16 Eylül 2018 Pazar

2018-2019 Eğitim ve Öğretim Yılı



Yarın "2018-2019 Eğitim ve Öğretim Yılı" başlıyor.

Gerçi bunlar "Eğitim" kısmını  çıkarmışlardı (sanki öğretim kısmı duruyormuş gibi) ama olsundu..biz yine bildiğimiz yoldan gidelim.

Çocuklarımın büyümekte olduğunu başka türlü anlayamıyorum sanırım. Kıyafetlerin küçülmesi bir, sınıfların büyümesi iki.


Allah, tüm evlatlarımızı vatanına ve ulusuna hayırlı kılsın. Atatürk ilke ve inkılapları doğrultusunda aydın, çağdaş,özgür insanlar olmalarını nasip etsin.

Amin Allah'ım çok amin.

21 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Fotolar anonim Çağla ama benim çocuk yıllarımın tıpkısının aynısı
      Modern öğretmenler, öğretmeye ve sosyal gelişime yönelik eğitim sistemi

      Beddua etmemeye çalışıyorum ama hoşnut değilim bugünden...,,Sevgiler

      Sil
  2. Eğitimde yaşanan değişimler bugün mezun olan bir üniversite öğrencisinin durumundan dahi belli oluyordur. Artık aileleri bilinçli, çabalayan, okul dışında imkanları sunabilecek maddi güce sahipse şanslı, aksi halde durumlar maalesef hiç iç açıcı değil. Bizlerin zamanında eğitim ve öğretim bütündü, birlikte yürütülürdü. Ancak bugün eğitimin geldiği nokta yalnızca yürek burkuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden "zamanı geriye alabilsen hangi yaşına giderdin" diye sorarlardı.
      Bugünkü aklımla Köy Enstitülerinin kurulduğu yıllara gider, canım pahasına kapatılmasına izin vermezdim.

      Beddua etmemeye çalışıyorum ama hoşnut değilim bugünden.....Sevgiler

      Sil
  3. Şu an anne olsam çocuğumu katiyen okula göndermezdim evde kendim eğitim verirdim şöyle mis gibi Atatürk, Kurtuluş savaşı, diğer matematik, vs. için yeterince ansiklopedi, kaynak kitap, test kitabı, internet, video, filmler var:) sonra da dışarıdan ilkokul, ortaokul, liseyi bitirttirirdim. Ayrıca servis masrafı, okul masrafı olmazdı.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Florence Nightingale'in babası gibi he Müjde -)
      ama da yasal değil o dediğin be gülüm....

      Sil
  4. Atatürkçülük derslerden kaldırılmıştı bi ara,sonra yeniden mi konmuş nedir pek anlamadım? Eğer Atatürkçülük derslere girmişse,içeriği nasıl acaba,merak ettim? Çünkü içeriğinin değiştirilmiş olabileceğine dair dedikodular vardı..🤔Okul fotografları size ait sanmıyorsam,çok nostalijik olmuş..✔😁emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lamı cim, cimi gam anlayan bu tiplerle ders işlesen ne oluuuur işlemesn ne olur Ertuğrul.
      Ders kitaplarına göz gezdirecektim...zaten elime aldığım an dellendim.

      Beddua etmemeye çalışıyorum ama hoşnut değilim bugünden.....Sevgiler

      Sil
  5. Amin.Bende tüm evlatlarımıza başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap'cım, bugün açılışta bir daha gördüm ki biz çok dua etmeli ve çok çabalamalıyız....

      Beddua etmemeye çalışıyorum ama hoşnut değilim bugünden.....Sevgiler

      Sil
  6. Amin çok amin.. hayırlısı uğurlusu olsun yeni eğitim öğretim yıllarının..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebuş'um,

      Güzel evlatlar yetiştiren annelere her zamankinden çok ihtiyacı var vatanın.
      İyi ki varsın...

      Beddua etmemeye çalışıyorum ama hoşnut değilim bugünden.....Sevgiler

      Sil
  7. Çok amin, binlerce amin Kadriyecim...
    Başarılı, su gibi bir eğitim yılı olsun ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnem,

      Devlet lisesinde açılış gününe gittim de...aman Allah'ım dedim aman Allah'ım...

      Beddua etmemeye çalışıyorum ama hoşnut değilim bugünden.....Sevgiler

      Sil
  8. asla miminden önceki iki yazımı okumuş muyduun :) blog yazmak/dürüstlük mimi :)

    YanıtlaSil
  9. Bende her okul açıldığı zamanda hüzünlenirim çocuklarım çok çabuk büyüyorlar diye:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha bi gözümüze gözümüze sokuyor gerçekleri o dönemler di mi Kadriye?

      Sil
  10. Tüm çocuklara başarılar yine de. (her şeye rağmen, bizlerin de onların da işi zor bu sistemde)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onların zooor bizim zooor
      Semi, bu dönem iyilik ve güzellik adına her şey zor

      Sil