5 Şubat 2016 Cuma

Çınar

Garip bir inanış-yönleniş de olsa içimde sızladı durdu sözleri. "Birini çok seversek onun ömrü uzar" demişti.


Bu sabah resimlerine baktım doya doya ama yine doyamadan.

Bir değil binlerce ömürlük sevdim onu bir kez daha resimlerine bakıp.

Yokluğu... ki  değil bunu dile getirme, bir anlık düşünmeye dayanmıyor yüreğim ; yokluğunda yok olurum, hayatım cehennemin ve gayya kuyusunun ta kendisi olur.


"Çift sayılı seneleri sevmiyorum" demişti birini çok seversek ömrü uzar diye söyleyen.

2016 hastalıklarla geçiyor , yakınlarımdan uzaklarımdan hep hastalık haberi alıyorum ortalığı yangın yerine çevirmese de dumanı tüten.

O'nun hastalık haberleri ise yüreğime tarifsiz korkular salıyor. Sesinde benden gizlemeye çalıştığı endişe ve sıkkınlık ile her sabah sürdürüyoruz sohbetlerimizi. 

-hava nasıl orada
-iyi baba...bahar gibi.Sen ne yapıyorsun?
-Balığa çıktım,az mezgit vuruyor

"Mavide ve güvende" diyorum kendime elimden geldiğince. İşe yetişme telaşıyla koştururken gözüme dolan yaşları savuşturmaya uğraşıyorum. Korkuya ve hüzne yenik düşmek yok. Olumlu düşünüp olumlu üreteceksin.

Sevgimiz onu korur.

Seneler evvel hasta olduğunu öğrendiğim zaman "beni bırakıp gitme sakın" demiştim ilk tepki olarak. Sarıldı, sert elleri ile yumuşacık okşadı saçlarımı.

Yalnız senin yanında bulduğum mutluluğu almasın Allah benden.

Bin kere dünyaya gelsem yine sen ol benim babam
Babam....




16 yorum :

  1. Çift yılları ben de sevmem nedense.

    Allah babacığına sağlık, sıhhat, uzun ömür versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm sevdiklerimizi esirgesin inşallah Handan...öyle bir içim buruldu bugün işte.

      Sevgiler

      Sil
  2. Ağlattın beni maim...
    Bir an rahmetlik babamı hatırladım...
    ne güzel sizin fotoğraflarınız var, sevgi dolu...
    Babam hiç sevmezdi fotoğraf çektirmeyi :(
    Allah ona uzun sağlıklı ömürler versin inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağlama Şebnem :(
      Nur içinde yatsın,sen O'nun yansımasısın
      İyilikler üretelim kalbimizde..iyi olan hayat bulsun ömrümüzde

      Sevgiler

      Sil
  3. Ağlamadan okumak mümkün değil Kadriyem.... Rabbim uzun versin babacığına... Tüm kalbimle güzel haberlerini alman dileğiyle....Sevgiler canımcım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güleceğiz birlikte inşallah Güliz'im
      Rab'bim tüm sevdiklerimize güzel ömürler versin

      İçten Sevgilerimle..

      Sil
  4. Bu yayın öyle bir ana denk geldi ki...
    Arka fonda babamın sevdiği şarkılar çalıyor, ona arabasında dinlemesi için bir sidi hazırlıyorum. Mutlu olsun diye en sevdiği şarkıyı, "Büyü de baban sana idamlar alacak..", hem sidinin başına hem sonuna koydum.
    Dinlerken babamla biriktirdiğim anılar şimdi gibi yeniden yaşanıyor. Boğazımda düğümcük... Gözünün içerisine bakıyorum. Sakın gitme baba... Babalar gitmesin, küçük köpekler dizlerindeki o korunaklı yuvadan hiç ayrılmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu,

      Sen de beni benden aldın.
      Cevap bile yazamadım bir süre
      Düğümlerime düğüm ekledin...

      Babalar hiç gitmesin

      Sil
    2. Yazdığım yorum gitmedi .... Sanırım yazmamam gereken şeyleri yazmışım ... :(

      Sil
    3. Kahve Telvesi,

      Meraktan ölürüm :-) ne yazmıştım ki?

      Sevgiler

      Sil
  5. Canım benim ne güzel yazmış sın. Allahım şifa versin babaniza. Ben de annem babam yaşlanıyor diye korkuyorum. Çok uzun sağlıklı yasasinlar istiyorum. Üniversite yıllarında herkes okuluna gule oynaya giderken ben ailemden ayrıldığım için çok üzülürdüm ya son görüşümse diye. Hiçbir zaman rahat olamadım. Rabbim hepimize uzun sağlıklı ömürler versin inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün merhaba,
      Üniversite yıllarından bugüne hiç eskimedi "ya son görüşümse" korkumu içime atıp ayrılış derdi. Benim gibi bir tane daha mı buldum ne?
      Allah uzun güzel ömürler versin babalarımıza ve annelerimize ve tüm sevdiklerimize

      Sevgimiz onları korusun...

      Sil
  6. Babalarımız altında durduğumuz koca çınarlar onlar olmasa ne yapardık.Allah hepsine uzun ömürler versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kelebek Etkisi..onlar olmasa biz , biz olmazdık
      ki bu sadece birinci madde..uzar gider o liste
      Allah uzun güzel ömürler versin hepsine...

      Sevgiler

      Sil
  7. Çok duygulandım şu an be kadriye...yoldayım biraz bloglara bakayım dedim...müzik dinlerim ben uzun yollarda...camdan bakıp düşünürüm...eskilere giderim...yenilerle yenilerim...yazılanları okurum..insanları izlerim...kendimi dinlerim...yolları dinlerim...bugünde seni dinledim...ne bileyim annem babam hayatta olsaydı dedim içimden....haydaaa makyajım akacak iyi mi...neyse....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sessiz Prenses,

      Ben senin en çok o dalgaya vurup örttüğün duygusallığını seviyorum.

      Sevgilerimle...

      Sil