5 Temmuz 2015 Pazar

SEZEN AKSU Şimdi Bana Kaybolan Yıllarımı Verseler



Söz-Müzik: Sezen Aksu

Dönüşü yok beraberce karar verdik ayrılmaya
Alışmalı arkadaşça yolları ayırmaya
Şimdi artık gözyaşları gereksiz akmamalı
Alışmalı kendi yaramızı kendimiz sarmaya

Şimdi artık kelimeler yetersiz anlamı yok
Yitirmişiz anılarla beraber faydası yok
Gel bunları bırakalım artık bir tarafa
Gerçeği görmeliyiz dostum başka çaresi yok

Şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler
Şimdi bana seninle bir ömür vadetseler
Şimdi bana yeniden ister misin deseler
Tek bir söz bile söylemeye hakkın yok

Şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler
Şimdi bana seninle bir ömür vadetseler
Şimdi bana yeniden ister misin deseler
Tek bir söz bile söylemeye hakkın yok

Şimdi artık kelimeler yetersiz anlamı yok
Yitirmişiz anılarla beraber faydası yok
Gel bunları bırakalım artık bir tarafa
Gerçeği görmeliyiz dostum başka çaresi yok

Şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler
Şimdi bana seninle bir ömür vadetseler
Şimdi bana yeniden ister misin deseler
Tek bir söz bile söylemeye hakkın yok

Şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler
Şimdi bana seninle bir ömür vadetseler
Şimdi bana yeniden ister misin deseler
Tek bir söz bile söylemeye hakkın yok

Şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler
Şimdi bana seninle bir ömür vadetseler
Şimdi bana yeniden ister misin deseler
Tek bir söz bile söylemeye hakkın yok

7 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. İşte öyle idi o gün Sertaç, gülümseyerek küfredilen günlerden ve dönemlerden biriydi.
      Klasik olarak içimdeki dolmak bilmez dipsiz kuyuya attım..gitti

      Sil
  2. En sevdiğim Sezen Aksu şarkısı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaaay..bir Sezen şarkısını "en sevdiğim" diye keskin bir şekilde ayırabilen birine ilk kez rastlıyorum.
      Bak bu cidden ilginç geldi bana Şenay'cım

      Sil
  3. Mai' m nerelerdesin ? Bir Sezen Aksu şarkısı gibi dön özledik ama :/

    YanıtlaSil
  4. Aaaa birde mim var bende. müsait olursan istersen yap ama gel http://cam-misket.blogspot.com.tr/2015/07/mis-gibi-yaz-mim-i.html
    yani sen de gel de yapmasan da olur gerçi ♥

    YanıtlaSil