1 Nisan 2019 Pazartesi

HOŞGELDİN BAHAR...

#Martınsonubaharoldu

Biz hep inanmadık mı baharın geleceğine , kışın defolup gideceğine...

Şükür hem de çok şükür bugünlerimize...

Şarkımız HOŞGELDİN BAHAR...




Hoşgeldin bahar lala
Hoşgeldin dostum lala
Neşe getirdin lala
Dünyaya lalala lala
Hoşgeldin bahar lala
Hoşgeldin dostum lala
Yeniden doğmuş gibi şimdi bütün dünya
Birden zaman dursa hergün bahar olsa
Bugün açan güller hiçbir gün solmasa
Kırılan kalplerin yerini sevgi alsa.
Kimse gücenmese, kimse ağlamasa
Ümitsiz günlerin sonu gelmiş olsa
Yediden yetmişe herkes mutlu yaşasa
Dünyadaaaaaa
Hoşgeldin bahar lala
Hoşgeldin dostum lala
Neşe getirdin lala
Dünyaya lalala lala
Hoşgeldin bahar lala
Hoşgeldin dostum lala
Yeniden doğmuş

8 yorum :

  1. Çok mutluyum yavaş yavaş o sarı harita tamamen kırmızı olmasa da epey kızaracak:)
    İnsanlar uyanıyor. Bahar geldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar çay dağıtmayacaktı Müjde
      Herkes uyandı aghshagdjasgajsgjaa

      özledimmm buraları ve sizleriii

      Sil
    2. Çayları dağıtma biçimi de şahane!!!:))
      İnsanların kafalarına kafalarına fırlatıyor! Atıyor! :))))

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. geldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Sil
  3. Neredesin beybisi yaa?
    Dün akşam uyku tutmadı beni, sabahlara kadar eski blog arkadaşlarımı ziyaret edeyim dedim kimi bir yıl, kimi 3 aydır, kimi 5 aydır bloğuna uğramamış, tamam ben de küsmüştüm bloğuma ama ne kadar küssem de sonunda yine geri dönüyorum:)))
    Sevgilerimi bıraktım:)

    YanıtlaSil
  4. Müjde'cim bi tanecim,

    cevap için son yazıya bakmalısın :-) Şahsına özel cevaptır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dışarıdaydım yeğenimi trene yolculadım, sabah 10 gibi çıkıp, öğlen gelmiştim, banyo, saç kurut, çay iç derken yeni geçtim bilgisayar başına, bir yandan da makinede çamaşırlar dönüyor:))işte anca ve baktım Aaaaaaaaaa! demişim..:)çok sağolasın, çok ama çok teşekkür ediyorum, iyi ki varsın.:)

      Sil