3 Ağustos 2018 Cuma

Dik Gözünü Bulutlara ve Danset


Sen aklıma mukayyet ol ya Rab..diye diye yürümeye başladığım yollar ile dolu artık İstanbul.

Sıkıldım.
Bıktım.
Usandım krizlerden kavgalardan ve "bunu da böyle kabul et" lerden.

Reddettim.

Sakındım.
Nefret ettim " haline şükret"lerden, "senin ayakkabın yok bak onun ayağı yok"lardan.



Hayat bu değil. Yaşamak bu değil.
Bir durdum , bir nefes aldım , bir düşündüm de,neredeyse eminim; ben bunun için gelmedim dünyaya.

Türkiye'nin haline bakmaya gönlüm dayanmıyor artık.
Twitterda anlatamayan ve anlayamayan, sokakta yaşayamayan ve yaşatmayan insanlar insanlar insanlar...

Kavga, küfür, düşünmeden edinilmiş kalıp cümle ve düşünceler güruhu.

Oysa ben hayatta belki de en çok sorgulanmadan edinilmiş kalıplardan nefret ettim.



Sonra  başkaldırının en kalıcı en vurgulu en tartışılmaz haline   aşka -güzelliğe-renklere-var olan tüm güzelliklere çevirdim gözlerimi yangından kaçarcasına.

İyi ki varsın sanat....





12 yorum :

  1. Kapattım algılarımı bir süreliğine, çünkü çıldıracağım düşünmekten...
    Akıl sağlığımı ancak böyle koruyabileceğim sanırım.

    Konuyla alakası yok ama ben tango yapabilmeyi ne çok isterdim diye düşündüm şimdi... Kapat gözlerini ve dans et... Çok güzel olurdu ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnem..tango zamanı geçmedi ki neden şimdi başlamıyorsun buna?
      Akıl sağlığı için yapmak gerekeni yapıyoruz ikimiz de. Normal zamanlar değil çünkü.

      Gözlerini kapa ve dans et. O kadar ok şeye iyi geliyor ki.

      Sevgiler

      Sil
  2. Ah be Kadriye, hakikaten sanat özellikle müzik olmasa ne yapardık? Yukarıdaki Bay Darcy di mi kız? Bu şarkıyı çok severim, çok güzel bir tango. Eline sağlık. Aklımıza mukayet olmaya çalışacağız canım başka çaremiz yok. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak yaa, hemen tanıdın sana helal. Elbette Mr Darcy o Müjde. Hasta muy bien bendeniz kendilerin :-) ))))))
      O filmi izlemediysen izlemeni öneririm. Zarif bir başkaldırı filmidir bana göre.

      Sevgiler

      Sil
  3. Bir üstteki resme baktım, sonra gökyüzüne.
    Sonra müziği dinledim, iyi geldi Kadriye:)

    YanıtlaSil
  4. Hayatı en çok sevdiğim yıllar, dans ettiğim yıllardı.
    Bir bale okulunda modern dans çalışıyorduk. Umut, heyecan ve sevgi dolu bir zaman dilimi...
    Hatırlamak çok iyi geldi.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülin,

      Dans etmeyi bırakma aman...Umut, heyecan ve sevgi dolu zaman dilimlerini çoğaltmak lazım.

      Sevgiler

      Sil
  5. Bu haline şükret sözü bizi yerimizde saydırıyor sanırım :/

    İyi ki sanat var, iyi ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,

      Bu haline şükret kadar yanlış kullanılan ve dolayısı ile kötü şeylere sebep olan az cümle vardır sanırım.
      Kesinlikle dediğin doğru.

      Sevgiler

      Sil
  6. Değişik bir şey yaşıyorum şu an. Ben de bugünkü yazımda pek hoş sayılmayacak -berbat- şeylerden söz ettim ve en son "İyi ki sanat var" diyerek tamamladım. Sanat, nefes gibi; aldıkları nefesin kokusunu duyanlar için. Neşeli sevgilerle.

    YanıtlaSil
  7. deniz kenarında orman istiyom ben de. gökova gibi bi yer işte. gökovayı istanbula getirsinler :)

    YanıtlaSil