26 Şubat 2015 Perşembe

Güneşin Olsun Gönlünde

Handan söyledi
Ben dinledim
Güneşi olsun herkesin gönlünde
Bir de güneşi uyandıracak güzel insanlar olsun çevresinde
Teşekkürler hepinize

GÜNEŞİN OLSUN GÖNLÜNDE
  Güneşin olsun gönlünde Kar bile yağsa Ya da fırtına olsa. Gök bulutlarla, Dünya kavgayla dolsa. Güneşin olsun gönlünde O zaman gelsin ne gelirse Doldurur ışıklarla En karanlık gününü.. Bir şarkın olsun gönlünde Sevinçli ezgilerle Seni günlük tasalar boğsa bile Bir şarkın olsun dudaklarında O zaman gelsin ne gelirse Yardım eder atlatmaya En yalnız gününü.. Başkaları için de bir diyeceğin olsun Tasada ve bunalımda Ve seni mutlu edecek her şeyi Söyle onlara da Bir şarkın olsun dudaklarında Yitirme sakın cesaretini Güneşin olsun gönlünde Ve her şey iyi olacak!..
Caesar Flaischlen ( 1864 - 1920 ) ( Almanya )

7 yorum :

  1. uuu vuuu çok iyi :D Handan bunu nerede söylemiş ben bulamadım *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Kırılma" var ya bir önceki yazım
      Ona cevabında vardı Başkan
      Çok iyi di mi?

      Sil
  2. :-) Seviyorum bu şiiri:-) Güneş gibi geliyor insanın yüreğine:-) Paylaştıkça daha da güzelleşiyor:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevdim gördüğün gibi
      Bugünkü tebessüm sana dedim ya yazının başında
      E boşuna değildi yani :-)

      Sil
  3. Kızılırmak şarkılarında umut var, diriliş var. Ne zaman karamsarlığa kapılsam özgün müzik dinlerim, daha da yüksek sesle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Yazdan Kalan :)
      Bunu bir deneyeceğim, lazım..pek lazım bugünlerde

      Sil
  4. Kadriyecim ne güzel şiir....İnsana umut veriyor...Güneşin olsun gönlünde
    Ve her şey iyi olacak!..Çok güzel....Sevgiler...

    YanıtlaSil