25 Mayıs 2015 Pazartesi

Kibritçi Kız, En Sevmediğim Masaldı Her Zaman

Merhaba,
Bi de özür dilerim..

Gülümseyerek yazıyorum şimdi ,ne zamandır görmediğim sevdiğim insanlara kavuşmuş olmanın hazzı ile.


Kaç kere açtımsa bloğu seyrettim klavyeyi sahilde oturup denizi seyreder gibi.
Sizinle olmayı özledim, size anlatmayı sizi dinlemeyi özledim ama sanırım gecenin en koyusunda,şafağın hemen berisindeyim.

Somut sorunların soyut söylemlerle derman bulmadığı demdeyim.




















Otomatik pilotta uçuyorum. Her şey yolunda. Kızlarım gezilere gittiler:Selin'i okul yolladı 10 gün Kanarya Adaları'na gitti, Nehir Ihlara Vadisi'ne gitti (orada kaybolmayı becerdi) sonra gözyaşlarını tutamadığı Anıtkabir'e gitti geldi.Son sınav haftası başladı.12'sinde Selin'in okulunda mezuniyet balosu var.Selin Mezun olmuyor ama okulun ilk mezuniyet balosu ve katılmak istiyor. Benim de gitmem gerekiyor...ama gece elbisem yok, bulmam gerekiyor :-p ve o gün Nehir'in Cambridge sınavı var benim götürmem gerekiyor filan falan .....falan filan.

Babam kaza geçirdi..zaten o yetti benim  tüm akışı otomatik pilota teslimime.Uyudum kaç günlerce kimi gözüm kapalı kimi gözüm açık.


Her şey yolunda : bir yudum suyum kalmadı ama çölde koşturmaya ve bir vaha bulana kadar durmamaya and içmişim gibi bir haldeyim işte

Sevmiyorum bu haldeyken kelimeleri özgür bırakamayışımı, anlatmayışımı, kendimin bile aşamadığı duvarları set çekip "asıl ben içerideyken", "olması gereken ben"in tüm diğer "ben"ler adına herkes için her şey yolunda olan bir dünyada var olmasını.

Merak edilmeyi ,zor bulunan bir lüks olarak görüp arsız veletler gibi seviyorum. 
Gelmek istesem de ..bazen gelemiyorum.

Anlatacağım..uzun uzun.E kadın bi sus dedirtene kadar hatta :)

Meraklanıp "neredesin" diye soran tüm gönül dostlarına okyanuslar dolusu mai mai teşekkür ediyorum.


Ne isterdim biliyor musunuz?
Hani herkesin iyiliğini, sağlığını, memleketimin kurtuluşunu istemekten başka.

Endişe etmeden , gönül teli titremeden şu en sevdiklerimden olan müziği dinleyebilmek...Pek darlandım bugünlerde gerçekten.


21 yorum :

  1. Yayında bol gülücük simgesi gördüğümden, sevgili babanın sağlığı ile alakalı her şey yolunda çıkarımı yaptım, çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Burcu,

      Sağ ve şükredilecek halde.Atlattığı hayli büyük bir kazaydı.Çok teşekkür ederim.Ne resimler ne bilgiler kaçırdım kimbilir bloğundan uzak kaldığım zamanda..koşturup bakacağım ilk fırsatta.

      Sevgiler

      Sil
  2. Geçmiş olsun, inşallah en kısa sürede düzelir her şey. Görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şenayyyyy :) Çok teşekkür ederim, bir şeyler düzelmeye başladığında hemen fark edeceksiniz söz veriyorum. Satırlarımda şarkılarımın neşesi olacak o vakit.

      Sevgiler

      Sil
  3. Caniiim gecmis olsun. Yine de tatli tatli anlatiyosun ya otomatik pilot ta sen gibi cok seker :) opuyorum kocaman. Nerdesin diye sormaktan bi hal oluyos yahuuu ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim çılgın ve çok sevgili Başkan'ım,

      Siz sorunca prangalarımın zincirleri kopuyor, gönlüm pır pır ediyor geliyorum işte. Şu garip dönemimde bilmeden ne rüzgarsınız yelkenime...

      Sevgiler

      Sil
  4. çok geçmiş olsun..
    güzel kızlarının hazırlıklarında kolaylıklar dilerim..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Maviye İz Süren,

      Benim kızlar bi alem..her gün heyecan tam bitti dediğim yerden başlıyor :-D

      teşekkürler

      Sil
  5. sanki şahane bişeyler oluyormuş gibi,su gibi okudum yazını.
    hem çok kolaylıklar diliyorum,hem de büyük geçmiş olsun tatlı arkadaşım
    müzik ise içime içime:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havva, gerçekleşmiş bişi yok ama midemde kelebekler uçuşuyor..iyi bişi olacak

      Olmadı henüz ama olacak..biliyorum
      Midemdeki kelebekler...onlara inanıyorum

      Müziğimi sevdin he mi?
      Ayyy mutlu oldum ki ben :p

      Sil
  6. Çok geçmiş olsun . İyi olduğuna sevindim . Gerisi hallolur :) kızınıza da sınavda başarılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve telvesi çok teşekkür ederim ama çok
      Sevincime ortak,derdime umut bir yorum olmuş

      Sevgiler :)

      Sil
  7. çok güzel kareler allah şifa versin:=)) bloğunuzu takibe aldım bende bloğuma beklerim.

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Ahhh canım benim....
    Herşey geçecek, otomatikten çıkıp yine istediğin mailere uçacaksın biliyorum....
    Öpüyorum seni güzellik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnem,

      İnsanı umuda inandırmak....bence en fazla dua edilesi nitelik bu olsa gerek.
      Ben de seni öpüyorum koooskocaman

      Sil
  9. Geçmiş olsun Kadriye, dilerim baban kısa zamanda toparlanır ve sağlığına kavuşur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatoş çok teşekkür ederim,

      Az bi aklım vardı zaten o da gitti bu dönemde
      Şimdi kaldım yok aklımla bu alemde :)

      Sevgiler canım

      Sil
  10. Gecmis olsun Kadriye... Allah korumus , babanin cabucak iyilesmesini dilerim...Kizlarada kolay gelsin :)
    Arayi acmayasin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule'cim arayı açmamayı ben de istiyorum ama içime kapandığım dönem bi bakıyorum içimde kaybolmuşum..kapıyı bulup çıkmam zor oluyor :p "Bunalım ben" oldum bu ara :) :(

      Teşekkürler ve öptüm

      Sil