12 Ocak 2016 Salı

Kıvırcık Mai


Selin'in ilkokula başladığı güne ait bir resim bu.

Ne o kanepe var şimdi ne o yepyeni çoraplar ne o gıcır gıcır pabuçlar

Saçlarını iki yandan toplayıp tombul tatlı yanaklarını ve gül yüzünü açıkta bıraktığım, kıvırcık saçlarının her lülesine taptığım o minik kız da kalmadı..


Bi sürü insan var Selin'i tanıyan seven.İtinayla her birinden ayrı kıskandım kızımı. Her anne okuldan gelince çocuğuna "deersler nasıldı" filan diye sorar ya. ben direkt "öptü mü kimse seni" derdim. Gülerdi halime. Bilirdi yarı şaka yarı ciddi sorduğumu. anlardı onu ve ensesindeki o kıvırcık lüleyi kimselerle paylaşamadığımı.


Babasının feysine girip Selin'e o hesaptan "anneni mi çok seviyorsun beni mi" diye yazdığımda bu numarayı yemeyip " anneeeee çabul çık o hesaptan" yazışı da bundan.Bilir o beni.

Ben de onu bilirim onu izin verdiğince. Herkes muhteşem okul başarılarını bilir, ben anne sütüne lezzet versin diye vanilyalı bi sürü şey yemişken onun karnı doyduğunda yüzündeki masum tebessümü bilirim.Herkes aklıbaşında olgun Selin'i takdir ederken ben ilk emeklemesinde dudak kıvrımlarının keyifle gerilişini hatırlar bilirim. Herkes onun genişi dünyasının sınırlarını merak edip takdir ederken ben yüksek duvarlarının ardındaki dünyanın aslında çok daha geniş olduğunu bilir sessizce seyrederim.
Yüzünden tebessümü eksik olmayan melek.
Ben seni, gökyüzündeki yıldızlardan bile çok severim.

                         
O minnacık kıvırcık saçlı kız yok şimdi. Akşam doğumgününü arkadaşları ile kutlayacak kıvırcık saçlı bir genç kız var.

-e hali -de hali -den hali yalın hali...her haliyle sevdiğim ilk göz ağrım, varoluşu mucizem,miladım.
Var ol,sağ ol ve mutlu ol da nerede ve kiminle olursan ol.

Sen mutlu..işte o zaman ben de mutlu
13:09:07 doğum saati
12.01.2000 doğumgünün
Selin miladım benim
Selin'den önce ve Selin'den sonra oldu ömrüm..

SELİN MAVİDE BİR NOKTA







21 yorum :

  1. ne güzel ifade etmişsiniz gözlerim doldu okurken mutlu sağlıklı yılları olsun inşallahhh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hissettiğimi anlatamadım bile Gülşah...her doğum günü aynı şeyleri yaşıyorum saat saat
      Allah iyilik versin çocuklarıma ve çocuklarımıza...Sevgiler

      Sil
  2. hahaha:)))) "anneni mi daha çok seviyorsun beni mi?" çok güldüm inan, evlat sevgisi başka oluyor Selin'in doğum gününü kutluyorum, nice mutlu yıllara, Allah ayırmasın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arıza var bende biliyorum zaten müjde :-p
      Allah hiç birimizi sevdiklerimizden ayırmasın

      Kocaman sevgilerimle

      Sil
  3. kadriyecim,
    sen anne olarak doğmuşsun kesin:)
    güzel kızın ne kadar da şanslı doya doya sevildiğinden.
    tebrik ediyorum seni artık bir gençkız annesisin:)
    selin nice yıllara güzel kız:)
    şansın bahtın açık olsun.
    senin de kadriyecim.
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmeyi,sevilmekten daha iyi bilen insanlarız biz Havva
      Genç ve tatlı bir kıvırcığım var artık evet
      Tüm sevdiklerimizle güzelleşsin ömrümüz.

      Çok teşekkür ederim ve koooooskocaman sevgilerimle

      Sil
  4. Bir annenin kizina olan aski :) Dogumgünü KUTLU olsun, Allah hep iyilerle karsilastirsin onu ...Sevgilerle..

    Benimde lüle lüle kivircik bir oglum var ,ilk ve son göz agrim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule, Allah iyilerle karşılaştırsın ne güzel bir duadır..
      Amin
      Senin kıvırcığı benim kıvırcığı ve tüm çocukları inşallah canım :)

      Sevgiler

      Sil
  5. Yüzü hep gülsün, güzellikleri hep daim olsun.
    Anlattığın her şey gözümün önünden geçti de, düşündüm; gerçekten aşktan başka bir şey değil bu.
    İkinize de kocaman sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk bu Ersin, başka tanımı yok.
      Aşkın her çeşidi güzel değil mi?
      İkimizden de sana kocaman sevgiler
      hep sevdiklerimizle ve sevinçle yaşansın ömürler...

      Sil
  6. Çok çok çok güzel anlatmışsın adaş. Allah sevdikleriyle sağlıklı uzun ömürler versin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadriye çok teşekkür ederim. Sağlıkla ve sevinçle yaşasın tüm ömrünü :-) Sevgiler

      Sil
  7. Cok guzeldi. Duygu gulumseme ve adini koyamadigim huzunle karisik hislerle okudum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibel,
      Bir damlacıkkenden beri o kıvırcığın büyümesini hem izledin hem yaşaadın benimle
      İyi ki varsın sen..kocaman sevgilerimle

      Sil
  8. Umut dolu, sağlıklı seneler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Yazdan Kalan,

      Umut, sağlık gibi neşe gibi eksik olmasın bebeklerimizin hayatından.
      Tüm güzel temennilerin için kucak dolusu sevgileri bizden size...

      Sil
  9. pis kıskanç diyesim geldi bir an :))) Severim sevme halinizi sizin, hatta mıncıklarım :))
    Selin hep mutlu olsun, bu yaşında değil sadece her yaşında :) Hep senin kadar olmasa da sana yakın sevenleri olsun yanı başında, güzel dostlukları olsun... Bu zamanlarda biriktirilmeye başlanır... Ve hayat kucaklasın sizi...
    Öpüyorum ikinizi de...
    İyi ki doğurmuşsun ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay kesinlikle pis kıskançın biriyimben konu çocuklarım olduğunda :-p
      tedavilik halim var da zor zaptediyorumkendimi Şebnem :D
      Hayat kucaklasın bizleri
      Çocuklarımız,sevdiklerimiz ve onların mutluluklarıyla..

      Kocaman sevgiler sana.

      Sil
  10. 12 01 1977 benim abla olma günüm. Küçük anne olma günüm. Bebeği kucağıma alıp benim de artık bir kardeşim var diye şarkı söylediğim gün :)

    Senin güzeller güzelin ile benim tatlı kardeşim nice bice güzel yıllar yaşasınlar. Biz de keyifle yanlarında olalım :)

    İyi ki doğdun Selin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay Handannnnnnnnnn nasıll duygulandım anlatamam sana
      Abla demek yarı anne demek bilmem mi ben
      Ablam var benim, bi doğurduğu eksik
      emeği dağlar denizlerden çok
      Sevgisi bahar gibi hep tomurcuk

      Çocuklarımıza ve bir zamanlar çocuk olan biz yetişkinlere sevmeyi hiç unutturmasın zaman

      kocaman sevgilerimle

      Sil
  11. Kadriyecim ne güzel yazmışsın yine. ..İnsan duygularını bu kadar güzel anlatabilir...Selin nice mutlu yıllara...Ömrün uzun bahtın güzel olsun güzel kız...

    YanıtlaSil