9 Temmuz 2019 Salı

Ahmet Kaya - Doruklara Sevdalandım



Filiz filiz harelendim dağlara uymak için
Kan gölünde kurulandım hayatı duymak için
Kavgalara kuyulandım sabaha varmak için
Kavgalara kuyulandım sabaha varmak için.
"Kekik kokusu duydum
Kekik kokusu koynunda huysuz gecenin
Uyandım birdenbire
Haydi dedim yüreğim gidelim bu şehirden
Bu şehir koparmak istiyor beni özlemlerimden
Yorgunum
Çünkü yorgunluğumun yaşamak gibi bir anlamı var
Yine de yaşamaktan duyduğum mutluluğun tadına
Düşmanlarım ulaşamazlar…"
Katarlar gelir geçer bir geceden bir geceye
Yüreğim yare yare iz bırakır bin acıya
Gün olur şafaklanır karanlıklar bin parçaya
Gün olur şafaklanır karanlıklar bin parçaya.
Denizlerde dalgalandım taşları oymak için
Doruklara sevdalandım ışığa doymak için
Irmaklarda durulandım dağları duymak için
Irmaklarda

2 yorum :

  1. Kadriye'ciğim bu adama karşı ön yargılarım var kusura bakmazsın di mi kuzum?
    Öpüldünüz...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adamı düşünmedim hiç Müjde'cim, şarkılarını seviyorum çokça

      Sanırsam herkeslerin sevdiği biri değildi ama seveni de az değildi.

      Ben de seni öptüm :-)

      Sil