1 Haziran 2014 Pazar

MFÖ - Bu Sabah Yağmur Var İstanbul'da

2 yorum :

  1. kadriye,
    uzun zamandır yapmayı hayal ettiğim ama bi türlü fırsat bulamadığım şeyi yaptım,belgrad ormanına gidip yürüyüş kulvarında 6 km yürüdüm,ağaçların yapraklarının arasından yağmur damlaları yakaladı bizi bazen:)
    çok mutlu oldum:)
    paylaşmak istedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havva merhaba,

      Derler ki , yürek aslında olanı ve olacağı bilir ama insan kendini dinlemediği için fısıltısını duymaz. Uzun zamandır yapmayı hayal edip sonunda gerçekleştirdiğin şey kendinle buluşman olmuş belki de. 6 km az yol değil :-) harika bir kavuşma olmuş yürekle ,arındıran yağmurun da gelişiyle. Ayrıca çok sevindim kendine yarattığın bu özel-güzel-muhteşem anıyı benimle paylaşmayı istediğine. Bunu yapabilmeyi ben de çok isterdim.

      Sil