5 Ocak 2015 Pazartesi

Selam Olsun Şarkıları



Sabah alarmı kurmayı unuttuğum için servisini kaçıran kızımı okula yollamadığımdan mütevellit zerre kadar suçluluk duymayışımla başladığım yeni yılın ilk iş gününe selam olsun. Çok da tın'sın Pazartesi..umurum değilsin yani.

Sosyal Bilgilerden sınavı olan küçük kızımla Atatürk İlke ve İnkılaplarını konuşarak yürüdüğümüz Üsküdar yollarını saran ayaz soğuk: sen de umurum diiilsin bugün.Sana da selam olsun en afillisinden.

Kahvaltıda dinlediğim Kızılordu'nun Kalinka'sından sonra kahvemi birlikte yudumladığım sevgili Marlene Dietrich ..bence de Lili Marlene be yaa.

Hayat:bugün yedek kulübesine bile inesim yok, tribünlerde kalayım elleşme benle...
Kızımla Cher söylesin biz dansedelim evi toplamayalım yemek yapmayalım çamaşırlarla ilgilenmeyelim gündeme bakmayalım dert etmeyelim dert vermeyelim günümdeyim..hayat bugün elleşme benimle 

Vu-huuu

Anılar,duygular...size de selam olsun.Bugün olmaz belki yarın belki yarından da yakın ama değil bugün.Selam verdik borçlu çıkartmayın beni..

Hiç denemediğim bir tadı tadasım var bugün.

Hep yılan eti merak etmişimdir. Nerden bulurum da yerim? Üsküdar'daki kasaplara sorsam yılan eti var mı diye küllü kafir ilan etmezler mi beni, döverler mi? Sözcü gazetesi istedim diye Allah belanı versin diyen o gazete bayiine gidip soriiim. Ona güldüm diye daha çok kızmıştı hani.Sana vermiş belayı, bak ben geldim işte dedim diye daha çok daha da çok kızmıştı hani.

Yok, bugün bulaşmıcam kimseye...

Havva ne yapıyor acaba tam da şimdi..elinde paleti hayatın hangi teferruatını renksiz soluk kalmaktan kurtarıyor..kadını turşularını gördünüz mü? Onlar bile sanat eseri. Sebuş bir Havva iki...onlar kadınsa ben neyim Allah'ım diye sordurup duruyorlar bana.Sıradaki şarkı onlar için gelsin..onlara da selam olsun

Ya ablam...kimbilir nerelere koşturuyordur şu an kalbinin bir köşesinde ben bir köşesinde annem bir köşesinde çocukları...kaçgen kalbi var onun sahi?Çokgen ama pekçok gen...O zaman sıradaki şarkı da ona gelsin,21 pare top atışı ile selam olsun canım ablama......

Hadi..sıradaki şarkı benim olsun diyerek vira bismillah başlayayım seyredip de yaşamaya




33 yorum :

  1. Yillar once, uzak bir ulkede yol kenarinda iscilerin yakaladiklari dev gibi bir yilanin derisini yuzerken gormustum. Etini yiyecekler demisti arkadasim. Tadini merak ederim ama yiyemem ben diyince, yememekle birsey kacirmassin demisti arkadasim.Ben yedim agizda kalan bir tad yok,ugrastiklarina degmez demisti. Degisik tadlari bulmak icin uzaklara gitmek gerek, ayiplanmamak, disanmamak, aforoz edilmemek icin de.Ama bagnaz bakkalin basina bela olmanin tadi yok uzaklarda, orada olaydim bir bela da ben olurdum basina. Ama bugun degil, birgun. Hayat ne benle ugrassin bugun ne de ben onla. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meri "selam" :-)

      Yılan tadını merak ediyorum..bir de geyik etini. Hint baharatları ile pişmiş yemekleri,sarhoş olmayı..

      Bilmek istediğim halde bilemediğim, bilmemek istediğim halde yaşadığım şeyleri dolap rafı tasnif eder gibi tasnif ederek düzeltebilsem hayatımda dedim durdum bugün nedendir bilmem.

      Keşke burada olsan da bir gün o gazete bayiine birlikte gitsek,biz bir şey yapmasak da paratoner hgibi adam:seyretmek bile yetecektir bize muhtemelen.

      Hayat bugün bizden uzak aksın, biz kendi şarkımızı söyleyelim o halde.

      Sevgiler...

      Sil
  2. tatlı kadriyecim,
    şarkıma bayıldım,nası da severim nerden bildiydin:))
    senin şarkına ve bugünkü tavrına ayrı bayıldım.müzeyyen senar bir de benden sana şarkı söylesin,adı 'benzemez kimse sana' olsun.
    kış günü mceburiyetten badanaya giriştik,yani elimde temizlik bezim var arkadaşım:))

    YanıtlaSil
  3. Sevdin mi sahiden :-D
    Heyyooo..
    Bana daha çok "huysuz ve tatlı kadın"ı atfederler ,senin hediyen olan şarkıyı açtım dinliyorum şimdi.

    Badana rengi ne pekii?(meraklı ben)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki renk takılıyorum mavi ve krem:)
      sonra fotoğraflarım belki:))
      sevgiler canım

      Sil
    2. ay bi de o bana yakıştırdığın şeyler pek yok ama sen gönlümü hoş ediyorsun vesselam,

      Sil
    3. Sen seni bir de benim gözümle gör Havva :-)
      Mavi ve krem...nasıl "eh işte " denilir ki..muhteşem iki renk uyumu.
      Bitince ,uygun görürsen paylaşırsın resimlerini
      Sevgiler benden sana :-)

      Sil
  4. oooohh oh canına değsin sefan olsun :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun valla,olmasa da olduracam
      Bugün öyle bi gün işte :-)

      Sil
  5. Ne cömert bir pazartesi eklemişsin gemine, sevdim bugünü. :)
    Şarkılara da daha sessiz bir ortamda vakıf olmaya çalışacağım. :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerelerdesin sen :-)
      Ne çok sevindim senin cümlelerinle yazdıklarımı yeniden görebildiğime :-)

      Şarkılar tam bir ortaya karışık bugün :-) Kızım da gülüyor dinledikçe.Demin Edip Akbayram çalıyordu şimdi Paul McCartney...

      Sevgiler :))

      Sil
  6. Şarkılarla ilgili yorum yapamayacağım Kadriye....Yasaklıyım dinleyemiyorum. Ayy Kadriye yaa neyine merak ediyorsun şu mendebur hayvanın ya...Fobidir o hayvan bende televizyonda bile görsem kaçarım oradan.....Çok hoş bir post olmuş bu....Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sertaç tek sevmediğim hayvan var o da kara sinek (ki bilim dünyası; Mars'a giden o bilim dünyası bile hayvanların davranış mantığını çözememiş düşün) onun dışında hepsini severim ben. Bağrıma basıp öpemediklerimi de saygıyla izlerim, yaratılış özelliklerindeki mucize etkiler beni.Feys sayfamda paylaştığım kurbiş ve örümcekler yüzünden sıkça protesto yiyorum :-p )))

      Müzik niye yasak ki..en anlamsız yasak seçtim bunu :-(

      Bugünkü yazıyı sevdiğine çok sevindim
      Sevgiler benden sana :-))

      Sil
    2. Bilgi İşlem Müdürlüğünün ilkelerine aykırı davranmaktan dolayı engelliyim :)))) Müzik Yassak :)))))

      Sil
  7. Salyangoz ye, o güzel bak, kokoreç de olabilir bu soğuk havada acılı şalgamla :) Heyt hayat dokunma bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salyangoz mu?
      Valla olur..denemek istiyorum en olmadık gelen bişileri
      Kurbağa bacağı filan
      Ama şu anda boool (Defne bilir bu üç nokta nasıl doldurulacak) ... olan kokoreç ve şalgam ya da vb bişi daha ulaşılabilir ve cazip geliyor.

      Hayat, dokunma Aliye'me de
      Beter ederim heeee

      Sil
  8. bebek.com da nasıl güzel şeyler yazardın, hayranlıkla okurdum seni, bak tesadüfen gene buldum, sebuşun sayfasında denk geldim, aa bu zinde dedim:) sensin di mi?
    Bende Alp in annesiyim emos du nikim:)
    ay ne günlerdi, selam olsun yeniden kadriye...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel merhabaaaaa :-) Ya bu ne hoş ne tatlı ve ne sevinilesi bir sürpriz oldu (heyyo ) Evet, oradaki nickim Deniz'in asimetrik yazımı olan zineD idi (nasıl hatırladın onca sene üzerine?) Oradaki yazılarımı beğendiğine,severek hatırladığına çok sevindim. Elbette seni hatırlıyorum ve tekrar buluştğumuza sevindim.

      Sana da selam olsun kocaman :D

      Sil
  9. Değişik tatlar denenmeli, hayatı renkli kılar;) Valla pazartesi, pazartesiliğini unuttu bu yazıyla... Çok enerjik;) Enerjin bol olsun... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar, kaptan pilot bi uçtu sabah hala daha uçuşta..yarına kadr pistlere inmek niyetinde değilim ama bazen günü böyle yaşamak lazımmış yemin ediyorum hücrelerime kadar yenilendim be yaa :-)))

      heyyoo diyorum özetle

      Selam olsun sana da :-))

      Sil
  10. Ayyy okudukça mutlu oldum. Ne güzel bir enerjiyle yazmışsın. Bende ise durum tam terslik. 8 saat ders artı nöbet artı iki yazılı artı proje çalışması, kafam bir dünya olmuş vaziyette darmaduman eve geldim. Ama pes etmedim bu yoğunluğun üzerine bir de pilates yaptım ( günün tek güzel anı buydu, çünkü kendime vakit ayırdığım tek an buydu). Şu an e-okulda not girmekle meşgulüm biter bitmez yeni yazılılarımı okuyacağım. Tam pazartesi sendromu yaşadım anlayacağın. Unutmadan çalışma molalarında da blog okuyorum. Nasıl ama güzel bir mola değil mi? Not: Bugün bir bu hafta iki gün Cağaloğlu anadolu Lisesi'nde görevlendirildiğimi duydum, süper oldu kafama huniyi takıp gitmeyi düşünüyorum. Sen kalk bu karda kışta Maltepe'den taaaaa Cağaloğlu'na git!!)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatoş , ağzımın suları akarak okudum temponu. Ben tribünde yer alırken sen dört yol kavşağında trafik polisi olmuşsun.İşte tam da bu hayatın tadını çıkartmak biliyor musun? Ya işsiz olsaydın...yapacak tırı vırı şeylere iş diye sarılsaydın?Sev o karmaşayı sevvv :-)) Cağaloğlu Nadolu şahane bir lise (senin adına sevinim mi?) ama hakikatten yok çok be yaa..ona üzüldüm işte. Sen hangi branş öğretmenisin? Öğretmenlik ne şahane bişi ayyy ..abim öğretmen benim,müdür amca oldu şimdi ama ben onun öğretmen yanını abiliği kadar çok severim.Ay amma anlattım he :-)) Sevgiler Fatoş

      Sil
    2. Felsefe öğretmeniyim :) Evet arada bir bu karmaşa benim de hoşuma gidiyor ama Kızılderililer gibi ruhum geride kalıyor valla. Bu arada sadece bu haftalığına iki gün Cağaloğlu Anadolu Lisesi'ne gideceğim. Konu Demokrasi ve Vatandaşlık bilinciymiş gerisini bilmiyorum, gidince öğreneceğim. Bu arada yarın ki programımı yaptım: Vapurda kahvaltı! Nasıl ama :) güzel değil mi? İşsizlik korkunç bir şey olsa gerek, düşünmek dahi istemiyorum. Bakma şikayet ettiğime ben yaz tatilinde bile okulu özleyen bir insanım :) Bir de eğitimi yap boz tahtasına çevirmeseler bu melsek gerçekten bir harika :)

      Sil
    3. Senin düşünmek istemediğin şeyi ben yaşıyorum ne yazık ki :-(
      Ruhunu seven kızılderili Fatoş, izlenimlerini ve süreci merakla takip edeceğim. Bakalım sevecek misin haftada ki gün de olsa oraya gitmeyi. Onların hayatına ne soktuğu değil senin nasıl yaşadığın önemli: vapurda kahvaltı fikri süperdi :-))

      Sil
  11. ayyyyy ablanı öp görünce benim için ama unutmaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep, kör istedi bir göz Allah verdi iki göz oldu senin dileğin. Tam 20 gün sonra onun o güze yüzüne bakıyor olacağım ve söz bir kere de senin için öpeceğim.Sonra sözümü tuttum mu emin değilim diye bahane edip bi daha öperim bi daha bi daha..Ablam,abim candır cannnn

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Eveeeetttt
      Sömestirde kızlarımı alıp Trabzon'a uçuyorum
      Nefesimi mavi alıp yeşil verecem
      Penceremi açacam..karadeniz
      toprak benim toprağım
      insan benim insanım
      annemin sesi babamın nefesi ile uyanacam
      çocuklarım bilgisayarla değil kuzenleri ile oynayacak
      sabahın 5'inde babamla Akçaabat pazarına gidecem

      Deep,:-)

      Sil
    2. pencere nefes anne baba sesi ve pazara gitmeeek ne güzeeeeel :)

      Sil
  13. İadei ziyaret. Ben de her daim takibinizi beklerim.

    YanıtlaSil
  14. Yılan diyorsun he? :(( Demeseydin iyiydi kadriyecim yaa, içim bi kalktı ki sorma :(( Ama o fikir dışında çok sevdim bu yazıyı :) Şarkıları da teeeek tek dinledim merakla :) En çok da senin şarkını sevdim :)
    Bir de nasıl bmerak ettim o gazete bayiini bilsen, gidip takılasım geldi yeminle :)

    YanıtlaSil