4 Eylül 2019 Çarşamba

48(Kırksekiz)








Ay ay ay...

Utanmayı bilene ayıp vallahi.

İnsan bloğundan , yani bizzati kendisine ait dünyadan koskoca bir ay ayrı kalır mı?

Koşuyordum, duramadım: affola.


Annem ve babam benimleydi. Küçük Kumla'da annem babam  çocuklarım ile 3 hafta tatil yaptım. Öyle sanıyorum ki ömrümün tamamında, tatile en yakın zaman dilimiydi bu. Her günün sakinliğinde yer mavi gök mavi dağ mavi olan sabaha baktım ve İstanbul'u ardımda bırakmak ne kolay ve ne güzel olurdu dedim kendime. 60 metrekare , kibrit kutusu kadar evimin mütevazılığında kibrimden, yorgunluklarımdan,soru ve sorunlarımdan tamamen arınmış;köy ekmeği-keçi peyniri ve taze demlenmiş  çay ile  mutluluğu yakalamış olurdum.


 Yanımda serisini tamamlamaya uğraştığım Hasan Ali Yücel serisi kitaplarım, artık kullandığımda beni mutlu eden yakın gözlüğüm  ve sonrasında bol köpüklü sade Türk kahvesi.


İki şort 3 bluz ile mutlu mesut ben. Zeytinyağlı yeşil sabun elimde, şampuanı  unutmuş ben. İstanbul'daki  bir gardırop  dolusu elbisenin sahibi yabancı geliyor bana Kumla'dayken.


40'ından sonra , imla işaretleri yoruyor insanı belki de. Ne soru işareti ne ünlem kaldırmaz oldu  bünye. Akışkan ve dinlendirici notalar (tık), uzun sessizlikler başımın tacı diyorsunuz. Renklerden en güzeli mavi, mevsimlerin her biri başka şiirsellikte başımın tacı diyorsunuz.


Günde en az 100 telefon görüşmesi yaptığım kanısındayım. Ve her gün en az 50 insanlar görüşüyorum birebir. Mesleki deformasyon sanırım, konuşmak ve konuşulmak zül gelir oldu.

Mutlu suskun maviliklerle açayım sezonu. 
Blog dünyası candır,  dönmüş olabileyim inşallah.

16 yorum :

  1. Bende artık telefonda konuşmaktan nefret eder durumdayım. Bende eşim ve oğlumu alarak kumla gibi bir yerde yaşamak istiyorum. Denizi kıyısı her zaman candır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz, hayatın sizden aldıklarını size geri veriyor Beyda.
      Eşin ve oğlunla deniz kıyısında sevdiğin seslerin olacağı bir hayat diledim sana "doğru zamanda"

      Sevgiler :-)

      Sil
  2. ben de çok ayrı kalmıştım, hepinizi çok özledim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu,

      Özlenenlerden olmanın tadını çıkar bence :-)

      Sevgiler

      Sil
  3. Hoşgeldiniz ne güzel bir tatil geçirmişsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebek Etkisi,

      İlk defa işe dönmeyi istemediğim bir tatilim oldu. Mukteşem bişi bu :-)

      Sevgiler

      Sil
  4. hoşgeldiniz.Kumla ne kadar da güzelmiş.Ben de anam babam ve çocuklarımla bir ay geçirdim yazlıkta, hakikaten bir silkelenip kendine dönüyor insan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap,

      Kumla pek çok yere yakın ve bir çok açıdan çok hoş bir yer. Gitmediyseniz bir gün gitmenizi şiddetle öneriyorum. Ana baba ve çocuklar..nefis bir seçim :-)))))))

      Sevgiler

      Sil
  5. Evet, bence de blog dünyası candır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülin,

      Vallahi yaa...böööyle bir can suyu geldi gönlüme. Oh, mis.
      İyi ki varsınız :-)

      Sevgiler

      Sil
  6. Çok güzel bir yere benziyor, iyi yapmışsın tatil yarasın.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde,

      Çok güzel bi yer. Seversin sen orayı.Bayramda her yer Atatürk bayrağı ve seslenişi ile dolu, bu da orayı sevmemin ayrı bir sebebi.

      Şimdi çalışmak zamanı. Yaşasın hak edilmiş tatiller

      Sevgiler

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Maviye İz Süren,

      Adını sevdiğim :-) Hoş buldummmmm

      Sevgiler

      Sil
  8. ha haaa hoşgeldiin çok eğlendim güldüm. hoşgeldiiin bakalııım lııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağla,

      Sen eğlen gül ama yorulma.Hayatın en güzel renkleri dolu dolu hep sende ne de olsa

      Sevgiler

      Sil