17 Ekim 2017 Salı

Ekim



Sen hazırsan ben de hazırım Ekim dedim.




Sen bana bir adım gel ben sana koşarım Ekim dedim.



Tüm güzellikleri ile kalktı geldi.




Her akşam iş çıkışı ve her sabah işe gelirken havada uçuşan toz zerreciğinden artık solmakta olan yeşillerde saklı mai'yevuran yumuşacık ışığına;


eşsiz güzellikteki yolcu bulutlarından sadece Ekim'de saklı deniz maisine kadar aşık oldum yaşadığım her güne.



Bir adımlık yerde ne mutluluklar, güzellikler saklı bilseniz...

Her fotoğrafta sizin için müzik saklı..hangisini dilerseniz..











11 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Kedi kitap ve çocuk, sıcacık güzel bir resim o gerçekten Kiremit Hanem :-)

      Sil
  2. Ben de son fotoğrafa bittim:))Sen de mi fotolara şarkı sakladın aaa hadi bakalım tek tek tıklayayım o zaman, teşekkürler şimdiden. :))

    YanıtlaSil
  3. Oooo klasik müzik ziyafeti olmuş anacım:)ben hepsine tıkladım hepsi güzel ama ençok Noktürn ve Mavi Tuna'yı seviyorum. Teşekkürler. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan'dan üttümdü bu fikri :')))) çok hoşuma gittiydi, ben de büyük bir keyifle uyguladım.
      O müzikler ekim boyu yürüyüşlerimde kulaklığımdan benliğime akan müzikler. O yüzden seçtim Müjde

      Sevgiler

      Sil
  4. heeey baksanaa, fotoların nereleri olduğunu sölesene amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi Kadıköy Çağla, inanmazsın ama hepsi Kadıköy.
      E sonrasını sana sormak lazım;hadi bil bakalım Kadıköy'ün n eresi? Hep merkezi yerler aslında;en üstteki Koşuyolu Parkı, kalanı Haydarpaşa

      Sil
  5. Şimdi blogları okurken şahane bir fon müziği yaptım kendime

    Clair de Lune (Extended) ♥

    Hafif hafif büyüleyici ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyülüyor o müzik beni Şebnem, muhteşem bir müzik bence de

      sevgiler

      Sil
  6. Yaşasın benden başka birisi de fotoğraflara şarkı saklamış, ilk fotoğrafı seçtim. Çok severim o şarkıyı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabahleyin yazdığım ve 4 cevap yukarıda da bulunan cevapta da belirtmiş olduğum gibi Handan'cım direkt senden üttüm :-)) heheheheh
      sevgiler

      Sil