9 Ocak 2015 Cuma

2014'e Veda Mim'i!!

Şimdi bi tane çok tatlı Havva var hem eğlenceli hem zarif hem renkli hem sağlıklı beslenmeye teşvik eden hem minik mutlulukları kolayca bulmaya teşvik eden hem de duygusal bir blog olan Kedili Evin Tarzı'nın sahibesi.

O beni mimlemiş!
Ben çok seviyorum mimlenmeyi :)
Sevdiğim bir oyunu oynuyormuşuz gibi geliyor bana.

Buyrunuz Mim'in gereğini yerine getireliiim:

2014'e Veda Mim'i!!


1. 2014 yılının size kattığına inandığınız en önemli şey nedir? (İnsan, duygu, hayvan, kitap vs.)



Hiç tartışmasız Blog dünyası..Ben, asosyal ve konuşma özürlü biri olduğumdan yazmak kolay geliyor diye başladım. Gonca var  ya (Gonca'nın Renkleri)..o teşvik etti yaz diye. Sonra buradaki iletişimi,paylaşılanları,güzel insanlarını şaşkın şaşkın hayranb hayran tanıdım. Her tanıdığım blogda yeni bir gezegen keşfetmişim gibi , her tanıdığım yeni insanda yeni bir hayat formu bulmuşum gibi heyecanlandım ve yenilendim.Ben blog dünyasını çok sevdim.

Kitap:Tutunamayanlar ve Olric ile bir pencerem daha oldu bu dünyaya bakışta.Ama her kitapta bir renk daha katılmıyor mu  zaten?tek kitabı anmak haksızlıktı biraz aslında..

Bunların dışında öğğğ be böğğğ iğrenç bir yıldı ;bitti gitti ve buna çok sevindimm.






2. 2014 yılında yaptığınız ve sizi gururlandıran şey nedir?

Selin'in başarısı geldi aklıma hemen. Selin, çok istediği okula burslu girebildi ve bu göğsümün gururla şişmesine sebep oldu. Nehir,istediği bir okula girdi ve sihirli değnek değmişcesine olumlu yönde değişti her şey,her getirdiği haber ayrı gurur veriyor . Kızlarım...onlardan başka neye ihtiyacım var gurur duymak için?

Başkaaa?

Hah:  tam senenin sonunda yeni güzel dostlar edindim.Asosyalliğin kitabını yazmış biri olarak bu da beni gururlandırdı. Kendimle gurur duyuyorum :-p

3. 2014 yılında gerçekleşen ve sizi en çok üzen şey nedir?

Bunu buraya açıkça yazmam mümkün değilse de hastalıklar diyebilirim özetle. Değer verdiğiniz ve hayatınızda yeri olan insanların hastalıkları. İlk sırada bu var.

İkinci sırada işsizlik..çalışma hayatına deli gibi aşık olan biri için işsizlik her anlamda yıkıcı.

ve tabii ülkemin hali...Nazım'ın dediği gibi:beyler bu vatana nasıl kıydınız?

4. 2014 yılında kendi başınıza yaptığınız en büyük şey nedir?

Okyanusta bir tahta parçasına tutunup hayatta kalmış gibiyim. 
Aklımı kaçırmadım,kendimi kaybetmedim;yaşadığım ne olursa olsun hayatı ,dostlarımı ve ailemi hep çok sevdim. 

Buscaglia'dan sevdiğim bir söz

: severek yaşamak hayattaki en büyük meydan okumadır.

5. 2014 yılındaki en büyük pişmanlığınız nedir?

Hiç bir yaşananın sonu gelmedi ki kötü bitti deyip pişman olayım. Hayat ve umut hep devam ediyor.

6. 2014 yılında başınıza gelen ennn komik olay nedir?

Herkesin ingilizce konuştuğu o veli toplantısı . Rüyalarıma giriyo :-p

Peeeeekiiiiiiiii
Bir eğlenceli mim daha bitti
Havva'ya koooskocaman teşekkürler

Bi tanecim Sebuş'um

sizlerin de zamanı varsa bu mim'i cevaplar mısınız?




13 yorum :

  1. kızlar harika yaaa , hep başarılı olsunlar. ne kadar pozitifsin sen ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başkan , akşam Selin'e senin toplantı anını okuttum. Gözlerimizden yaş gelene kadar güldük.Hintli ile yaşadığın soruna anında ürettiğin çözüm için zekanı alkışladık.Akşam senin blogdaydık ve çok eğlendik.

      Kızlarım harika evet bana da öyle geliyolar :D çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. Tesekkurler, en kisa zamanda cevaplarim..

    YanıtlaSil
  3. mimlere bayılırım beenn:):) mimlediğin diğer arkadaşlarıda yarın ziyarete gidicem..öpüldün. sevgiler:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep mimliyeyim seni o vakit .-) Ben de seviyorum mimleri;yapmayı da okumayı da

      Sil
  4. mimlere bayılırım beenn:):) mimlediğin diğer arkadaşlarıda yarın ziyarete gidicem..öpüldün. sevgiler:):)

    YanıtlaSil
  5. Herkesin ingilizce konuştuğu veli toplantısı, korkunç ve komik olsa gerek, cevaplar şahane, kocaman bir öpücük benden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle korkunç ve komikti Cansel :D) tekrarını sabırsızlık ve korkuyla bekliyorum :-))

      Sil
  6. Severek yaşamak hayattaki en büyük meydan okumadır.... İşte bu kafar basit her şey...:) Kalemine sağlık güzel cevaplar... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Çok meydan okuyorum çoook
    Gözümü oyuyo o yüzden hayat :-))

    Sevgiler benden sana :-) teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. bahar'a yani Persephone'a sonuna kadar katılıyorum,
    seni okumayı çok seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de senin, benim dünyamda bir şeylere dahil olmanı çok seviyorum.
      Avizelerdeki kristal taşlar gibisin; basit bir ışığı kendi sihrinle çoğaltıp çevrene saçıyorsun.

      Sil