27 Eylül 2017 Çarşamba

86 (gerçek hayat öyküsü)



Başına gözüne her yerine 86 kazımış  haylaz çocuk.
Yaş daha 9-10.
Herkese ters, herkese raconluymuş.
Sinirlendi mi  gözü hiç bir şeyi, hiç kimseyi  görmezmiş.
Ama  yer gök 86;  kağıda 86 yazar yazar ağlarmış.
Ne yapsalar öğrenememişler 86'nın sırrını.
Ta ki yan sınıftan bir öğrenci  tayin nedeni ile gidene kadar.

Çok ağlamış Sena başka ile gidince.
İtiraf edemeden aşkını, başı öne eğik kalakalmış ne yapacağını bilmez hallerde.

O hırçın halin ardından gelen boynu büküklük üzmüş etrafındakileri.
Demişler "neden söylemedin ki"

"86 yazdım ya her yere.." demiş.

sekSENAltı..

17 yorum :

  1. Aaa! SekSENAltı!!!!
    Çok iyiydi ve hüzünlüydü. Eline sağlık Kadriye.
    Sevgilerimle...:)

    YanıtlaSil
  2. Ooo gerçekten sonuna kadar ben de merak ettim. Harika olmuş canım.
    Bu arada bloğunu yeni keşfettim Ve hemeenn takibe aldım. Yazıların çok keyif verici. Seni de bana bekliyorum. Tabi ki sen de istersen.
    Öpüyorum kocaman 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazal merhaba,

      Geldim bile bloğuna, sen de hoşgeldin.

      Sil
  3. Gerçek hikayeymiş ya çok şaşırdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadriye ben de şaşırdım yalan yok. Hani bir sürü ilginç şey yaşar ve duyarım ama bu 86 meselesi beni alt üst etti

      sevgiler

      Sil
  4. Vay! Ne zekice... Hüzünlü... Kalemine sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüzün hep kapımızda Bahar :-) hüznün karışmadığı aşka aşk mı deriz biz :-)

      Sevgiler

      Sil
  5. Çok zekice...Ama aşk racon tanımaz:) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk kural tanımaz di mi Güliz :-) Aşkın en bariz tanımlarından biri bu haklısın

      sevgiler

      Sil
  6. sekSENAltı... demiş ya çocuk. Ne kadar da önümüzde duruyor 86 ama yazılışını hayal bile edemedik.
    Hüzünlü ve çok güzeldi.
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalbimiz kalıplara sokulmadan önce ne kadar geniş ve derin bakış açısına sahibiz aslında Mukaddes. Ben şok geçirmiştim çocuk yazılışında Sena'yı nasıl buldu gördü diye.

      Kredi kartı ekstreleri aşkı da özgür düşünceyi de öldürüyor sanırım, biz 86'yı 86 görüyoruz sadece

      sevgiler

      Sil
  7. Ah bu çocuklar.Keşke büyüdükçe de bu naiflikleri devam etse.

    YanıtlaSil