26 Mart 2015 Perşembe

Da!

Günaydın Tünaydın ve bilimum sevgi dolu günü kucaklama sözcükleri sizlere..

Bu ara TDK'dan gidiyorum malümunuz.
Bugün bir kahkaha atmışım, alt komşu ne aşağı mahalle duymadıysa yazıklar olsun bana.

Alem bunlar alem..şaka gibiler!
Hani gözümde canlandırıyorum, birbirlerini dirsekleye dirsekleye "bak şimdi ben ne yazacam" filan diyor olmalılar..

Buyrun..bugünkü kahkaha sebebimiz:

Rus 
özel, isim
özel, isim Rusya Federasyonu'nda yaşayan Doğu Slav halkı veya bu halkın soyundan olan kimse, Moskof gâvuru


25 yorum :

  1. ahahahaaaaaaaaaaaaaaaa :)))))
    bende bak buna sesli güldüm :)))
    TDK ya mai için ne demişler bi baksana :)) Bi Maigillerden Kadriye vardı yazarlarsa hiç şaşmam anacım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden çok yaşayacaksın Şebnem, aynı şeyi düşündüydüm :D

      Sil
    2. Sevgili Şebnem ve Handan,

      TDK 'da daha neler neler buldum ama ne kızmak ne gülmek tat vermiyor diye artıkım yazmıyorum :-))
      bknz boynuzlu, ağlayınız mesela...

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Başkan nihayet ben de seni güldürebildim eyyooooooo

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Kahve Yanı, daha ne hoşlukları var ama bezdim, yazmayacağım artık :)

      Sil
  4. Allahtan Çariçe ile Baltacıyı karıştırmamışlar. :D :D

    YanıtlaSil
  5. Ahahahahahah çok iyiydi bu saatte,ağzım kulaklarıma vardı.Sevgiler :)))))

    YanıtlaSil
  6. Karikatür sahane :)

    Moskof gavuru , cok özel bir isim olmus...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule, mizah en iyi silah en iyi anlatım şekli her zaman
      Da! da! :))

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. moskof gavuru mu yuhh bunlara ya ahaha :D şu zekayı başka kanala aktarsalar, ulke olarak marsa ererdik teyy teyy :D

    YanıtlaSil
  9. Gerçekten enteresan tipler var TDK'da...

    YanıtlaSil
  10. kadriye ben karar verdim! koskoca TDK böyle bişey yapamaz!bence burada bi küçük! yanılma var,sen mizah yayınlarına girmiş olmalısın! bence öyle olsa,iyi olur!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Havva, hayat düşünenler için komedi hissedenler için trajediymiş..bize gülmek düşer
      Güle oynaya atlatacağız bu trajediyi de oooff :)))

      Sil
  11. Kadriyecim Bu TDK yıkılıyo ya :))) bence bunlar stand up a başlasınlar....Yoksa kurum yıkılacak yakında...Altında kalsalar iyi olur da,
    nerde bizde o şans...Mutlu hafta sonu canımcım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah Güliz kökten çözümü buldun sen
      destekliyorum :)))

      Sil
  12. Hani bir söz vardır güleriz ağlanacak halimize ..cuk diye oturmuş...kendimi tutamadım kahkahalarımı koyverdim gitti...

    YanıtlaSil