16 Kasım 2016 Çarşamba

Beni Bu Havalar Mahvetti


Çalışmam lazım hem de koşar tempoda bir an evvel halletmeliyim diye gözüme bakan tüm işleri hallederek.

Ama neyleyim...gözüm daldı penceremden bakakaldığım kışa dönmek üzere olan sonbahara.

"Keşke" deyiverdi şair iç sesimle sohbet ederken tatlı tatlı.


Sonra olan oldu...


KEŞKE
Deniz kokulu taşlar döşenmişti yollara
Ben bile bilmiyordum nerde ayrıldık
söndür küllenmiş sözcüklerini geçmiş zaman
sararan firezleri geç
yorumu gökyüzüne bırakılmış uçurtmalı tepeleri
uzun bir yol için aldığın ne varsa bırak ardında
saklayabilseydim dalgın bakışlarımı böyle zamanlar için
saçlarını taradığım sular,rüzgar ve karanlık

bak adın yazılı yeşim taşından örülü duvarda!
Murathan Mungan



💚💜💙

AUTUMN LEAVES-türkçe sözler

Düşen yapraklar
Pencerenin önündeki kar birikintisi
Sonbahar yaprakları
kırmızı ve altın rengi

senin dudaklarını görüyorum
Sonsuz öpücükler
Güneşyanığı eller
Tutmaya alıştığım

Sen uzaklara gittiğinden beri
Günlerin uzunluğu büyüyor.
ve yakında duyacağım
eski kış şarkılarını

Ama herşeyden çok seni özlüyorum
Sevgilim
Sonbahar yaprakları

Düşmeye başlarken


22 yorum :

  1. Yaa mevsimler de gelip geçiyor işte :) ben de yeni yazıma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her mevsim içimden gelir geçersin gibi oldu :-)
      Uğradım sayfana

      Sevgiler

      Sil
  2. Melankoli kraliçem benim, yine harika bir şiir ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnem, dün akşam kendimi 20 yaşında sanıyordum :D ))))))
      Sorumluluklar arka cebimde,hayat bana güzeldi :-p

      Sevgiler

      Sil
  3. Ahhh...Sinatra'ya bayılırım, aşkım o benim. Platonik aşkım. Pencereden gözüken manzara nefis. Çok teşekkürler:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gangaster mangaster abi Sinatra benim de aşkım
      Müjde, ne çok ortak yanımız var seninle :-)

      Sevgiler

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Şenay, arada bir "mecburiyetlerden" sıyrılıp zamanı dinlemek lazım
      Bana da güzel geldi dün akşam

      Sevgiler

      Sil
  5. Hüzünlü sonbahara yakışan, hüzünlü sözler... hepsi çok güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonra el salladık Sonabaharın ardından Sertaç, kış geldi eşikten içeri
      Bilmeden tam veda etmişim dün akşam

      Sevgiler

      Sil
  6. Hüzün hissettim yazı boyunca şiirde, şarkı da resimde herşeyde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüzün hep bir satır aramda, bir nefesimde var sanırım adaş
      Neşemiz de hüznümüzde yerli yerinde ve hep tam ola

      Sevgiler

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Görseller Pinterest'ten İlknur, oradaki resimlere saatler ayırabilirim.Gidemediğim her yeri görebilmek, dünyada ne güzellikler var deyip ışığı ve rengi izlemek hoşuma gidiyor.

      Sevgiler

      Sil
  8. Sevdiklerim hep sonbaharda gitti, sevmiyorum o yüzden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her dökülen yaprakla bir kişi vefat eder derdi rahmetli anneannem..o da sonbaharda gitti.
      Seni anlıyorum, renklerin armonisi ve mevsim çok güzel ama hatırlattığı şeyler acı ise hepsi boşuna

      Sevgiler sana Buralı Olmayan

      Sil
  9. Ah gitti güzelim sonbahar:( Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gitti valla Bahar
      vakitli gelsin vakitli gitsin zaten

      Sevgiler

      Sil
  10. Sahi ya sonbahar da bitiyor neredeyse değil mi? Seviyorum hüznünü de renklerini de huzurunu da güneşini de yağmurunu da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akşam haberlerde İstanbul tabelasına kar yağarken görüntü vardı Handan
      Kış geldi, bilmeden tam vaktinde yolcu etmişim sonbaharı
      ben de seviyorum bana yaşama lütfu bahşedilmiş her günü

      Sevgiler

      Sil
  11. Şu an şarkıyı dinliyorum ve çok sevdim, zaten Frank Sinatra muhteşem bir sanatçı.
    Ne zaman sonbahar görsem buralarda, çok mutlu oluyorum. Bu güzel fotoğraflar ve şarkı için teşekkürler, efendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkleri güzel sonbaharın, ben de mutlu oluyorum ama ben her mevsimde ayrı bişi bulup mutlu oluyorum
      Şarkıyı beğendiğine sevindim

      Sevgiler Gazeteci N.G

      Sil