3 Ekim 2017 Salı

İFSAK-Kısadan Uzuna Film Seçkisi


Kadıköy Belediyesi'ne ait Barış Manço Kültür Merkezi'nde her Salı ücretsiz film gösterimleri var. Bu sene İFSAK ile anlaşıldı ve kısa filmle başlayıp uzun metrajda adını duyuranlarla ilgili bir seçki hazırlandı. Ekim gösterimleri ile ilgili detaylı bilgi aşağıda yer alıyor. Sizlerden ricam bunu olabildiğince duyurmanız hatta daha iyisi gelip izlemeniz.


Kısadan Uzuna İFSAK Film Seçkisi


İFSAK arşivinden usta yönetmenlerin kısa filmleri Barış Manço Kültür Merkezi’nde.



Ekim ayı programı:

- 3 Ekim 2017 / Saat: 20.00
"Apartman" (Seyfi Teoman)
"Umut "(Mehmet Bahadır Er)



- 10 Ekim 2017 / Saat: 20.00
"Boran" (Hüseyin Karabey)
"Diyalog" (Hüseyin Karabey)



- 17 Ekim 2017 / Saat: 20.00
"Momi" (Özcan Alper)
"Sus" (Orhan Eskiköy, Armağan Pekkaya)
"Polis" (Cemil Ağacıkoğlu)



- 24 Ekim 2017 / Saat: 20.00
"Bana 'Old and Wise' Çal" (Çağan Irmak)
"Rıfat" (Emin Alper)



- 31 Ekim 2017 / Saat: 20.00
"Meleğin Selamı" (Rıza Kıraç)
"Göz Ucuyla" (Hüseyin Karabey)



Tüm gösterimler ücretsizdir.

İstanbul Fotoğraf ve Sinema Amatörleri Derneği

9 yorum :

  1. İstanbul, Ankara'ya göre hep daha etkili, sürekli festivaller, kültür, sanat etkinlikleri oluyor, sergiler açılıyor. Ankara güya başkent ama bu konuda çok zayıf, fakir kalıyor...:( Bana Old and Wise Çal dikkatimi çekti, Yine Çal Sam'den mi esinlenme ya da ona bir gönderme mi?:)))
    Çok teşekkürler Kadriye. Eline sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara'nın heykelleri öldürdü beni Müjde :-) )))))) İstanbul bu anlamda gerçekten daha iyi kabul ediyorum
      Sen de gel izle, bekleriz

      sevgiler

      Sil
  2. Her konuda İstanbullular çok şanslı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve Telvesi,

      Sen bunu bi de İstanbul'da yaşayanlara sor :-D İlk fırsatta kaçacağım bu şehirden. Yaşanası bir yer değil inan bana

      sevgiler

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Maviye iz süren,

      etkinlik iyi bence de. Seviyorum kısa ve uzun metrajlı filmleri. Tiyatro da güzel ama sinema tadı başka

      sevgiler

      Sil
  4. barış mançoda ha. pek severim orda kahve içmeyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağla,

      Neden bir gün bana uğramıyorsun? Birlikte içeriz kahveyi :-)

      Sevgiler

      Sil
  5. İstanbul'da yaşamayı sırf bu etkinliklere gidebilmek adına istiyorum:)

    YanıtlaSil