9 Nisan 2015 Perşembe

Bir "M" Bir "İ" Bir "M" Daha..

Kiiimsecilker mimlemedi ki beni:-p
Gittim kendikendimi mimledim ben de
Cam Misket'in cevapları çok hoşuma gitmişti çünkü :-)))

Başlıyooooooooğğğ:

1)Bilgisayarın masaüstü görüntüsü nedir?

Düz siyah ekran..neşeli bir kurbağa vardı bahara gülümseyen ama ergenim Selin'im olaya el koymuş yine.

2)Bir cafeye girdiğinde genellikle ne sipariş verirsin?

Mönü :-p
Önce mönüyü isterim zira ben ikizler burcunun sağlam bir neferiyim ve sürekli aynı şeyi yapmak beni öldürür biiiir, yeni ne deneyebilirim merakı ile dopdoluyum ikiii.

3)Google de en son aradığın şey ne?

Kushimoto Sokağı...Maviye İz Süren'in güzel öyküsündeki yeri merak etmiştim.Gitmek ve görmek istediğim yerler listesine ekleyiverdim üşenmeden.

4)Mesajlaştığın veya konuştuğun en son kişi kim?

Nehir'in atletizm hocası. Onu yine bir yarışmaya yazdıracakmış kan grubunu sordu.Zaten hocalar ve bankalar..onlar olmasa yapayalnız hissedeceğim kendimi.

5)Tiyatroya en son ne zaman gittin?

3 gün önce kızlarımla gittik İBB Şehir Tiyatrolarına. Artık çocuk oyunlarından çıkıp yetişkin oyunlarını paylaşıyor olmanın dayanılmaz sevinci ile dopdoluyum.



6)Sinemaya en son ne zaman gittin?

Geçen aydı sanırım.Hakikatten açmışım arayı ben bir sinema yapayım bu aralar.Her zamanki gibi sevdiğim şekilde yani tek başıma.



7)Hangi diziyi herkes izlemeli?

Tabii ki Dr. Who
Özgün,benzersiz,aklı ve hayali harekete geçiren bir dizi o.
Türk dizilerinde her şeyin aşka bağlanması ve diyalog diyalog ve diyalog öldürüyo beni izlediğim en son dizi Behzat Ç idi  ...bilek ve yürek ve mizah ve akıl olmalı.



8)En son ne tür müzik dinledin?

Best of Classical Music 
Sonra Duman

9)Seni en çok ne çıldırtır?

Aptallık ...tahammülümün en az olduğu şeydir.




10)Ne zaman uyanırsın?

03:30 gibi.Yaşlanıyorum..eskiden 2-3 gibiydi. Uyku sevmeyenlerdenim ben.Uyku hayata gözlerini kapatmak...yaşamın her anı güzel.

11)İnternetteki ilk adın neydi?

Deniz..hep de öyle kaldı başka isim kullanmadım.
Yani mavinin en hükmedilmezi...
Altı mavi üstü mavi...hem ölüm hem yaşam








12)Favori emojilerin nedir?

dili bir karış dışarıda tüm hayata gülümseyen o şebek surat..

13)Kedi mi,köpek mi?

Ay kuş :-( lütfen yani.
Her canlıyı severim ben ..ama uçabilenleri bir başka severim.




14)Kuzey mi,güney mi?

Diziden bahsedilmiyordur umarım çüünkü izlemedim diyerek Kuzey diyorum. Karadenizliyim ben, kuzeyde doğdum;her şeyini ayrı sevdim memleketimin.


Trabzon Havalimanı

16)İstanbulda sevdiğin üç semt?

Kuzguncuk,İstinye sahili,Selimiye

17)Kafanda genelde ne olur?

Ne unuttum ne unuttum ne unuttum bu sefer ne unuttum...

18)Komedi mi,dram mı?

Komedi..sonu kötü biten ne dizi ne kitap ne bişi sevmem ben.Gülmek iyidir :-p

19)Çay mı kahve mi?

Kiminle nerede olduğuma bağlı. Bir başına isem de ruh halime bağlı.

20)Bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordun?

Yağmuru ve rüzgarı seyrediyordum. İstanbul uçuyor bugün ve ben bu havaları çok severim.

21)Son olarak bir sırrını paylaş:

olmaz..iki kişinin bilduğu sır değildur



23 yorum :

  1. Çok şirin cevaplar, o kadar çok ortak noktamız var ki :D
    Ben de ikizler burcuyum, az uyurum, favori emojin, sevdiğin hayvan...:))
    Neyse ki nutellayı çok sevmiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şenay, ortak olmayan noktaları da ben sayayım:
      Sen ultra mega beceriklisin ben de hiiiiiç :-))

      Şaşırdım valla sen de mi ikizlersin?
      E yihhu :)))

      Sil
    2. Estağfurullah, öyle değildir eminim. Evet ikizler burcuyum ve tüm kötü şöhretine rağmen burcumu çok seviyorum :))

      Sil
    3. çekemiyolar biziii çekemiyolaaaar :))))))))

      Sil
  2. ay dur yaaa selimiye nasıl ya ne var orda annatsanaa :)

    banka ve türkcell avea hiç boş bırakmıyolar de miii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bankalar yarim oldu Deep :-)
      Doğumgünümü Özer'den önce kutlarlar filan yani :-p

      Selimiye kendine özgü bir havası olan yer. Diziler çekiliyor çok zaman alçak binalı sokaklarında. Selimiye kışlası (ben askeri çok severim) Kışla 'nın kuzey kulesinde Florance Nightingale müzesi, hemen bitişiğinde inanılmaz bir huzuru ve asırlık çınarların sorgusuz dostluğunu sunan Selimiye Camii (http://mavidebirnokta.blogspot.com/2014/09/benimle-yurur-musunuz.html) ,minnak parkının içinde çay içerken elinde olmadan tüm endişelerinden arınışın,istanbulun en güzel tulum peynirini satan mahalle bakkalı..gel bir gün gezdireyim seni iki adımlık mekanın sınırsız anılarında.

      Sil
  3. çok eğlenceli ve smaimi cevaplar olmus hele fotolar renk katmıs :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gülşah, Mim yaparken çok eğleniyorum bennn :-))

      Sil
  4. Ablam herkesi yapmış görünce bende sona kaldım sandım, mimlemedim :O bundan sonra hep mimlicem ama sözzzzz ^_^ yaa cok matrak cevaplar var yine :)) Kakaoğlu iyimiş yalnız :D :D veee kuzguncukk ♥ hem evleri hem sahilii ahh ahh..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun olsun Cam Misketi nemo problemo elbette
      ben mim görünce atlayıp yapıveriyorum zaten, davete ne geek di mi ya :-)

      Cevaplar eğlenceli olmuş demek, iyi buna çok sevindim.
      Yazım hatalarına ben takığım ama bu kadar insanın gözüne giren hatayı yapan da onu oraya asan da görüp sesini çıkarmayan da...ne diyeyim ???
      Sevgiler

      Sil
  5. Google+da paylastim ,cok hos cevaplar...Görseller harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Şule , görseller keyif kattı bana da :-p

      Sil
  6. Ben de mönüye bakarım, ben de DrWho'ya bayılıyorum, ben de mutlu sonla bitenleri severim, gülmek iaterim, ben de kuşları en çok severim, ben de Karadenizliyim dolayısıyla kuzey derim, ben de Duman dinlerim.. Ay bir de bu kadar uykucu olmasaydım ben cevapladım soruları diyecektim:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uykucu seniiiiiiiiii :-)
      Dr Who sevilmez mi yaaa Handan, insan kapısından bir girdi mi vaz geçip çıkar mı Tardis'ten di mi yaa?
      Ortak noktamız çok demek kiOley diyorum :-)
      Sevgiler

      Sil
  7. Bende ikizlerim ama uykuyu seven ikizlerim ben :) Cevaplar süper kadriyecim...keyifle okudum...Okudukça mutlu oldum...Sevgiler canımcım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ikizler uyku sever mi yaaa şaşırttın beni Güliz'cim
      Hayatı ekmeği suyuna bana bana tüketip tadını çıkartanlarız biz di mi?

      Sevgiler

      Sil
  8. cevapların çok şeker :)
    o sokağı beğenirsin umarım :)
    hafta sonu doktor who ya başlamalıyım çok merak ettim :))
    sonu mutlu biten anların çok olsun,
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Maviye İz Süren,

      O sokağa gittiğimde seni anacağım söz
      Ama ne zaman gidebileceğimi bilmiyorum
      Sadece gitmek istiyorum..o zaman giderim , inanıyorum.
      Sonu mutlu biten anılarımız, umutları tüketmeyen yollarımız çok olsun
      Bugünlerde iyi temenniler ceğirime nefes yolluyor gerçekten
      Sevgiler...

      heeeee..Dr Who ile tanışınca zamanın oılursa eğer fikirlerini paylaş e mi?Merak ederim şimdi.

      Sil
  9. Vayyyy ikizler burcu nasıl uykuyu sevmez benim oğlum ve yeğenim ikizler burcunda uykucular cevaplarından seni tanımya çalışıyorum ))))))) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Bilge,

      İkizler uyur mu yaaaaaaaaaaaa? Yükselenleri bastırmıştır onların. Yaşam kıpır kıpır akıp giderken gözlerini kapatıp sırtını dönmek de nesi? Günün en sessiz, renklerin en hareketli, seslerin en anlamlı olduğu saatler o herkeslerin uyuduğu saatler.

      Cıks..uyumammmm

      Sevgiler

      Sil
  10. ayy çok tatlısın gülümseyerek okudum,hiç büyüme emi:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selimiye yazısına baktım da Deep sordu diye, o yazı ile başlamış Deep 'in ilk yazısı "seni Havva söyledi bana merabaaaaaa" olmuş
      Güzellikten başka ne getirdin bana sen üstelik birbirimizi aslında hiç görmemişken..

      Yaşlanacam ama büyümicem
      Garantili söz sana :-)

      Sevgiler..

      Sil