10 Eylül 2019 Salı

06


Tanıştığımızda randevu almamıştı.






Tamamen başka ve dopdolu bir programı izinsiz, kat'i şekilde ikiye böldü.

Pek de seçim şansım yoktu, kabulleniverdim hayatıma yaptığı radikal değişimleri.

Sonra onsuz yapamaz hale geldim. Tam bir vurgundu benimkisi.  Kendimi tanıyamaz hale geldim ve bu köle olma özgürlüğümü kimselere sorgulatmıyordum.

Şimdi beni terk ediyor.


"Dönecem valla aaa ne var bu kadar büyüttün" diye feryat figan halde ama ben biliyorum ki  gidiş o gidiştir. 1 uğrar 2 uğrar..sonrasında yok artık. Yatağı boş, tabağı hep temiz.


Banyo sonrası  pembe yanaklarını koklamak yokkk.

Kara gözlerinin masum denizinde  gezinmek yokkk ...

Saçının her bir buklesine bakıp onu her gün bir kez daha çok varlığını bildiğin her şeyden çok sevip hayran olmak yokkkk....



Bi sürü yok'um oldu onun bi sürü var'ları olsun diye.

Daha evvel de demiştim. Annelik dünyanın en b.ktan ve harika makamı diye.
Tezatlar denizinde küllerinizden doğuyorsunuz habire.


Bekle kızımı Ankara....bir üniversiteli geliyor.


21 yorum :

  1. Ya ne tatlısın, ben de çocuk gözünden bakan biri olarak kızına hak veriyorum :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Öneri Makinası ah... benim de kendime zaman zaman hatırlatmam gerekiyor 40 küsür yaşında doğmadığımı.

      Sizler haklısınız :-)

      Sevgiler

      Sil
  2. ayyy yine gözlerimi sulandırdıın :) başarılar onaa. neydi, hangi üni hangi bölüm yaa :) son yazımdasıın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağla,

      Bloğuna da yazsdım sen yaşam koçu filan ol :-) Öyle bi tatlı küçük dokunuşlar her yere. İngiliz Dili ve Edebiyatı'na gitti. Hayalleri gerçek olsun inşallah..

      Sevgiler

      Sil
  3. Oyyyyy, 41 kere maşallah.
    Ankara çok güzel ve özel bir üniversiteli ağırlayacak bence. Hayırlı ve de uğurlu olsun.

    Evden çıkınca evet pir çıkıyorsun. Hepimiz aynısını yaptık :/ Ama onlar mutlu olsunlar yeter ki.

    Öperim sizi ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnemm,

      Onlar mutlu olsun yeter ki..hepimiz aynısını yaptık :-(

      Sevgiler

      Sil
  4. Gözlerim doldu okurken. Benim oğlum 2 yıl sonra girecek sınava ve başka bir şehir kazanırsa aynı şekilde o da gidecek, tıpkı benim gittiğim gibi:( 5 yıl sonrasında da kızım:( off off

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hilal,

      İki yıl ne ki ..koskoca 19 yıl geçmiş ben ne oluyor anlamadım. Annelik ne acaip bişi...sevindiğin şey (üniversite kazanıp kendi hayatına başlaması) seni kahredip ağlatıyor da aynı zamanda.

      Tuhaf valla çok tuhaf..

      Sevgiler

      Sil
  5. Gözlerim doldu okurken. Benim oğlum 2 yıl sonra girecek sınava ve başka bir şehir kazanırsa aynı şekilde o da gidecek, tıpkı benim gittiğim gibi:( 5 yıl sonrasında da kızım:( off off. (Arkadaşın maili benim bilgisayarda açık kalmış. Yorum yapınca bir gördüm, aaaa:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadriye,

      Zaman ayrılıkta daha yavaş mı geçiyor göreceğim şimdi. Ne kadar olacağını bilsen de hazır olamadığın şeyler gibi bu yaşanan.Allah hayırlı ayrılıklar ve hayırlı kavuşmalar nasip etsin.

      Sevgiler

      Sil
  6. Ben de Ankara'da okumuştum üniyi, umarım benim kadar keyif alır ve çok sever. :)
    Deep'in yazısında gördüm geldim, çok duygusal bir o kadar da mutluluğu barındıran bir yazıyla karşılaştım. Şanslıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Gizi,

      Deep bir çok güzelliği keşfetmeme yardımcı olmuştur hep şu blog dünyasında. O güzel bir insan. Yollarımızın kesiştiğine sevindim, sana da merhaba :-)

      Sil
  7. Hayırlı uğurlu olsun canım, ne duygulu bir yazı, hepimizi bekleyen aynı şey ama inşallah hep böyle güzel ve sonunda kavuşmalı ayrılıklar beklesin bizi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esen Can,

      Böyle güzel ayrılıklar ve mutlu kavuşmalar nasip olsun amin amin . Sağolasın, sevgiler

      Sil
  8. Yolu açık olsun heep! Başarılarla dolu bir üniversite hayatı olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birpembesever,

      Güzel sözlerin güzel dileklerin güzel şeyler getirsin hayatına. Teşekkür ederim.

      Sevgiler

      Sil
  9. ah yolu açık olsun, pırıl pırıl.

    YanıtlaSil
  10. yaa kız kardeşim benden uzaklara giderken ben de böyle hissettim.. yolu açık olsun bol başarılar güzel bi üniversite hayatı dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessiz Gemi,

      Kimbilir yıllar sonra küçük kızım ve Selin neler yazacak-söyleyecekler bu ayrılık hakkında diye düşündürdn beni.Güzellikler ile dolu olsun hayatları, çok teşekkür ederim.

      Sevgiler

      Sil
    2. şimdi onda daha önce bilmediği bir şeye adım atıyor olmanın heyecanı var onun heyecanını sen de kendi heyecanına endişelerine katıyorsun iki katı heyecan yaşıyorsun :) ama bak birçok tatil olacak her fırsatta çıkıp eve gelecek her kavuşma bayram gibi olacak :) kocaman sevgiler :)

      Sil