29 Mart 2017 Çarşamba

Katarakt

KADIKÖY BELEDİYESİ'NİN BAHÇESİNDEN..BUGÜNE DAİR






Bahardı ama ayaklarım acıyordu. 
Katılmam gereken etkinlik için yürüdüğüm güzergahın güzelliğini görmeye çalıştım.
Bahariye'den Çilek Sokağa indim.
Hava bahar, yüzler şendi.
Renklerin hepsi birbirinden güzeldi.
Güneş ılık ve sevecen, umut taze ve canlı.


Aklım babamda, kalbim babamda..ne kadar zorlasam görmüyor gözüm hiç bir şeyi.
Altıastarı katarakt ameliyatı..namı diğer "hiç bişi değil"

Katarakt ameliyatı önemsiz ve hiç bir şey değil ama babam önemli ve her şey benim için.

Güneşim de o  rüzgarım da o
Hele babam için sesi titremiş annem
Zaten küçücük bişi


Birbirine bağlı,mutlu,güzel bir aileysek biri güneş diğeri  göğün ta kendisi değil mi?


Kıyamadım ikisine de
Gurbet..adın bet

Konuştum ,sordum,yürüdüm,gittim..ama "baban iyi eve gidiyoruz"u duyana kadar ben bugünü yaşamadım.



Allah'ım,

Açlıkla,pislikle,yoklukla,sevdiklerimizin acısıyla sınama

Madem sınayacaksın,

Çok para ile sına. Tası tarağı alıp , çantamı omuzuma vurup gemi ile dünya seyahatine gideyim. Kibre kapılacak mıyım diye sına beni.ardıma dönüp bakarsam namerdim.

Allah'ım,

HAYIR'ların sevinci ile sına beni mesela. Bak bakalım deliriyor muyum? Delirmem ama delirtmezsem namerdim.


Babiş...anne
Saçınızın tek teline, bir gülüşünüze kurban olurum ben.

29 Mart ..öldürdün beni.

13 yorum :

  1. Yakınlarının hastalığının insana nasıl acı verdiğini bilirim. Büyük geçmiş olsun.
    Onların acısı bizim acımızdır. Neyse ki zor günlerde aile bir araya gelir, birbirine kenetlenir.
    Sağlıklı günler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aile olmak en güzel bir şey Makbule, güzel günlerde aydınlıklara çıksın yollarımız

      Sevgiler

      Sil
  2. Geçti geçti. Uzaklarda ne zor olduğunu çok iyi bilirim. Çook.

    Babacığına ve anneciğine hürmetlerimi ilet.

    Ve ayrıca ben de aynı şekilde sınanmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzak olmasa gözü görüyor insanın içi rahatlıyor Handan, elin eriyor sözünyetiyor.
      uzak olmak kötü çok kötü

      Beraber sınanalım çok parayla ok
      Bak bugün kandil
      Hadi dile :-)))

      Sil
  3. Kaybetme korkusu ile başa çıkmak ne mümkün? Babam benim de hassas noktam. Ona bir şey olacak diye içim gidiyor. "Zayıfladın mı sen, çok sigara içme diye çağla topladım sana, çok ağır bırak Can taşır." sözlerim hep bu yönde.
    Geçmiş olsun babacığa. Totem yaptım HAYIRlı günleri görürsem yedi mahalle kedisine benden bolca mami :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu totem yapalım süper fikir :-))

      Babama ya da anneme bir şey olursa ne yaparımbilmiyorum;çocuk gibi kabusum bu benim altından kalkamıyorum bu düşüncenin.

      Öyle çok layıklar ki sevilmeye..hep o kadar çok sevdiler ve sevildiler ki.. Allah bize bağışlasın onları Burcu, anlıyorum ben seni

      Sevgiler

      Sil
  4. Geçmiş olsun. İnsanı sevdiklerinin acı çekmesi çok yıpratıyor gerçekten de. "Çok para ver sına" ya bayıldım. Bakalım sapıtacak mıyım?:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sapıtırsak bile "çanta benim değil ama kullanan benim malım" diyen kadar olmayız be adaş....öldürdü adam beniii :-)))))))))))))))))))))

      Sil
  5. Geçmişler olsun canım benim... Allah bizi sevdiklerimizle sınamasın :(
    Her şeye alışılıyor da onların yokluğuna alışılmıyor...

    Hayır'la sınanmayı ben de istiyorum bak :))

    YanıtlaSil
  6. Geçen hafta annecim oldu. Tek göz tamamen kapanmıştı. Ben istanbul da, o Yalova da. Mete (eşim) gitti aldı-getirdi izmit'te bir hastanede oldu ameliyatı ama seni okurken yüreğini öyle iyi hissettim ki canım kadriyecim. Çok güzel günler görsünler inşallah, sağlıkla. Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun. 90ların başında ne zor hatta çaresiz bir hastalıktı neredeyse katarakt. Şimdiler de çocuk işi. Babanneciğimi ameliyat ettirememiştik misal :/
    Tekrar geçmiş olsun,iyi geceler..

    YanıtlaSil
  8. Çok geçmiş olsun. İnsan bu durumlarda sevdiklerinin yanında olamayınca hop oturuyor hop kalkıyor... Allah eksikliklerini göstermesin... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Öncelikle geçmiş olsun. Ne güzel belirtmişsiniz "katarakt önemsiz ama babam önemli" diye. Gerçekten Katarakt cerrahisi, başarıyla uygulanan, yaklaşık on beş dakika süren bir operasyondur. Katarakt operasyonu sonrası ile ilgili şikayetlerinizde ya da göz sağlığı ile ilgili herhangi bir sorunuz olduğunda web sitemizde bulunan canlı destek hattımızdan ücretsiz ve doğru bilgileri alabilirsiniz. Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil