25 Mart 2015 Çarşamba

Yusyuvarlak

Hayatta en sevdiğim oldu TDK!
Hayatıma renk katıyor artık..her sabah uyanıyorum,bugün ne yapıp cinlerimi tepeme çıkartırlar diyorum.
Sınır tanımaz bir aşk yaşıyoruz.."daha fazlası olmaz" cümlesini çıkarttılar hayatımdan.

Bugünkü saçmalamamız eşcinseller hakkında:

yuvarlak -ğı
sıfat
1. sıfat Top veya küre biçiminde olan, müdevver
"Yuvarlak bir yüz. Yuvarlak bir masa."
2. isim Top veya küre biçiminde toparlak şey
3. Kesin ve açık olmayan (söz, laf vb.)
4. isim Homoseksüel erkek

Ben gideyim buralardan Allah'ım Allah'ım ..
Saygısızlığın aymazlığın edepsizliğin bu kadarını göre göre kanıksamayı nasip etme.
Amin ..çok amin


29 yorum :

  1. :))
    tanımlamaları pek hoş, bir de karikatüre çok güldüm :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülmeyip ne yapacağız sevgili maviye iz süren
      köy yanar kel bakara bağladık hepimiz mecburen :-p ))

      Sil
  2. Ha ha ha çok hoşsun adaş ama çok ta haklısın malesef:( Allahım bunlar Türkse ben değilim, ben Türksem bunlar değil:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adaşım, onlar her neyse ben değilim şeklinde özetledim ben de olayı...benden ırak cehenneme direk olsunlar

      Sil
  3. Sözlüğü yazarken Tayyip'e danışıyorlar galiba:))
    balerin = belden aşağıya hitap eden kadın dansöz
    feminist = ateist yosma fahişe
    protestocu = çapulcu

    yazıyorsa kesin Tayyip yazıyordur sözlüğü :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yav nerden geliyor aklına bunlar Müjde :-))))

      Seni de alırlar TDK'ya bunda şahane potansiyel var diye hehehehehe :-)))

      Sil
    2. Müjde hanım çok hoşsunuz :)))))))))

      Sil
    3. :)))) ben tdk değil de tbmm ye girmek istiyorum ama şöyle elimde samurai kılıcıyla :))))
      o senin hoşluğun Nur'cuğum:))

      Sil

  4. Yine mi TDK :)
    Acaba "argo" yazmayı mı unuttular diyeceğim de dilim varmıyor.
    Aslında aynını ben TBMM ile yaşıyordum bir ara sonra heyecan bitti, ayrıldım :)

    Bir de bunlar etimolojik sözlük çıkarıyorlarmış oyy oyy nerelere gidelim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beraber gideriz nerelere gidilecekse Ikıntı..
      her gün kendimi sokağa atıyorum artık gönlüm dar mekan geniş olsun diyerek
      Darlattılar gönlümü yemin ederim darlattılar yahu..

      Sil
  5. Kadriyecim harikasın sen ya....:)) Güldürdün beni...Ama maalesef acınacak halimizi.Ne günlere kaldık ..Islah etsin diyorum...daha da bişi demiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Allah bildiği gibi yapsın diyorum, başka bi sürü şey diyorum ama dememem gereken ya da buraya yazamayacağım şeyler diyorum
      Gülüşlerimiz daim olsun Güliz'cim :-))

      Sil
  6. karikatür yıkılıyo,TDK desen ayrı!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malzeme boool Havva'cım
      Güzel şapkalı gizemli kadın :-))

      Sil
  7. Beraber gidelim nooluv! :/ Çok can sıkıcı bi konu, ama çok tatlı ifade şekli, üstüne bi de kaymağı, karikatür. Harikasın! :)
    Ama yineliyorum, ya beni de götür, ya sen de gitme... :P :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gitmeyelim Mimikliii...bizsiz ne olur bu memleketin hali
      Sayacaz sövecez ama buralar bizim:kalacaz
      Anlaştık di mi :-)

      Sil
  8. Ahhaha TDK nın korkulu rüyasısın sen artık :D
    ya hayret ediyorum, genel sözlüğe niye bu şekilde sokak jargonu yerleştiriyorlar .,
    çok fenasın korksunlar senden, TDK sana takacak yakında bak demedi deme :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başkan ben eskiden mütevzı sakin biriydim
      Bu kadar salağı bir arada görüp onlarla yaşayınca kibir sahibi yaptılar ben,
      Artık fena biriyimben ebet haklısın sen :-p
      TDK bana takmış zaten her haltın altına sağına soluna kadın yazıyorlar..o benim işte :-))

      Sil
  9. Ya birisi TDK daki adamları eversin, akılları fikirleri bir yerlerinden uzaklaşır belki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahahahahaa Handaaaaaan..buldum çözümü diyorsun
      Yaratılışlarına aykırı yaşayınca GDO'lu ruhlara sahip oluyorlar işte böyle..evermek kurtarmaz onları
      Ama sen de ne alemsin yaaa :-))

      Sil
  10. o zaman bende izninle parsel parsel Ankara'ya ev kurmasınlar, annesinin TDK'sına akıl fikir versinler.. diyeceğim:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooooooo..günün kapağı Sebuş'tan geldiiii
      Sana helal Sebuş sana helal !

      Sil
  11. Tavşan gibi delirip kovalamalı tedeka yı !! :)))

    YanıtlaSil
  12. TDK fişledi vallahi seni :)))
    Bak dimedi deme :))
    Güleriz ağlanacak halimize işte...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bi tane daha buldum bugün de onu yazacağım Şebnem
      Ben fişlendim fişleneceğimkadar..barkodum bile vardır yani o kadar aleni her şey
      Sağlık olsundu ne yapayım?

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. Güldün he mi Deep :-))
      ben de çok güldüm yalan yok :))

      Sil
  14. Ay öldürecek bu TDK beni... Pıffff:( Sevgiler...

    YanıtlaSil