19 Nisan 2017 Çarşamba

Özne



Bazen kendime "ne yapıyorum ben " diye sormuyorum değil
Çılgın saçmalıklar ülkesinin baş kahramanıyım adeta
Hayatımı anlatan binlerce tümce içerisinde bırakın özne olmayı, sıfat olmaktan bile yoksun bir  varlık..ben.

Bekir Coşkun'un dünkü muhteşem köşe yazısı gibiyim.
Altı astarı tek kelime varlığım, ama içi dopdolu.

Siyasetten dem vurmayacağım.
Eminim Müjde benim yerime de boll bol yapmıştır bunu :-)

İKSV film festivaline bol bol  katıldım, kimini sevdim kiminde aman Allah oldum , hatta birini unutmak istiyorum.
Bol bol tiyatroya gittim.
Bol bol yürüdüm.
Bol bol resim çektim.

Mart flörtözleri




Seçimde görev aldım.
HAYIR dedim dağa taşa göğe yere..memleketin geri kalan çoğunluk kesimi gibi yani. Hani en az %60'ımızım dediğince gür bir sesle.

Kızdım çok kızdım.
Sabahına toparlandım.
Vazgeçmedim, hazırım.

Bir de kedi aldık.
Evdekiler 3 ben 1..demokratik bir seçim de olsa yenilmek zoruma gitti.


Şimdi 14 Şubat doğumlu bir Tesla (okul çağındaki çocuk isim koyarsa böyle olur) ile hayat devam ediyor kaldığı yerden.


Hala baharlara inancım solmadı, hala Atatürk'ün izinde bir Cumhuriyet çocuğuyum.

4 yorum :

  1. Tesla'yı sevsinler :)

    Ben de hâlâ Ataürk'ün izinde Cumhuriyet çocuğuyum. Hep de öyle olacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Ah, Kadriye'ciğim, merak etme bolbol yazdım, daha da yazacağım:))))fotoğraflara özellikle lalelere bayıldım ama ençok günün haberi bence, artık kedili bir yaşama geçmenize bayıldım. Oy, oy, oy ne de tatlı, minikkkk, ben de Bücürük'ü aynı bu kadar minikken almıştım, sokaktan hem de ablası....güle güle, sağlıkla büyütün. MAŞALLAH....
    Son cümleye "Ben de, ben de..." diyorum:)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Keşke her yenilgi böyle masum, böyle tatlı olsa.
    Merhaba yeni üye.

    YanıtlaSil
  4. hiç sönmeyecek umudumuz! alavera dalavera ile bir, ikiiii, üçüncü de tosss!
    benim özetim:)
    Teslaya selam, yola devam:)

    YanıtlaSil