4 Temmuz 2015 Cumartesi

Düşler ve Düşüşler

Nereye gitmek isterdin sorusunun cevabı da tıpkı ıssız adaya düşsen yanına alacağın 3 şey ne olurdu sorusunun cevabı gibi değişiyor yaşla ve yaşananla.

Bir bildiğim , her cevabımda mai olması, hayal ederken bile burnuma denizin tuzlu ,kendine mahsus kokusunun dolması.

Bir bildiğim, yaş kemale erdikçe hayallerimde gideceğim yerin ıssızlaşması, insanı azaltıp mai'yi çoğaltıyor olmam.

Bir de dağ ekler oldum son zamanlarda,dağ özlenesi bir şey artık.

Issız adaya düşsem yanıma alacağım 3 şey sorusuna da Majezik ekliyorum...şu son 3 yıl yordu beni yahu :)

Başımı alıp nereye gitmek isterdim sorusunun 40 yaş sonrası cevapları değişmemiş olup aşağıdaki gibidir.

Bora Bora'nın resimlerine bakıp içinde kaybolup bilgisayar ekranından başını kaldırdığında İstanbul'da olduğunu görmek zaman zaman ruhumu bin parçaya bölmektedir.

Arz ederim 

 








15 yorum :

  1. Maiye senin sayende farklı bakar oldum Kadriye :)))) Benim rengim yeşildir..yeşili de katmışsın hayallerine..umarım birgün şu keşmekeşten kaçıp hayallerimize erişebiliriz.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve Unutma; Kaybettiğinde Değil, Vazgeçtiğinde Yenilirsin...demiş ya Che
      Gitmedik gidemedik değil Sertaç'cım,yeter ki keşmekeşten kaçmayı deneketen ya da hayal etmekten vazgeçmeyelim.

      Yeşili mi seviyorsun sen çok?
      Yeşilsiz mai ne ki? :-) Anladım ben seni, huzur savaşçılarındansın sen :))

      Sil
  2. İnsan hiç görmediği yerleri de özlüyor işte nasıl oluyo sahi bu? Bende de bi dağ resmi vardır masa üstünde sanki çocuklugum orada geçmiş de tekrar gitmek istiyomuşum gibi. Ama resimler çok ferahlatıcı burnumaa burnuma yosun koktu miss :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di miiiii
      Şöyle uzun uzun bakınca yosun kokusu geliyor insanın burnuna missssssss gibiii

      Mailim var sende, yollar mısın şu dağ resimini çok merak ettim vallahi

      Sil
    2. Turkuaz ,mai,yesil ,huzur renklerim :)....Bende tatillerimin son gününde denize ,göge bakar bakar durur,beynime kazmaya calisirim..Sanki bir daha göremiyecekmisim gibi..özledice ,gözlerimi kaptip,tekrar görmek icin.

      Sil
  3. İlk resim muhteşem..Suyun rengi huzur saldı içime resmen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve telvesi,

      Su ve mavi..insan hayatta ne isterse ancak bunların yanına ek olarak ister gibi geliyor bana. huzurlu günlerimiz daim ola :)

      Sil
  4. Beni buraya atsınlar sonrada unutsunlar Kadriye :))
    Ne yatasım var anlatamam sana :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Şebneemmm öldürdün beni yemin ediyorum.
      Şebnem ile beni buraya atın 1 ay unutun gidin şeklinde bir kampanya başlatmalıyız seninle
      Anladım ben seni :p

      Sil
  5. huzuru kendinde aramak yetmiyor tabi,istanbul'dan kaçmanın bile adı huzur neredeyse.halbuki her yanında mavilik varken!
    gönlünün hayalleri gibi yaşama fırsatın olsun tatlı kadriye.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Havva,

      Geldiğim ilk gün sevmedim İstanbul'u. Aşık olan neyine aşıktır bilmem ama ben senin resimlerinde ,misal mutfağında bulduğum sevecen huzuru koca İstanbul'da bulamadım.

      Hayallerimiz gerçeklerimizden güzel ola inşallah..sevgiler

      Sil
  6. Çok sevdim yazını. :) Yaşanmışlık değiştiriyor bir şekilde kişiyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Şenay,

      Yaşadığımızın alıp götürdükleri ve yaşamadıklarımızın sormadan getirdikleri...Sevgiler

      Sil
  7. Lütfen beni de al yanını...Majezik olurum sana :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güliiiiz :D Şebnem ile "atın bizi oraya bi ay unutun gidin" kampanyası yapacaktık , hemen seni de dahil ediyorum. Majezik vizesi alırız sana da :D :D Allah iyiliğini versin ne alemsin sen heeee :D

      Sil