13 Temmuz 2014 Pazar

Bu Kedili Evin Tarzı bir alem, bir hoş ve de bir tatlı :-) Beni mimleyivermiş , ilginç ve değişik soruları da var. Ben de hemen gereğini yapayım dedim Sevgili Havva'yı kırmayarak.

1.En çok kırıldığın / incindiğin kelime? 
kelime de olabilir,davranış da;
vefasızlık olmalı...sevgi ile emek verip ektiğin onca dostluk tohumu sebepsiz zamanın aşınmasına teslim edildiğinde canım acıyor.  Belki de bu yüzden aldırmıyorum çoğu insana, dönüp gelecek bir gemi yoksa bakmak istemiyor insan ufuklara

2.Herkesin kullandığı bir kelime olur.Ama senin için bir insan olur.O özel insan o kelimeyi kullanınca alınırsın?Ne düşünüyorsun?

Cocuk dedesine sormus: 
- Dede, nenem ile kac yildir evlisiniz? 
- 40 yildir evlat.demis dede. 
- Peki ama dede, ben sizi hic kavga ederken gormedim bunun sirri nedir? 
- Otur evlat anlatayim. Evlat biz ninen ile evlendigimizde elde avucta bir sey yok, kimsemde yoktu. Ben neneni bizden oldukca uzaktaki koyden aldim, nikahimiz kiyildi, benim at arabasina nenenin uc bes esyasini attik ve bizim koyun yolunu tuttuk. Yolda benim atin ayagi surctu ve tokezledi. Ben "Bu bir" dedim. Devam ederken bir daha tokezledi, ben yine "Bu iki" dedim. 
Koye de daha epey yolumuz vardi, bizim atin ayagi bir daha tokezleyince "Bu uc" dedim ve cektim belimden pistovu, ati orada vurdum. 
Ben ati vurunca nenen basladi bana soylenmeye. "Biz simdi nasil gidicez, niye durup dururken ati vurdun. Sende hic akil yok mu. Bu esyalari nasil goturucegiz" Ben de dondum nenene "bu bir" dedim. O gun bugundur, gul gibi gecinip gidiyoruz

3.Seni en çok duygulandıran şarkı?

Notre Dam de Paris - Bella ...ilk taşı günahsız olan atsın

4.Daha önce seni bırakan biri geldi.Senden bir şans istedi sen de o şansı verdin.Ama buna rağmen yine bırakıp gitti.Şimdi yine pişman ne yaparsın?

Sen beni güldürdün Allah da seni güldürsün derim :-) Dost kalırım yine de..kapıları kapatmam için kendi aptallığımdan daha sağlam sebepler olmalı

5.Nefret mi aşk mı?

Aşk kainatın merkezi, aşk başka bir şeyle kıyaslanmamalı

6.Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?

"Biri"ne bağlı. ..ve kalbini neden kırdığıma. Mutlaka özrü dilenir ama kiminde dağlar delinir kiminde sözcüklerle yetinilir.

7.Nasıl ağlarsın,bağırarak mı içine atarak mı?
 Gülümseyerek :-(

8.En korktuğun şey?
Birine zarar vermek..duygusal anlamda zarar vermek,adaletsizlik yaparak haklarına zarar vermek, yanlış bir şey yapmasına neden olmak vs..pişmanlığı o kişi beni affetse de benim kendimi affedememem boyutunda oluyor hep.

9.Ruhun sıkıldığında ne yapmayı seversin?Kendini nasıl sakinleştirirsin?

Yazmak ve müzik dinlemek. Benim ilacım sadece bende

10.Bazen kızılmasından hoşlanırsın.Peki en çok ne için kızılmasından hoşlanırsın?

Sevdiğim biri için beklenmedik sürpriz yaptığımda, çok uğraşıp çok didinip onun çok istediği bir şeyin olmazını olur kıldığımda kızmasına gülüyorum evet bu beni mutlu ediyor.

11.Şiir/Müzik/Öykü/Deneme?

Attila İlhan mı, Rimsky Korsakov-Scheherazade mi, Khalil Gibran mı denmemeli kimseye...Beş duyunuzun hangisinden vaz geçersiniz?

 


12.En son ne için ağladın?
Kendi ellerimle emeğimle savaşımla inşaa ettiğim yeri lise mezunu aptal sarışının torpilli ellerine teslim ettiklerinde.Evet bu beni çok üzdü

13.Birinde hemen etkilendiğin özellik?
 Zeka...her türlüsüne teslimdir gönlüm 

14.Dayanamadığın şey?
Ya Allah affetsin de aptallara dayanamıyorum ben, cidden anında zıvanadan çıktığım şey insanların aptallığı oluyor

15.En sevdiğin duygu?
 Özgürlük..doya doya,bana bana ögürlük

Canımın içisi Sebuş'um  Blogu ayrı kendi ayrı güzel renklere sahip  Gonca'm , Sevgili Mukaddes ve geçenlerde kirazlardan bahsettiğimiz Sertaç ı mimlemiş bulunuyorum yüksek müsaadeleriyle. Hadi bakalımdı :-)

6 yorum :

  1. aptallara dayanamamak ahhh,keşke durumu değiştirse,
    inşa ettiğin şey el değiştirse ne olur,kaynak senden çıkmış:))) onu yaptın başka da yaparsın!
    o güzel hikaye:kahkahayı bastım,
    ve aslında tümü etkileyici naif kadın:))
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Canim cananim, mesajini aldim cok tesekkur ederim. Bu arada sana ben mim'den baska bir surpriz yaptim, senin hakkindaki dusuncelerimle beraber bir yazini paylastim severek. Geldimi, gectimi bilmiyorum ama dogum gunu hediyem olsun sana. Sevgiyle yasa, hep hisset ve hep yaz. Ailene de sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Kadriyecim, Havva seninle birlikte beni de mimlemiş Ben soruları cevapladım sende mimlemişsin beni canın sağolsun cevaplayayım mı tekrar? 4.sıradaki sorunun cevabında dost kalırım diyorsun yaaa nasıl yani yaaa Kendimi çok kinci gördüm :) sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kör gözüme parmak girsin :-p yazlıktan girince sırada bkleyen çok oluyor diye apara topar bakınıp çıkıyorum fark etmemişim sevgili Havva'nın seni de mimlediğini..hemen gidim bakiiim sen ne yazmışsın çok merak ettim :-)) Ben kindar değilim evet.Yapılanı aklımda tutaım hata tekrarı olmasın diye ama kalbimde taşımam.

      Sil
  4. canım kuzucum denizim balım en kısa sürede ilgileneceğim öperim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebuş'ummmm,ilgilen merak ediyorum ne yazacağını :-))

      Sil