24 Mart 2015 Salı

Müsait Esnaf


La havleeeee diyerek başlıyorum bugünkü sözlerime
Yani diyorum ve istiyorum ki evlatlarımdan, yaşamdan,bahardan,renklerden,gönül telinden çıkan nağmelerden söz edeyim..

Anlatmak, paylaşmak,dinlemek istediklerim var..onları  dillendireyim ..ama yok. TDK bırakmıyor beni. Ahanda şurada bam teli var şu kadının basıvereyim diyor...bugün de bastı netekim!


esnaf 

isim Arapça e¹n¥f
1. isim Küçük sermaye ve zanaat sahibi
"Kendileri balıkçı olmayıp da balık satan esnafı da severim." - S. F. Abasıyanık
2. Başlıca düşüncesi, mesleğinin bütün inceliklerinden yararlanıp bunları karşısındakinin zararına kullanarak ve meslekte kötü örnek oluşturarak çok para kazanmak olan kimse
3. Kötü yola sapmış olan kadın
"Esnaftan bir kadın."

Nasıl yani ya diye bakakaldım. Eşimi çağırdım ve ona okuttum. Bir süre ekrana bakınca da dayanamayıp kahkahayı bastım. Adamlar şartlanmış..ne desek fahişeyi çağrıştırıyor onlara.Yok böyle bir şey.

Ne yaşadınız çocukken bilemiyorum tabii ama yani bi gidin artık diyesim var "müsait" bir zamanda.
Başınızı bacak aranızdan çıkartıp bi gidin hayatlarımızdan.


16 yorum :

  1. yahu insanı delirtmek için mi bunlar dünyaya gelmiş, Allah cezalarını versin!
    Bence o sözlüğü yazanı New York hapisanesindeki dev gibi zencilere vereceksin,
    diyeceksin ki bu her şeye müsait gerisini onlar hallederler :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde çözüm önerilerini takdir etmemek elimde değil :-p
      ahahahaha Allah senin iyiliğini versin Müjdeeeee :)))))

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Başkan, ben inanmadım açtım baktım TDK'ya
      Yani bile bile inanamaadım o kadar şaşırdım ama oooooof of...

      Sil
  3. Bu nedir? Ben böyle bir lugat duymadım, görmedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu edepsizliğin,ahlaksızın,aymazlığın daniskası Burcu...
      Bu , utanmayanın sefası var dedirten günlerden bir an daha..

      Sil
  4. hey allahım yaaaaaa :((( yuhhhh diyesim ve arkasından ... anladın sen onu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladım ben onu Şebnem :-p
      Ben de diyorum o diyemediğini...dedirttiler yani.

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Şule , yaşlandırdılar bizi bir yaşa daha gire gire...haklısın

      Sil
  6. Haklısın la havlee aç bunlar aç....Türk Dil Kurumunun başındaki zat kim yaa bir bakayım merak ettim iyice....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başı dibi bir oranın Sertaç...mahvetmedikleri tek bir şey söyle bana

      Sil