18 Temmuz 2018 Çarşamba

Orson Welles, I Know What It is To Be Young - Türkçe Şarkı sözü


Ben genç olmanın ne olduğunu biliyorum 
Fakat sen yaşlılığın ne olduğunu bilmezsin 
Bir gün , sende aynı şeyleri söylüyor olacaksın 
Zaman geçip gidiyor ve bu hikaye anlatılıyor 
Birçok soru sordum 
Tanışdığım akıllı adamlara 


Cevapları henüz kimse bulamamış
Hatırlanacak günler olacak 
Gözyaşı ve kahkahalarla dolu 
Yazdan sonra kış gelecek 
Böylece yıllar geçecek 

Öyleyse arkadaşım , gel beraber müzik yapalım 
Sen bana yenisini söylerken ben eskisini çalacağım 
Zamanla, senin gençlik günlerin geçerken 
Zamanlarını seninle paylaşan birileri olacak 

********************

I know what it is to be young 
But you don't know what it is to be old 
Soeday you'll be saying the same thing 
Time ticks away, so the story is told 
I've asked so many questions 
Of the wise men I met 


Couldn't find all the answers 
No one has, as yet 
There'll be days to remember 

Full of laughter and tears 
After summer comes winter 
And so go the years 

So my friend, let's make music together 
I'll play the old, while you sing me the new 
In time, when your young days are over 
There'll be someone sharing their time with you

8 yorum :

  1. Sözlere bayıldımmm . İyi ki müzik var şu hayatta diyorum . Sabah kalkar kalkmaz güzel bir şarkı dinlemek , güne enerjiyle başlamamı sağlıyor . Bu da benden sana tavsiye olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve Telvesi,

      Bak onu ne güzel söyledin. Sahiden , iyi ki müzik var şu hayatta
      Sabah müziğim albinino g minör vb sakin şeyler benim :-)

      Sevgiler

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. İlk gençlik yıllarımızdan kalma bizim için Mehtap
      Hep sevilen şarkılardan sahiden de

      Sevgiler

      Sil