4 Ocak 2016 Pazartesi

∞Christina Perri - A Thousand Years ∞ Twilight Forever ∞





BİN YIL

Kalp atışları hızlı
Renkler ve sözler
Nasıl cesur olabilirim
Düşmekten korkarken nasıl sevebilirim
Ama seni tek başına dururken izliyorum
Bütün şüphem birden başka bir yere gitmek
Bir adım kadar yakın

Hergün senin için beklerken öldüm
Aşkım korkma seni bin yıl sevdim
Bin yıl daha seveceğim

Zaman kımıldamıyor
Bütün güzelliğiyle içinde
Cesur olacağım
Hiçbir şeyin önümde duranı alıp götürmesine izin vermeyeceğim
Her nefes,her saat buna ulaştı
Bir adım kadar yakın

Hergün senin için beklerken öldüm
Aşkım korkma seni bin yıldır sevdim
Bin yıl daha seveceğim

Ve büyün bu zaman boyunca seni bulacağıma inandım
Zaman kalbini bana getirdi
Seni bin yıl sevdim
Bin yıl daha seveceğim

Bir adım kadar yakın
Bir adım kadar yakın

Hergün senin için beklerken öldüm
Aşkım korkma seni bin yıldır sevdim
Bin yıl daha seveceğim

Ve büyün bu zaman boyunca seni bulacağıma inandım
Zaman kalbini bana getirdi
Seni bin yıl sevdim
Bin yıl daha seveceğim

3 yorum :

  1. Kadriye'ciğim sayfamdaki yorumunu gördüm az önce çooook teşekkür ediyorum canımcım, seni çok özlemişim biliyor musun? öncelikle mutlu, güzel, sağlıklı bir yeni yıl diliyorum, ilk kez duyduğum bir şarkı bu, düetmiş severim düetleri. Şarkı için de ayrıca sağol. Seni kocaman kucakladım. Sevgiler:)

    YanıtlaSil