19 Eylül 2024 Perşembe

Hiç...

 
Toplantı sonralarında bir nefes alımlık da kaçmasak olur mu yahu?

Yine suyun akışı hızlandı. Nereye dönsem bir şey isteyen biri , telefon susmuyor ve ben bir an durursam -nefes alırsam ritm bozulacak , üstüne bir şey daha gelirse  altından kalkamayacağım diye habire nefes almadan çalışıyorum.

Çalışmayı, yoğunluğu benim kadar seven kişi azdır.

Ancak sanırım bu çalışmak değil. Akşama kadar düğüm çözmek. Aptal insanların, sistemsizliğin,  yok edilen liyakatin zaferi.

Aptalı hakaret etmek ya da aşağılamak için yazmadım. İnanın bana bu  gerçekten bir tanım...ne yazık ki.

Sonra diyorum ki sakiiiiiiin... bu da geçer, bu da geçer.

Neticede neyiz ki biz?

Hiç....


Nasreddin Hoca’ya sormuşlar: “Kimsin?”

“Hiç” demiş Hoca, “hiç kimseyim.”
Dudak bükülüp önemsenmediğini görünce,
sormuş Hoca: “Sen kimsin?”
“Mutasarrıf”ım demiş adam kabara kabara.
“Sonra ne olacaksın?” diye sormuş Nasreddin Hoca.
“Herhalde vali olurum” diye cevaplamış adam…
“Daha sonra?..” diye üstelemiş Hoca.
“Vezir” demiş adam.
“Daha daha sonra ne olacaksın?”
“Bir ihtimal sadrazam olabilirim.”
“Peki ondan sonra?”
Artık makam kalmadığı için adam boynunu büküp “Hiiiç.” Demiş
“Daha niye kabarıyorsun be adam, demiş Hoca..
ben şimdiden, senin yıllar sonra gelebileceğin makamdayım.

1 yorum:

  1. Klasik Eylül ayı trafiği olabilir mi acaba.🤔. Umarım yatışır tempon Mai. Fıkra çoook güzeldi 👍🤗

    YanıtlaSil