28 Ağustos 2015 Cuma

Tesadüf Yoktur... Doğru Dileklerin Zamanlanmış Kabulü Vardır

Selam,

Bugün posta kutumda bir kanadı mavi bir kanadı beyaz güzel bir kuş buldum.
İsmi "Alev"
Şu, saçma sapan yön tabelası olmayan 4 yol ağızlarından birinde oturmuş ne yapacağımı bilmeksizin çevreme bakınırken oradan geçiyordu.
Bir gün, bilmeden ona bir anımla dokunduğumu söyledi.
Bilmeden o da bana dokundu yol gösterici olarak o an

Sonra, aşağıdaki şarkıyı hediye etti bana

Ama ben bunu ve bugünü ÇOK sevdimmmmmmmm


8 yorum :

  1. Bugün kesinlikle çok güzel bir gün, tıpkı yaşamın her günü gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toprağın üzerinde her gün güzel ..hayatıma hoşgeldin sevgili Anka :)

      Sil
  2. Merhaba,
    Öncelikle çok teşekkür ediyorum yardım etmeye çalıştığınız için. Bir arkadaşım burs verebilecek birini buldu. Bir vakıfta iki kardeşine burs vermeyi kabul etti. İlgilendiğiniz için gerçekten çok çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Sevgili Lady Witch,

      Dün mailimde bloğunuza ait http://hepsibendenibaret.blogspot.com.tr/2015/08/aman-para-dedigin-nedir-ki-elimin-kiri.html linkinin olduğu bir mail buldum. Anka,sanırım daha önce okuduğu http://mavidebirnokta.blogspot.com/2015/04/umit.html nedeni ile yardımcı olabileceğimi düşünmüş...ama gerek kalmadan herkes yardım elini uzatmış bile.Yine de, iyiliğin ve tanımadığı insanlara yardım için çabalayan güzel insanların çokluğunu gördüğüm yazınız ,sonuçları sabah uyandığımda aklımda olandı. Anka'nın ve sizin ve yardım eli uzatıp bunu dert edinen herkesin güzel gönüllerini,yollarını ışıkla donatsın Allah.

      Sevgilerimle

      Sil
  3. ayy bu şarkı benı de duygudan duyguya savurur. Bir de güçlü bir yanı var ki kimseye Eyvallahı yok gibi şarkının :)) özlemişim ama hemen indirip mp3' e atayım Mai' m

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay benim sevimli tatlı bi taneick Fok Bıyığı'm

      Şarkı ile Anka sayesinde tanıştım ama baa-yıll-dımmm ben de.
      Eyvallahı olmayan şeyleri seversin sen tabii :p

      Sil
  4. Ben çok severim bu şarkıyı. Tekrar dinlemek iyi geldi :)

    YanıtlaSil