12 Ağustos 2018 Pazar

Buralardalar








Halit Ağa Caddesi'nde gördüm teyzeyi. Sabah yürüyüşlerimden birindeydim yine. Kulaklığımda yürüyüş müziklerimden biri, aklımda yapacak işler filan.

Bir baktım bankta oturmuş, ayakları yere tam değmiyor. Temmuz ayının sıcağı ona değmezmiş gibi, her zamanki ayağında çorap üstünde patik ile oracıkta. Yüzünde sıradışı bir beyazlık. Elleri yüzü şiş. Ayakları her zamankinden büyük.


Orada olmasına şaşmadım değil. Bana diktiği korku dolu gözlerine baktım sakince. Endişe ile açılmıştı koskocaman. O bana baktı ben de ona. Yanına gitmemi istemediğini biliyordum. Sadece bir mesajı vardı ve benim anlamamı istiyordu. Ne yapacağını bilmez panik,endişe dolu havasından bir şey anlamam mümkün değildi. Bir süre baktım, başını  korku ile yere eğdi. Yürümeye devam ettim. Sonra , bir hayal miydi bu diye durup geri döndüm. Yerinden kımıldamadan bana bakıyordu. Çaresiz,endişeli,elinden bir şey gelmeksizin... 


Yürüdüm ve yoluma devam ettim.

İki gün sonra kızı çok kötü şeyler yaparak bir ailenin mahvına sebep oldu.

Rahmetli bu nedenle çaresiz ve mutsuzmuş dedim. Olacak olan malüm olmuş ama durdurmak ne olun ne benim elimden gelemedi ne yazık ki.

Nur içinde yatsın.
Onlar gitmediler..hep buradalar



11 yorum :

  1. Aaaa...ama çok merak ettim şimdi Kadriye, teyze ne oldu da rahmetli oldu, kızı ne yaptı? :(
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki sene oldu vefat edeli Müjde, kalp yetmezliği böbrek (şekerin tüm hasarları)

      Kızı fitne ve öfke ile bir aileyi böldü.

      Kazanan sandı kendini ama aslında kaybeden oldu
      Berbat bir öykü

      Sil
    2. Aaaa!!:(( Vah vah yaaa, çok üzüldüm. :(

      Sil
  2. Parçalanan aileler, sonu bağlanamayan öfkeler ve yiten can. Benzerliklerle dolu bir dünyamız var, iyiliği esas kılmak varken pişmanlıkları tesis ediyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü kolaya geliyor herhalde Beyaz Yakalı
      Yoksa bunca saçmalık neden?

      Sevgiler

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Mavi Gökyüzünün Elleri,

      Eskiden daha neşeli hikayelerimiz vardı yaşamlarımızda. Şimdi hep yıkım hep hüzün

      Sil
  4. İnsanoglunun hikayesi işte...yoruldum görmekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duyarlı kalbini seviyorum senin biliyor musun N. Narda. Öylesine yazmıyor , öylesine bakmıyorsun sen.

      Sevgiler

      Sil
  5. üzücü bir hikaye gerçekten,Allah rahmet eylesin teyzeye..

    YanıtlaSil