5 Ekim 2014 Pazar

Uyku Kardeşim Ver Elini



Uyku kardeşim ver elini
Usul usul damla damla beraber eriyelim eriyelim
Sonra bembeyaz fukura bi bacadan
Tek göz olmuş umutlarla sevdalarla tütelim eriyelim
Mavi mavi ince ince usul usul eriyelim...


Uyku uğramaz kimi insanların semtine. Uzar gider zaman, gözler kapanmaz hayat akıp gitmesin öylesine başıboş niyetine. Ertelediğin onlarca şey bulursun yapacak...ama onlar bittiğinde düşüncelere dalarsın ve sorarsın kendine yarı bıkkınlık  öfkeyle:ne vardı hatırlayacak...













Hayalinde tüten bir sigaranın dumanı. Ortaköy'de bir akşamdır belki hatırlanan..ve sonra mısralar kendiliğinden dökülür dudaklarından...

Ağlamak için gözden yaş mı akmalı?
Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı?
Sevmek için güzele mi bakmalı?
Çirkin bir tende güzel bir ruh, kalbi bağlayamaz mı?
Hasret; özlenenden uzak mı kalmaktır?
Özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı?
Hırsızlık; para, malmı çalmaktır?
Saadet çalmak, hırsızlık olamaz mı?
Solması için gülü dalından mı koparmalı?
Pembe bir gonca iken gül dalında solmaz mı?
Öldürmek için silah, hançer mı olmalı?
Saçlar bağ, gözler silah, gülüş, kurşun olamaz mı?
 
Victor Hugo

5 yorum :

  1. heheeee ne güzel sölemişsiniz ya ben öyle bi uykucuyum ki. çok uyurum keyifle çok sefiyom ya uykuyu :)

    YanıtlaSil
  2. şöyle keyiflen,şöyle derinden uyku gibisi yok valla:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Uzun zamandır bekliyordum zaten böyle uykusuz birinden bir uyku yazısını :)

    YanıtlaSil
  4. Ne zamandır söylemek istiyordum blogun adı ne tatlı, ender sevdiğim blog isimlerinden.
    Fikret abiye selam olsun.

    YanıtlaSil
  5. Blog ismimi sevdiğine çok sevindim.Kızıma da bu ismi koymak istemiştim ama gelenekler ile elalem ne der örgütü yakın çevremi esir almıştı,kalp kırma pahasına yapmam gerekti...yapmadım.

    YanıtlaSil