2 Mart 2016 Çarşamba

Yazık



Ne sözler vermiş masumiyet çağının henüz kirlenmemişliğinde .
Zeytin ekmek yeriz aşkımız bize yeter'leri bile var can-ı gönülden savrulan.

Şimdi karşımda oturuyor ne baharı kalmış ne de yazı. Elimden bir şey de gelmez ki geri getirsem gülüşlerini. Öyle suskun,sessiz kelimelerle konuşuyoruz. Ne içersinler, memleket meseleleri,hay Allah'lar filan. Ötesini konuşmaya ne onda hal var ne bende cesaret.

Mahçup kırılgan tebessümü hala dudacığının kenarında. ..ona bakıyorum, binlerce savaş izlemişim gibi huzursuz ve üzgün ona bakıyorum.

Hani diyeceğim o ki, üç günlük dünya..ne diye kırdılar ki bahar dalını buncağızın.Sadece "hayır" demeyi beceremediği için  binlerce "evet" ile bencilce ezip horlamak  bir insanı. Çarptığı ağaçtan bile özür diler hale gelmiş. Nazik, narin, uysal olana zayıf diyen çirkin insanlardan olmayı, çocuklarımı da öyle yetiştirmeyi nasip etme Allah'ım.

Ne zeytini olmuş ne ekmeği ne de aşkı. 
Kahve söyledim...bir de fal bakarız birbirimize eski günlerdeki gibi.
Başka bir  şey de kalmadı eski günlere ait
Yazık...

11 yorum :

  1. Çarptığı ağaçtan bile özür dileyecek hale getirmişler...hakikaten nazik, hayır diyemeyen, hep fedakarlık yapan insanları zayıf addederler, semer vurmaya çalışırlar, sömürürler, iyiliğini, nezaketini istismar ederler...o yüzden güçlü olmalı, dünyada ayakta kalabilmek için...yüreğine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güçlü olmalı iyiler ve iyileri bilen arada kalmışlar/henüz kötü sayılmayanlar Müjde'cim

      Sevgiler sevgiler

      Sil
  2. Bazılarına nezaket hiç yaramıyor hiç....özellikle ayak takımına...kimseye eyvallahımızın olmadığı bir dünya diliyorum Kadriye...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evrimi yarım kalmışlara dikkat etmek lazım Sertaç
      Doğru söylüyorsun

      Sevgiler

      Sil
  3. "Şimdi karşımda oturuyor ne baharı kalmış ne de yazı. Elimden bir şey de gelmez ki geri getirsem gülüşlerini." ama bayıldım ben bu yazıya!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Bi Poşet Kitap,

      Beğenmene çok sevindim; yazdım, bakmadan yolladım, o kadar bir içimden geçendi anlattığım.

      Sevgiler :-)

      Sil
  4. insanları sevmeyi başarmalıydık, olmadı ! ne güzel yazmışsın yine ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmadı,olması için koşturanlar bir yerde yoruldu sanırım Gonca'cım

      Sevgiler

      Sil
  5. Malesef kibar insanlar zayifmis gibi görünür oysa kötüler ezmek için ugrastiklarindan.

    YanıtlaSil