2 Aralık 2015 Çarşamba

Kor



Ne sohbetler ederdik ; Yaşanılanları aynı düzlemde algılamanın ve benzer zekalara sahip olmanın akıcılığı ile.

Çocuksu,neşe dolu,sırdaş...
Dostça,arkadaşça..ama değil kardeşçe.


Endişeleri paylaşırdık;bitmeyen merak çekerdi kürekleri umman denen sonsuzlukta.
Her veri bir kilidin anahtarı, her açılan kapı bilgiyi yarıştırmakta emsalsiz bir lezzet.
Satacak ferrarileri olmayan bilgelerdik kendi çapımızda.
Dostça,arkadaşça..ama değil kardeşçe.

    

Sonra başlangıçlar bitirdi tüm herşeyi.
Adildiler kendi çaplarında, bir kar tanesi ile başladı çığların silsilesi. Önce sesleri, sonra renkleri, sonra nefesi aldılar tebessümle.
Değil dostça,değil arkadaşça ve değil kardeşçe.
Hırslı,"hayat böyle"söylemleri ile dolu,kalleşçe


15 yorum :

  1. Hırslı "hayat böyle" söylemleri ?????
    Üzerine uzunca düşünülecek bir konu...
    Bazen diyorum ki "hayat böyle" kavramını diline pelesenk etmiş insanları topla bir araya...
    "hayat sevgiyle" de... anlamazlarsa "hayat güvenle" de... oda olmadı "hayat ben-sen-o kısaca biz" de...
    Ama biliyorum ki o kadar gözleri perdeli, kulakları tıkalıdırki onların HIRSla ne görürler, ne duyarlar ne de anlarlar...
    O zaman da şeytan der ki yakkkk tüm gemileri....

    İçimden bu geldi şimdi...
    Sevgiyle kal sen maim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeytan da bi melek Şebnem'im :p
      Bazen..ama çok bazen o gemileri yakmak lazım...yama tutmuyor sevgiler

      Öptüm seni.

      Sil
  2. İnsanın hiç birşey gerçek değil diyesi geliyor. Ortam öyle gerektirdiği için kardeşiz ,dostuz:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dört duvar arası mecburi sevdalar bir çoğu Kadriye....ama hiç bir şey gerçek değil dersek kendimize haksızlık etmiş oluruz bence.

      Sevgilerimle

      Sil
  3. Yine ne güzel getirmişsin duyguları dile... Seviyorum kalemini... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen "seviyorum kalemini" dedikçe ben seviyorum yazıp çizmeyi.
      Bin milyon teşekkür yine sana

      Sevgilerimle Bahar

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Sevgili Bi Poşet Kitap,

      Ben de bloğundaki kitap şelalesine,seçimlerine,anlatımına bayıldım.
      Ne iyi ettin de uğradın buralara

      Sevgilerimle

      Sil
    2. yaa çok teşekkürlerr^^ tanıdığıma çok mutlu oldum :)

      Sil
  5. dost yaralar,arkadaş yaralar acıtır elbette canını uzun uzun sürebilir,ama kardeş de yaralar durmaz hiç sızısı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Sevgili Havva,

      Dost yaralar,arkadaş acıtır,
      Kızgınlık geçer kırgınlık kalır..ama kardeşin yaptığı..bak o unutulmaz ve tüm sevilenlere yapılan yapıpılır:affedilmesi en zorlar sınıfında listebaşında yerini alır.

      Kırmasınlar seni,sende o güzel burnunu saklama ikidebir şapkaların ardına

      Sevgilerimle

      Sil
  6. Çok güzel yazı olmuş, kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tevazu gösterecek değilim, yazı beğenilince acaip seviniyorum. Çok teşekkür ederim

      İyi Dileklerimle

      Sil
  7. Konuşmak lazım, bire bir hem de... Çok özledik biz seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doluya koyuyorum almıyo,boşakoyuyorum dolmuyo günlerimdeyim Aliye
      benim özlediğimin yarısı kadar değildir sizdeki özlem emin ol

      Hem geldim yazdım ki dün :-)

      Çooook ama çooook sevgilerim ve çooook özlemlerimle..

      Sil