16 Ağustos 2017 Çarşamba

İyi ki Vardın Sen...


Bugün Eren'i düşündüm, dün gibi, önceki gün gibi.
Bir sürü ağıt yakıp bir sürü güzel söz de söyleyebilirim.
Bir sürü insanı-makamı suçlar, bir sürü bahtsızlığa lanet de okuyabilirim.

Sadece şehit oluşu ile değil, yalnızlığı ve örselenmişliği ile de saydırabilirim.

Hepsi boş, hepsi beyhude  değil mi bu saatten sonra.

Yaşaması anlamsız bulunanın ölümüne anlam verir mi o insanlar?

Ruhuna rahmet güzel çocuk.
Kirlettikleri bu vatan topraklarında sen de varsın şimdi.

Tüm diğerleri gibi..affet bizi.


8 yorum :

  1. Of...of ben ençok gidenlerin ardında kalan sevdiklerine üzülüyorum o nasılsa şimdi cennette, mutludur ama anası, babası, anneannesi, dedesi işte onlar her Allah'ın günü yanacaklar.:(((
    Allah cezasını versin bu uyuşturucu kıçıkırık terör örgütünü 2002'de bitmişken tekrar palazlandıranlara.
    Mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karadenizde pkk ne demek Müjde
      Biri bana açıklasın demek isterdim ama hadsizlik edip açıklamaya kalkarlar diye onu bile diyemiyorum!

      Sil