16 Ekim 2020 Cuma

KARANTİNA GÜNLERİNDE AŞK


 Kızımın erkek arkadaşı yurt dışında yaşıyor.Türk de değil. Lise yıllarında başlayan aşk hikayesi, erkek arkadaşının ve ailesinin Kanada'ya dönmesi ile kesilecek gibi olsa da uzak mesafe aşklar devam denenmeye değer mi dediler,devam ettiler ve başardılar. Bazen acıyarak bazen şaşkınlıkla daha çok ilgiyle izlediğim bu "teknolojik aşk" iki gencin ortak gayreti ile senede 2 kere fiziksel ortamda bir araya gelmekle şenleniyor. Birlikte para biriktiriyorlar ve belli miktara ulaştığında "doların karşılığı Türkiye'de lüks cennet olduğundan" erkek arkadaşı buraya geliyor.


1000 dolar ile Türkiye'de yapabilecekleriniz ile Kanada'da yapabileceklerinizi kıyaslayın...


Neyse pandemi mandemi dinlemedi aşk ve erkek arkadaşı (W diyelim ona) Türkiye'ye geldi. Airbnb ile Kadıköy'de şahaneli müthişl bir ev tuttular W için. Gün gün ne yapacaklarını planladılar, buluşulacak dostlara haber verdiler ve pandemi nedeni ile olabildiği kadar kısıtlı tuttular kalabalık ortama girmeyi.


Her şey yolunda idi,W bir ay kaldı ve gideceği akşam bize vedaya geldi.

Ertesi gün test yaptırdı ve test pozitif çıktı.

Apar topar işten eve geldim ve hepimiz karantinaya alındık.


Ne zamandır bloğuma yazmamıştım ve çok özlüyorum yazmayı diyordum ama ..evde W+4 kişi biz olunca aman Allah'ım..nefes alacak zamanım yok ne demek öğrendim.


Neler görüyor neler yaşıyor insan. Bir karantinaya alınmadığımız eksikti, onu da yaşadık.


W çok iyi. Ateşi yok  şu yok bu yok...bildiğiniz "hiç bir şeyi yok"

Ne kadar ısrar ettiysek de bir aydır birlikte gezdiği kızıma test yapmadılar.

W 10 bizler 14 gün karantinadayız.

İlk gün gelip ilaç bırakıp gittiler bir daha gelen olmadı. Aile hekimimiz bir kaç kere aradı. Hepsi bu.


Bizişin teleşında,emanet çocuk ya kötü giderse bir şeyler telaşında iken baktık kızım ve W sabahları birbirlerini görmenin ve küçük notlar-sürprizler hazırlamanın küçük mutlulukları ile başlayan keyifli bir sürece girmiş bile. Aşk hakikatten her şeyin önünde.."hatırladım"





Böyle günlerde daha iyi anlıyor insan


Yaşamak güzel şey mirim :-))))))))


8 yorum :

  1. Bloğunuzu okurken daha önceki Abim yazınızı okudum. size katılıyorum yetiştirmekle alakalı bir şey galiba. Ama insanın en yakını birlikte büyüdüğün kan bağın olanlarla artık ortak hiç bir şeyin kalmaması hatta hiç görüşmemek kötü ama böyle olması gerek. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Hülya,

      Abimle ilgili konu benim için geride kalmadığından yorumunu ilgiyle okudum. Böyle olması gerektiğini hiç düşünmedim(Ama insanın en yakını birlikte büyüdüğün kan bağın olanlarla artık ortak hiç bir şeyin kalmaması hatta hiç görüşmemek kötü ama böyle olması gerek) ve düşünmüyorum da halen. O benim anılarım,kandaşım,kardeşim ve ben onu halen çok ama çok özlüyorum. O benim canımızı çok yakan, ama en çok kendisine yaptıkları için yüreğimi yangın yerine çeviren canım abim. Belki bir daha asla görüşmeyeceğiz..böyle olması gerekmiyordu.

      Konuşsa ve dinlese hayat hepimiz için güzel yeni başlangıçlara kapısını açacakken şimdi hepimiz için sonlar konuşulmuş oldu.

      Her gün sağlığı için dua ediyorum. Ve biliyorum onu bir daha görmeyeceğim.

      Nazik yorumun için teşekkür ederim

      Sevgiler

      Sil
  2. Pardon öncelikle çok geçmiş olsun. Hülya

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun. Hoş bir hikaye olmuş ama. İnşallah belirti göstermeden negatif olur herkes.
    Kimse aramiyor sormuyor devletten, bunu çevremdeki hastalardan da duydum, kesinleşti. Okulda pozitif çikan öğrenci oluyor, sınif arkadaşlarına da test yapmıyorlar. İlginç(!)
    Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. N. Narda,

      Kızımın erkek arkadaşı olduğu için test yapmalarınısağlamak amacıyla hani neredeyse yalvardım ve tad alma duyusunda kayıp olduğunu söyledim hani belki coşar da test yaparlar diye. Geçmiş olsun dediler sadece

      Çıkmadık candan umut kesilmez hesabı..tövbe yaaaa

      Sevgiler sana

      Sil
  4. selaaammm :):) öncelikle çok geçmişler olsun..sonralıkla..AŞŞKK YAA AŞKK HARİKALAR !!!
    Çok sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve Zamanı,

      Aşkı aşkı bilene sormak lazımmış :-)

      Kocaman sevgiler

      Sil
  5. Aşk demişler bunun adına, uçuş uçuş uçuran, dünya yansa içinde kırmızıları gelincik sanan, mutluluk yahu işte :)) Siz iyi olun, şu musibeti def edin inşallah bir an evvel, bu notlarda tatlı hatırası kalsın musibetten ♥

    YanıtlaSil