18 Şubat 2017 Cumartesi

John Wick-2


Merhaba pestilimi çıkartan haftanın hemen ardındaki sevgili Cumartesi.
Yalan yok , bu sefer iple çektim gelişini.
Hayallerim vardı
Elinden tuttum sana geldim.

Bu hafta deli  çalıştım. Cuma akşamı 22 gibi  işten çıkıp eve yürürken ayaklarım mı beni taşıyordu ben mi ayaklarımı  taşıyordum emin değildim ama içimde üzerime düşenleri bi tamam halletmiş olmanın huzuru vardı ve tüm stresleri arkada bırakmanın sonsuz neşesi ile bir nevi bulutların üzerinde uçuyordum.

Eve gittiğimde çantamda çocuklarıma getirdiğim minik kanepeler vardı özür niteliğinde.
Onları ihmal ediyorum bir süredir ben de farkındayım.
Her ihtimale karşı çiğ köfte de almıştım.

Affedildim netekim.💖

Sabah gözlerimi açtığımda bacaklarım kilometrelerce yol yürümüşüm gibi ağrıyordu.
Sürünerek çıktım yataktan.
Makyaj yapmama hakkımı kullanıp sinemaya yollandım.

Salonların neredeyse hepsinde recep İvedik vardı
İĞĞREENNÇÇÇÇÇ
Öğrk!



John Wick'e biletimi aldım ve çubuk krakerimle suyumu almak üzere Carrefour'a indim.

John Wick'e gitmemem için çocuklarım bana yalvardı aslında. Senin hapşırıp bizim çok yaşa dediğimiz sürede adam bir vagon insan öldürüyor neden gidesin dediler.
Keanu Reeves benim için yeterli dedim. Gittim
Çok iyi bişi yaptığım kanaatindeyim.


John Wick , ölmezler grubundan biri aslında. Hani  mantık arayarak bu filmi izlemek, lüks bir restaurantta yemek yerken "ben bu parayla 3 kilo kıyma alır hepinize köfte yapardım" demek gibi bişi. Keyif alacaksınız,İzleyin.

John Wick karakteri hoşuma gidiyor. Bu filmde de deformasyon ya da geri adım yok. Efektler kesinlikle muhteşem. Dublör kullanmıyorsa Keanu Reeves'e kullanıyorsa dublöre had safhada acıdım. Mr Wick'in evinin renklerine hasta olup ileride bir gün zengin olursam aynısını yaptırayım hayali kurarken evi havaya uçurduklarında harbi öfkelendim. Katiller kulübünün nezaket kurallarına bayıldım. Ölüme ve dostluğa saygı prensipleri  hoşuma gitti. Kelime israfından kaçınmaları beni  dört köşe etti. Lakin konuşma yokken çocuklarımın hakkını vereyim aksiyon pek bi  boldu.


Az konuşulan, aşk ilişkileri ile yoğrulmamış filmleri daha çok seviyorum artık bunu  fark ettim. Aşk, Mr Darcy ile Mis Bennet seviyesinde anlatılmadıktan sonra çekilir dert değil abicim.

Sinema, vaad ile bitti. Devamı gelecek besbelli ve devamı buna beş basacak onu  da görüyorsunuz. İddia hayli yükseltildi çünkü.👍



Bir de Tayfun Pirselimoğlu ile Zeynep Özbatur söyleşine gittim. Güzelim konu ve konuklara karşın katılım 35 kişi kadardı.

Sinir oluyorum sana ey toplum

Teşekkürlerrrrrr

11 yorum :

  1. Sen makyajsız daha güzelsin inan Kadriye'ciğim, içinin güzelliği yansıyor zaten, gözlerinin içi gülen arkadaşım. Bu filmi blogda duydum ama henüz gitmedim, çok sürükleyiciye benziyor, bir vagon dolusu adam öldüğüne göre bayağı gerilimli. Recep İvedik konusunda birebir aynı şeyleri düşünüyorum, birkaç kez tv de denk geldim 5 dakika tahammül edemedim. Acaba ülke olarak halimizin böyle oluşunun bir sebebi de bu mu? Yani kimseyi aşağılamak niyetiyle söylemiyorum da bu kadar mı zevksiziz? Ben de dadılarla büyümedim, elit melit iddiam yok, Giresun'un bir köyünden geldiğimizi unutmadım da...insan biraz zevkini geliştirir yahu..yanaklara yapıştırılmış kıllarla yani ne bileyim anladın sen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben güzelliğiimi örtmem için makyaj yapıyom zaten Müjde'cim :D
      Tatlı dilli güzel kadın seniiii :-))
      Recep İvedik konusunda : bir ünlü tarihçi bana, bu milletin yapısı medeniyeti kaldırmıyor demişti. Laf ağır geldi düşünüp duruyorum..o kadar diyeyim.

      Sil
  2. Aaaaa yarın sinemaya gitsem diye düşünürken ne izlesem diye düşünürken gördüm yazımı. Yarın izleyeceğim. Teşekkürler Kadriye. Bir teşekkür de yazına büyük bir zevkle okuyorum, çok akıcı ve keyifli bir kalemin ( klavyen mi deseydim ?) var. Ellerine, yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzledin mi Fatoş izledin mi :-)
      Konuşmayı beceremeyenler daha iyi yazıyordur belki ondandır Fatoş :) Teşekkürler
      Kültür kardeşliği işini nettik?

      Sevgiler

      Sil
    2. İzleyemedim Kadriye öğrencilerim önce birincisini izleyin hocam sonra gidin dediler. Öğrencilerime hak verdim ben de. Bu arada kardeşimin düğün hazırlıkları yüzünden hafta sonu ayaklarıma kara sular indi. Bu hafta birincisini netten izleyeyim diyorum. Sen birincisini izlemiş miydin?

      Sil
  3. İki haftadır salonlarda kötü filmler var,hani illa sinema izliycem dersen de Jonhy wick var. O da kötünün iyisi. Böyle bir dayatma olmamalı. El mecbur, yarın Wick'teyiz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balthus izledin mi Wick'i merak ettim. Gelen filmler arasında çok güzeller var,Mart güzel olacak onu da paylaşırız

      Teşekkürlerr

      Sil
    2. Haftasonuna kaldı vizyondan kalkmazsa. Zatn izleyeceğim bir tarz değil aslında. Evde dvd keyfi yapıyorum. Şerafettin ve buz devri 5 'i izledim. Çok keyifliydiler:)

      Sil
  4. Recep İvedik'e tepkim, aynısı.Ne bulup izliyorlar anlamıyorum.5.galiba yoksa bizde problem mi var?
    WUUUUUHUUUUU ''KEANU REEVES'' bayılıyorum ona.İzlenecek filmler listesine eklenmiştir.Çok sevgiler,memleketlim :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler benden sana memleketlim (ay nasıl sevdim ben şimdi bu hitabı)
      Recep İvedik bir de 5 salonda birden girmiş gösterime...oturup ağlayalım Nur..başka da yapacak bişi yok.
      ve evvvvet Keanu Reeves vu-huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu kesinlikleee

      Sevgiler

      Sil
  5. O zaman DANS..!
    Anneler hep aynı mı olur.Yorgunluğunu unuturda öncelik yavrularını doyurur.

    Recep ! Niye şaşırıyorum ben de mmi gariplik neye izleniyor demiş,en son giitiğim kursda ki insanlardan,o yüzden soğumuştum ben..yalnız olmadığıma sevindim...

    YanıtlaSil