18 Mart 2015 Çarşamba

Mikrop

Selam,

Evvela "nerelerdesin" diye sorup "iyi misin" diye endişelenen güzel gönüllerin sahiplerine sonsuz teşekkürlerimi ileteyim.

Telefonda tatlı sohbeti ve söylemleri ile şifa kaynağım haline gelen sevgili Bilge'ye bir ayrı selam ve sevgi buradan..

Yaş kaç olursa olsun, hele de gurbette iseniz bir dost seslenişi, bir "neredesin" kadar insanı sevindiren  şey azdır.

Sizler de sevdiklerinizin sesleri, seslenişleri ile sevinesiniz inşallah.

Demin  "neredesin" diye sorunca ,şu bizim dünya tatlısı  Başkan'a da yazdım..plakasını alamadım diyeceğim neredeyse. Sorana grip diyorum ama garip bir grip. Herkese uğramışken bizi de ziyaret etmeden geçmek istemedi demek. Mikroba mikrop bişi yapmaz derdim ben hep ama bu mikrop buralarda yeni olsa gerek. "Bu da bizden" filan demedi... Önce bir sağlam migren geldi, sol gözüm olmasa ben nasıl yaşardım hayatta konusunu test etmiş oldum çünkü her migrende olduğu gibi sol gözüm görme işlevini bırakıp kendi kendine eğleniyor.Sonuç...kapa tek gözünü 40'ından sonra korsancılık oyna şeklinde geziyorum ortalarda.

Önce etlerimi jülyen jülyen kesti bu mikroplar. Sonra minik testerelerle kemiklerimi doğradılar. Ardından bir ateş...miss. Devrildim keyifli bir çınar gibi.

Severim ben hasta olmayı. Bir, doktora gitmem inadım vardır ama inanılmaz uysal bir hastayım. Sızlanmam surat asmam hatta normalden uysal olup mutlu mesut sırıtırım .

Klasik olarak annemden saklayabildiğim kadar sakladım hastalandığımı. Nazlanma işinde rotayı ablama çevirdim şu son bir senedir. Annem kadar iyi diiil ama hiç fena nazlamıyo doğrusu. Yataklara düşüp ilaçla düşmeyen ateşlere kalınca şenlik başladı.

Dedim ya, severim ben hasta olmayı. Öyle ağrı sızı pek umurum olan mevzuular değildir. İçimde bir gramofon başlar çocukluğumda sevdiğim şarkıları çalmaya. O kendini bitkinlikten kaybedip daldığın uykularda çocukluğuna ait unuttuğun anıların sıcaklığı çevreni sarar. Gözünü açarsın eşin başucunda ilacını vermeye uğraşıyor. Çocuklar, çocukluğum tüm güzel masumiyeti ile bencil "annemi öpemeyecekmiyiz şimdi"yi dert eder sadece.Anne sırıtmaktadır çünkü gözünü her açabildiğinde. Hayatı dert etmek çoook geride kalmış önemsiz bir ayrıntı halini alır;beyin ve vücudun reddedilmez bir emri vardır çünkü:yat kadın!Devril ve uyu!

E sizimi kıracam der uyursun..gözünü açarsın oda havalandırılmış, çorbanı içer uyursun.Gözünü açarsın akşam olmuş çocuklar okuldan gelmiş, şükredersin uyursun. O arada ses de gittiyse iletişim kurmaktan da muaf tam arınma ve dinlenme dönemine girersin. Bir yanı çocuk gibi olur insanın hastayken. Çocuk olmayı da hasta olmayı da severim ben. Eşin şurubumu getirince flört döneminden bir anı gelir aklına "ne bileyim nedir o önce sen iç" diye tutturur ve öksüre boğula gülersin için için.

Uzatmayayım,herkesler çok yatmış  ama ben 3 ağır gün ile atlattım gitti. Bir gününü neredeyse hatırlamıyorum öyle de bir uyumuşum:ateş reset attı beynime sanırım.

Üstelik belki de hayatımın mikrobunu buldum:2 günde 3 kilo verdirdi bana. Sevgiyle yolcu ettim kendisini



Şimdi iyi miyim bilmiyorum ama iki gözüm de görüyor, iki ayağım da turuyor..benim kriterlerime göre hiç fena değil durum..denize açılabilir bu tekne.

Sizleri özledim biliyor musunuz?

Özleyecek kadar sevmiş, sohbetlerinizden keyif almış olmak ne zenginlik.

Şükürler olsun.

18 Mart'ın anlamına ait yazıyı sonra yazmak istiyorum..geçiştiremeyeceğim kadar kutsal bir gün benim için Çanakkale Zaferi...ruhları şad olsun!

36 yorum :

  1. Ben de kendime gelme çabası içindeyim. Ucuz atlatmışsinız. Benim ki akut bronşite çevirdi.
    Eşiniz başınızda daim olsun. Şefkatli bir erkek pek kalmadı.
    Bana da bir tane rast gelsin.
    Hastayken bana benzeyen birini bilmek iyi geldi. Yalnız deilmişim. :))
    Bu arada geçmiş olsun. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Bahçe Perim,

      Şefkatli erkek nadir bulunur bir tür haklısın :-) Eşim,flört devresinde de evlendikten sonra da ihtiyacım olduğunda şefkatini sevgisiyle sarmalayıp verdi her zaman.Ben şanslıyım bu konuda:daha iyi daha güzel daha sevilesi birini de senin hayatın için diliyorum tüm kalbimle.
      Yalnız diyılsınnnnnnn..aslaaa
      Biz varızzz
      Sana da çok geçmiş olsun
      Sevgiler

      Sil
  2. Gecmiş olsun . Sen de bendensin, arada mola almak gibi bir şey oluyor hastalık:-) Hem de kilo verdin ha. İnsan bir bana uğrar, buraya getirirdi o mikrobu, aşkolsun:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan miktop yok satıyor, herkeslere yolladım alem sürüm sürüm sürünüyor
      İyileşmemi mantı ile kutlamayaydım iyiydi
      Sen de yalnız diyılsınnnn :-))
      Sevgiler

      Sil
  3. Geçmiş olsun, gülüşünü eksik ettin birkaç yazıdır, açık kapı bulunca girdi içeriye virüsler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Burcu (demin kedi otu hakkındaki yazını okudum hala keyfindeyim ) Gülüşüm soldu, işsizlik beni deli etti ama iyi olacam inşallah
      Hastalık mantıksız bi şekilde neşelendirdi beni :-)

      Sevgiler tatlı dilli kadın...

      Sil
  4. Beybisi çok geçmiş olsun, öyle yazmışsın ki, ben arayıp sormadım diye kendimi suçlu hissedecektim:))ama inan üç gün değil, bir hafta on gün bloğuna uğramayanları bile aramıyorum neden dersen, kendim de öyle yapıyorum bazen yazasım gelmiyor bloğuma, dolayısıyla aklıma 'hastalık', 'grip' gibi kötü şeyler getirmediğimden aramadım...
    keyifle yolcu etmişsin ama bir daha gelmesin...mümkünse ben ona adres vereyim oraya gitsin tbmm ve aksaray Ankara
    sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde'cimmmm
      Sitem yokkk, soranlar kadar geldiğimde sevinenlerde makbull
      Narsistim bennn
      bulurum ki beni seviyo ay mutlu oliiiim diyecek bişi :-))
      Mikroplarımı da çalar onlarrrrr..bu mikrop o mikroplara az gelirrrrrrrr
      bin beter olsunlar inşallah amin çok amin :-))

      Sil
  5. Ah yaa canııım buralarda da herkes hasta. Çok korkuyorum bana da gelecek, ağır atlatıyorum aman Allah korusun *-* Çook geçmiş olsun, e sen zaten mücadeleci ruhunla dövmüşün bi güzel mikropları , geldiklerine pişman olmuşlardır :)
    Plakasını alsaydın keşkee yaa ahaha şikayet ederdük :) ,Hoşgeldin çok çok çok kocamanından mutlu oldum geldiğine çok özledim çünküüüüüüü <3<3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Men de seni özlemişem Başkaaaaan
      Mikrop dedi ahanda yine laz olanına çattık anlamıyo kadın hasta olup sürünmesi gerektiğini
      Gitti o moral bozukluğu ile ahahahahah beter olsundu

      Seni görmek hep güzel Başkan
      Öptümmm

      Sil
  6. Çok geçmiş olsun diyorum öncelikle. Yalnız o kadar güzel anlatmışsınız ki hastalığı pes doğrusu insanın sevesi geliyor:))
    Bayıldım:) devrildim keyifli bir çınar gibi cümlesi çok hoşuma gitti mesela:)
    Rabbim dermansız hastalık vermesin. Bayağı ağır geçmiş ama neyse ki atlatılmış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir Hayal Kur,

      serde narsistlik var çaktırmadan
      Aslında çınar olmak kiiim ben kim ama keyifli bir çınar gibi hissettim kendimi işte n'apim :-))
      Hastalık, dermansız hastalık değil ise sevilesi bir şeydir
      Yaşamın her anı için ayrı şükür olsun diyorum

      Sevgiler :))

      Sil
  7. Çok geçmiş olsun.Dilerim tez zamanda full enerjinize tekrar kavuşursunuz.Gerçi hasta halinizle de süperrrrrrrrsiniz ya :)))) Siz yazın bol bol ben okurum.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nur Merhaba,

      Azıcık ayağa kalkabilince nar çiçeği rengindeki rujumu beti benzi atmış suratıma sürüp sokaklara attım kendimi
      Yaşamak güzel şey mirim

      Sevgiler...

      Sil
  8. Cook gecmis olsun,zaten gecmis :)

    Bir hastalik hikayesi bu kadar keyif verir.NeTatli,hinzir cümleler kurmusun.

    Böyle yakin ilgi olunca hastalikta cabuk atlatilirmis :) sevgilerle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi Şule
      Bi daha hasta olsam mı diyeceğim neredeyse
      Naz benim keyif benim
      Dert benim derman benim
      Daha ne isteyeyim?

      Sevgiler...

      Sil
  9. tatlı arkadaşım,çok geçmiş olsun,demek hasta olmanın da bi güzelliğini buldun:))
    şahane bir insansın sen valla:)
    çook geçsin gitsin.
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havva'cımmm,

      Dönülmez ufkun akşamına yolladım onu
      şimdi kendi şarkımı söylüyorum kendimle
      Yeni mikroplarda görüşmek üzere yine :-))

      Sevgilerrrrrrrrrrrrr

      Sil
  10. Sen çok yaşa emi... Hastalanasım geldi şimdi bunları okuyunca :))
    Geçmiş olsun canım benim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok yaşayayım sen de çok yaşa
      yaşamak güzel şey Şebnem
      Oytun Selin Nehir sen ben,
      Güzel yaşansın tüm ömürler

      Öptüm kocaman ve mimlendin onu söyleyeyim unutmadan...

      Sil
  11. Çok geçmiş olsun...Gelmşl geçmiş olsun bir daha da uğramasın hanenize...Hastalığa bile neşe katmış sın ya ne mutlu sana :)))Özendim bak.:)) Hem zayıflatıyor muş da :))) .Ben hiç ateşlenip yattığımı bilemem..kardeşim çok ateşlenirdi..Çocukken ailem tütüncülük yapardı bilir misin bilmem ...Çok zordur gece 1 de kırmaya kalkarsın gece uykun hiç yoktur...Kardeşim biraz nazlı diye torpil geçerdi bizimkiler...Bende Allahım ne olur bende hastalanayım da ben de yatayım diye dua ederdim çocukluk işte :))) Sevgiler canımcım dikkat et kendine...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Güliiiiz öldürdün benii

      Ateşlenemediğine üzüleyim mi sevineyim mi, sana güleyim mi kızayım mı bilemedimm
      Ben hiç bilmiyorum o tütüncülük işlerini ne olur bi gün bi postta anlatsana..nasıl canlı anılar geçirmişsin iki satırda
      Sağlıkla ve neşeyle yaşa sen güzel kadın
      sevgiler...

      Sil
  12. Hasta olmak böyle tatlı tatlı anlatılmaz ki yaaa:) Çoook geçmiş olsun... Tez zamanda daha iyi olasın... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar'cım hastalık tatlıydı anlatım da öyle oldu demek çok teşekkür ederim
      Hastalandığımda moral sıfırdı
      valla iyi geldi şimdi daha iyiyim ben hehehhe
      Bi de mimledim ki ben seni
      Zamanın olursa bi bak he mi?

      Sevgiler

      Sil
  13. çok geçmiş olsun Kadriyecim, migren le imtihanı biliyorum ya, sen anlattıkça, bendim o dedim:)
    Hastalığı bile bu kadar güzel mizahi anlatıyorsun yaa...bende sana hastayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel, vallahi alem geçti günler hastayken ondandır gülüşüm benim
      Dün Sevinç ile buluştuk yıllar sonra (SEVHAZ- Hazal'ın annesi)
      hatırlıyor musun sen onu?Tüm eski dostlara selam söyledi...

      Ben de sana hastayım Emelllll..Karlar ülkesinin kraliçesi gibisin her yer beyaz lekelemeden geziyosunnnnnnnnnnn

      Sevgilerrrrrrrrrrrrrrr

      Sil
  14. Çok geçmiş olsun Kadriyeceğim. Yine yüzümde tebessümle okudum yazını. Kalemini gerçekten çok beğeniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatoş, iki tatlı kelamın verdiği neşe değil mi size yansıyan?
      teşekkür ederim güzel sözlerin için
      Öpüyorum seni :))

      Sil
  15. çok geçmiş olsun..
    sıhhatli günler dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Maviye İz Süren

      Sıhhat ve neşe daim olsun ömrümüzde
      Teşekkürler ederim :))

      Sil
  16. Beni de süründüyor bu mikrop Kadriyecim ateşten benim de sesim soluğum çıkmıyor dediğin gibi geziyorum mutlu mesut sırıtgan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüz vermeyelim mikroba kendini bişi sanmasın Sertaç :-p
      Sana da çok geçmiş olsun...

      Sil
  17. geçmiş olsun müdür.
    dikkat et salgın var :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç kaldın Mithad..Evrim geçirdim bu hastalıkla yemin ediyorum
      Yani öyle de güzel bir mikroptu..

      Sil
  18. Geçmiş olsun... o mikrobu ne güzel anlatmışsınız:)sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mikrobumu bile seviyorum ben Öznur
      teşekkürler ve sevgiler

      Sil