28 Kasım 2014 Cuma

Gülümseyinnn...SMİLEY MİMİ

Sevgili Sertaç komik bir mimlenmeyi anlatmış bloğunda.
Çok hoşuma gidince kendimi mimledim :-p

Konu: Smileyleri kullandığım zaman  neler düşündüğümü anlatmam 


Ne diyon anlamadım ama söylersem kızarsın diye haaaaaala anlamaya çalışıyormuş gibi yapıyorum.

Tamam , sıkıntı yok ..o iş bende.
Ya da ; çok tatlısın sen yaaaaaaaa

Canımsınnn...
Ama sen çok tatlısınnn...
Sözler ve gözler aynı yolda ilerlemekte...çok değer veriyom ben sana valla 

Ahaaaa!!! İşte en fazla kullandığım ifade. Bu benim çünkü.Bu benim ruh halim,ibu hayatı algılayışım, bu olayların bende bıraktığı etki.Köy yanar kel bakar Allaaaaaaaah...çok da umurumdu dünya.Hadi dostlar oturmaya mı geldik yandaaan...sekseen ...doksaaan... yüüüz. Karada yüz ,denizde yüz Allaaaaah.

Hay tek hücreli terliksilerden bile sayılmayasıca nedamet!
Bebekken seni yere düşürdüler bi de duvardan mı sektirdiler?!
Deli etmeyin beni yaaaaaaaaafuuuuuuu!!!!!

Ufffffff..çok üzüldümmmmm.
Batsın bu dünya yavvvv....


Tüm dünya istediğini söylesin
Sen doğru olduğundan emin olanı yap
Ve vazgeçme!
Unutma aynı gökyüzü altında bir direniştir yaşamak
Ve asla utanılacak bir şey değildir farklı olmak


18 yorum :

  1. havika!
    bu şirin yüzlere ne güzel yorumlar getirmişsin yaw:)
    öperim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. unuttum ben seni mimlemeyi ki :-)
      hadi şimdi mimlemiş oliiiim, sen de yapar mısın bunu güzellik?

      Sil
  2. göz kırpmalı yorumunu pek sevdim kii :)

    YanıtlaSil
  3. "Tüm dünya istediğini söylesin
    Sen doğru olduğundan emin olanı yap
    Ve vazgeçme!
    Unutma aynı gökyüzü altında bir direniştir yaşamak
    Ve asla utanılacak bir şey değildir farklı olmak"
    Biri kimi anlattı öyle. :)) :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. O kendini biliyooooo

      Belki kimi zaman perişan
      Ama değil hiç bir zaman pişman :-p ))

      Sil
  4. "köy yanar kel bakar"ına bayıldım hahahha hala gülüyorum."utanılacak birşey değildir farklı olmak ne kadar güzel bir cümle... sende bayağı farklı smıleyler varmış ama Kadriye... o kalplide çok hoşşş.baygın bakışlı kedicik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiğine sevindim Sertaç, sende okurken de ben çok eğlenmiştim. :D

      Sil
  5. göz kırpmalı bence de hoşşş;çok gizemlisin, kalbini söküp eline veriyim mi derrrrmişcesine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalp dediğin verilir alınır kırılır filan..beyin kalpten önemli bence Mr ATGM

      Sil
  6. O son tip, ne şirin. Kendime yakın buldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O fotoğrafları çeken kişi de dünyayı herkes gibi görmüyordur , haklısın kendine yakın bulmakta. Bence sen de farklısın.

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Sevimliler di mi?Komik ve eğlenceli bir mim'di. Benden de sevgiler :-)

      Sil
  8. Aa bugüne kadar gördüğüm en güzel mim bu. Süper bir mim konusu . Siz de çok hoş yazmışsıniz

    YanıtlaSil
  9. Beğendiniz mi :-)) Ben de sertaç'ın bloğunda görüp yapıverdim, siz de yapsanız ya? Eminim onu da keyifle okuruz.

    YanıtlaSil
  10. Kisisel is baslatmak için bir kredi gerekiyor ?.
    faturanizi ödemek için bir kredi gerekiyor mu?

    Simdi kredi.teklif@gmail.com bize hemen kredi transferi ile devam etkinlestirmek için: Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu e-postayi basvurun. Ayrica bu e-postaya burada bize ulasabilirsiniz: (finance_institute2015@outlook.com) Eger ilgileniyorsaniz dolgu ve bu bilgileri dönerseniz biz,% 2 faizle kredi veriyor.

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş ben pek kullanamıyorum ama hisleri anlatmak açısından çok pratikler:))

    YanıtlaSil