22 Şubat 2018 Perşembe

Ölüyodum ya Demin!

O kadar çok sıkılabilirsem demek ben bugün bir şekilde hay böyle günün teeee...dedim toplantıdan çıkıp yürümeye başladığımda.

Sonra yine oldu!

Ölüyodum ya demin.
Kaldırımda yürürken arabanın biri üstüme kırdı.
Kaldırımdaki beton çıkıntılar durdurdu aracı...bana 10 cm  kala durabildi resmen
Aracın altı patladı sanırım..herkes mağazalardan fırladı.
Ben yürümeye devam ettim.
Kulağımda Özdemir Erdoğan şarkıları
Bir kez daha yaşamanın ne güzel ne eşsiz olduğunu farkına vararak..


Bir kez daha akşam evime çocuklarıma dönememenin kıyısından dönmenin ne lütuf olduğunu bilerek..
Bir kez daha yaşamı sevmenin insanı yaşama bağlayan ve olumlu düşünmenin akışı nasıl değiştirdiğine bizzati şahit olarak.

Düşüncelere dikkat etmek lazım.
Yaşamak güzel şey mirim...

18 yorum :

  1. Aaaaaaa!:(((Allah korumuş arkadaşım, çok çok geçmişler olsun, Allah gecinden versin...:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Müjde, İstanbul öyle bir koşturmaca ki ölmedim deyip koşmaya devam ediyor , ertesi güne kalmadan bu müthiş tecrübeyi unutuyorsun...

      sevgiler

      Sil
  2. Allah muhafaza sadaka verin Kadriye hanım çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Kiremithanem,

      Kadriye yeterli benim için, nazik -kibar biri olduğunu yazılarında da görebiliyorum ama Hanım'ı kaldıralım burada olmaz mı?Kendimi daha iyi hissedeceğim böyle sanırım :-)

      Sevgiler

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Sağolasın Emel, koruyor hep şükürler olsun

      sevgiler

      Sil
  4. Çoooook geçmiş olsun,Allah sizi sevdiklerinize bağışlamış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah hepimizi sevdiklerimize bağışlasın Nur, teşekkür ederim

      Sil
  5. Çok geçmiş olsun canım..Yaşamak güzel...:9

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. #yasamakgüzelşey Güliz :-) Yaşamak çok güzel

      sevgiler

      Sil
  6. Cidden gecmis olsun oncelikle.
    Hayati boyunca olumsuz dusunmus birinin 40 yildan sonra olumlu dusunmeye baslamasi ise yariyor mu? Bu yonde bilgi belge ve tecrube ariyorum.gercekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. N.Narda,

      Bu yazı yaşamın bir günde değil bir anda değişebileceğini anlatıyor aslında. İnanmakla bile değil fark etmekle ilgili her şey. Um , dene , bekle.

      Benim hayatımda çok şey değişti, sen de "gör" ve değiştir her şeyi..

      Sevgiler tüm kalbimle

      Sil
  7. Cok gecmis olsun.Aslinda hayatimiz pamuk ipligine bagli ama kalin halatlarla baglanmissaniyoruz .Yasanan her dakika güzel.Allah kazalardan, belalardan korusun hepimizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşanan her an güzel, ne güzel söyledin Şule.
      Allah hepimizi esirgesin korusun

      sevgiler

      Sil