13 Aralık 2016 Salı

17

Yaşanan her günün alıp götürdükleri ile şarkılar yeni anlam kazandı
Hüzün, baş tacı artık bu ülkenin  çocukları, gençleri,anne ve babaları için...



Boş ver beni 
Mühim değilim 
Bu O'nun hikayesi 
Çok beyazdı, kir tutardı 
Ömrü kelebek kadardı 
Mektupları şişedeyken 
Bir de bakmış deniz yokmuş 
Tek başına dans ederken 
Mutsuzluktan sarhoşmuş 
Daha 17'ymiş. 
Oyundan kalkmak isterken 
Kağıtlar dağıtılmış 
Bu hava boşluğunda 
Artık her şey satılıkmış 
Trafikte akmayan 
Hep onun şeridiyken 
Söylediği son şarkı 
"Elveda Zalim Dünya"ymış 
Daha 17'ymiş.

13 yorum :

  1. Her sabah çocuklarımı gönderirken içimde beliren korkuyu, tam keyifle koltuğuma kıvrılacakken yüreğime saplanan hüznü yaşatanlar bütün annelerin ahı altında acı çekip hiç iflağ olamasınlar inşallah. Ve öteki dünyada da değil, yaşarken görüp bir oh çekmek istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ah ah nasıl yüreğim yanıyor anlatamam:( Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar, yangınlarımız üşüttü yüreklerimizi.
      Bunca "ah"ı duyan vardır..inanıyorumben

      Sevgiler

      Sil
  3. "Gitti o.
    Gitti benim bahar gözlüm,
    orman yüreklim.
    Karanlık sulara karışır gibi, dalar gibi dönülmez uykulara; akıp gitti."
    Hasan Hüseyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEN BU YÜKÜ HANGİ DAĞA
      BİLEMİYORUM
      YÜREĞİMİ HANGİ SUYA
      BİLEMİYORUM .....

      Sil
  4. Hepimiz mutsuz, hepimiz yastayız. Her seferinde bu son olsun duaları yapıyoruz. Ama ateş düştüğü yeri yakıyor, biz bir şekilde kendi hayatımıza geri dönüyoruz. Asıl olan o ailelere oluyor. Allah hepsine sabır versin :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bir kötülük karşılıksız kalmaz
      Karma de
      Enerji de
      Allaahhhh de

      İnanıyorum.
      Bunca "ah"ı bir duyan var

      Yarınlar her şeye rağmen güzel olacak

      Sevgiler

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Günlüğümü okuduğumda kendim için çığlıklar atıp güldüğüm yaş o keşebek etkisi

      Sevgiler

      Sil
  6. Hala duygulanırım dinlerken...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlattııkları ve hatırlattıkları Gazetecei N.G
      Şaka değil


      Sevgiler

      Sil
  7. Bugünlerde benim şarkım,"Ben yoruldum hayat"
    ses ayarlamsı yapmamayıncada sınavlara çalışan kızım tarafından azarlanmaca falan...

    Sevgilerimle Kadriyecik...

    YanıtlaSil