teşekkürlerrrrrr

      Sil
    4. yanii uzun bi öykü olcak da ilk ve ikinci bölümünü okumuş oldun işteeee :)))

      Sil
    5. bi ikigün sona yazarım. arada başka şeyler yazayım sıkmasın di mii. ben de nolcağını bilmeden yazıyom ki hep bakalım :)

      Sil
  3. Yepyeni güzel bir yıl olsun inşallah mutlulukla eskitelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buralarda olalım,mutlu güzel günler yaşadık iyi ki en baştan yola öyle çıkmıştık diyelim :-)

      Sil
  4. 2014 benim için güzel başlamıştı ama devamı gelemedi güzel başlangıcın. Hep sınandığım, sabrımın denendiği bir yıl oldu benim için. Ben de hiç ama hiç sevemedim 2014' ü. Tüm olumsuzluklarını da alsın gitsin artık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir 2014 gitsin diyen kişi daha..oley
      Geri versem iade alırlar mı diyeceğim kadar berbat bir yıldı...anladım ben sizi :-)

      Sil
    2. iade etmeye çalışırken üste para falan vermemiz gerekmesin bir de, aman tek gitsin iadeyle uğraşmayalım :))

      Sil
  5. Dilerim 2015 insanlığa güzelliklerle gelir..yıllar nedirki geçip giden yıllar değil aslında biziz gidenler eksilenler...
    2015 her kese sağlık mutluluk huzur getirsin..gerisi kendiliğinden gelir..sevgi ve dostlukla.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm kötü sözlerin sahibine gitmesi gibi tüm güzel dilekler ve sözcükler de sahibini bulsun ve 2015 sizin için de şahane bir yıl olsun :-)

      Sil
  6. Erken bir kutlama mesajı. Yine kaybolma bir yerlere. İyilikle karşılaştırsın bu yıl bizi, mutlu geçsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu kaybolmayı ben de istemiyorum ama bazen kaç duvar dikiyorum dünya ile arama ben de bilmiyorum.
      Fark ettiğin için teşekkürler :-)
      İyilikle, senin fotoğraflarındaki kadar güzel detaylarla yaşatsın bizi bu yıl..tüm kalbimle diliyorum.
      Sevgiler...çok sevgiler

      Sil
  7. 2015'i cok sev, istedigin her sey gerceklessin. Sevdiklerinle kurdugun yolda, hic durmadan hedeflerine ulas. Senin gib biri annenin yetistirdigi kizlara ihtiyaci var bu ulkenin, sen hep onlarin diregi ol. Arkadasim kalemin de silgin de hic bitmesin, mutlu ol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mukaddes,

      Benim çocuklarım,benim doğrularım ve bugünler...beni ürkütüyor bu konu biliyor musun?
      Ama vazgeçmek yok,haklısın
      2015 bizlerin senesi olsun
      Olacak da
      Zaman...bekleyip görelim
      ve
      canımsınnn çok sağoll :-)))

      Sil
  8. yeni yıl güzel gelsin, incitmesin bizi, canım arkadaşımın da gönlünden geçen herşeyi gerçekleştirsin.. mutlu etsin kendisini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm Pomum kadınlarını bi extra mutlu etsin (az önce telefonda böyle karar verdik)
      Sen varsan hayatında insan zaten 1-0 önde başlıyor mutlu olmaya canım arkadaşım...

      Sil
  9. 2014 idare ederdi....2015 ten daha güzel bir performans diliyorum hepimiz için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sertaç, tek kaşım havada; yemin ediyorum idare edemem anne modundayım öyle bi kötüydü 2014 :-)
      Koyunsuz oyunsuz bir yıl olsun ülkem için, idare eder yerine 21 pare top atışlık bir yıl olsun bizler için...

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Fatoş, ummakla başlıyor tüm güzel şeyler.
      Hep güzellikleri paylaşabilmek temennisi ile
      Ve bloğuma hoşgeldinnn :-))

      Sil
  11. 2015 herbirimize iyi gelsin... Sevgi, mutluluk, huzur getirsin... Güzel geçsin işte 2015 yaaaa...:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin blog beni alt üst etti sabah sabah , 2015 iç dünyamızın katmanlarına kadar sızacak mutluluklar ve neşe versin
      Bu sene herkes perişan ve yorgun
      pis 2014 git git dedim yani :-))

      Sevgiler benden sana :-)

      Sil
  12. O güzel kahkahalarınla dolu, güzellikle, sağlıkla, parayla dolu yıllarımız olsun hepimizin!!! Ve ne kalemin ne klavyen dursun, amin 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aliye'mm,
      Defne'mizin annesii

      2015 var ya
      "daha önceleri nerelerdeydiniz" şarkısını söyletecek kadar şahane olsun çok istiyom çok çok,
      ve sen teşvik ettikçe yazayım yaa, birilerine bir şeylere kızıp küsüp yorulup gitmeyeyim diyorum çok içten

      Teşekkürler ve sevgiler

      Sil