28 Haziran 2019 Cuma

Müjde'ye Mektup



Müjde(tık) nazik bir şekide beni dürtüp  "neredesin sennnn" demiş geçenlerde sevgi ile. Ne zamandır bloğumu ve blog dünyasını  özlüyor ama onca bilgi dolu tümceye rağmen bugüne ait saçma sapan  kıvrımlarda düzlüğün asaletini unutup kendimi yitiriyordum. Yani zaman bana hükmetmişti ama ben hükmü yitirmiştim.

Müjde (tık) muhteşem bir dürtüş ile  iki satır yazmazsam öleceğimi hatırlattı bana.

Minnettarım efenim.

Neredeydim ben?

İş hayatımın manasız çöllerinde vaha yaratma peşinde telef olmaktaydım. Konu üretmek olunca ve siz  devlet daairesinde çalışıyorsanız, okyanusu yüzerek geçmeye azmetmiş ama ayağına onlarca safra bağlanmış bir yüzücüsünüz demektir. Okyanusu yüzerek geçmeye çalışıyordum.


İnsan  ile uğraşıyordum. İnsan bahar insan kış. İnsan vefa insan cefa. Körolası nankörlük ve cehalet konusunda veremediğim sınavlarımı vermeye, evvel hatalarımdan muaf olup bir daha bu sorunlarla uğraşmamak için sorunlar içerisinde kendimi izlemeye dalmıştım.

Daha dündü test çubuğunda iki  çizgiye şaşkınlığım. Biri üniversite çağında biri lise ikiye geçmiş iki çocuk annesi olarak sabahın beşinde fasulye ayıklayıp  çamaşır asıyor, sonra kitap okumaktan kopmamak için çabalıyor , sonra ikisinin okulu-geleceği için koşturup duruyordum.

Müjde'cim Ekrem İmamoğlu ileydim. Onla yedim yemeklerimi, ona ettim dualarımı,onu izledim bulduğum her kanalda, ona dua ettim çocuklarıma eder gibi.

Kırılan kalbimin parçalarını yamrı yumru da olsa yapıştırma peşindeydim. Ardıma dönüp bakmamak adına bugün halledeyim dedim insanların bile bile yaptıkları kötülüklerin izlerini silme işini.

Yarınlarla ilgili hazırlıklar yaptım. Yordu ama değdi Müjde.

Yoktum yani ama var olmak içindi.

9 yorum :

  1. Aaa! Kadriye'ciğimmmm! Ne kadar mutlu ettin beni bilemezsin, sen ne kadar nazik, sürprizlerle dolu tatlı bir kadınsın. Var ya, eşin çok şanslı tabii çocukların da. (Maşallah diyeyim nazar değmesin).
    Senin o çöllerde o yemyeşil palmiyelerle o vahayı yaratacağına inanıyor ve tüm kalbimle diliyorum canım. Yolundaki engeller, çöl rüzgarları, samlar hepsi toz olsunlar. Bak duaların kabul olunmuş:)
    Çok ama çok teşekkür ediyorum canısı.

    Not: Bloğuma link vermene gerek bile yoktu hiç aklıma bile gelmezdi şahsen yine de sağol:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğa link verdim ki herkesler senin gibi tatlı bir hatunu tanısın diye Müjde'cim

      Kocaman sevgiler sana :-)

      Sil
  2. Yazını okurken aklıma filozofun bir sözü geldi "mutsuz olmak istiyorsan insanla, mutlu olmak istiyorsan toprakla uğraş". Yani arkadaşım insan insanın hem ilacı hem de cezasıdır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Kadriyeeee... ne toprak ne insan: mandalar gibi çamura yatıp güneşlenmek istiyorum sessiz ve hareketsiz yoruldummmmmmmmm

      Canımsın, sağol :-)

      Sil
  3. Çok tatlı çıkmışsın..Ekrem beyi beylikdüzünden tanıyorum..Kızımız okulundaki her konsere sağolsun gelirdi..Hatta müzik lisesi pek iyi bir yerde değildi daha güzel bir mekana taşıdılar orayı düzenlediler falan..Ekrem bey candır ve son derece hak etti makamını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve Zamanı,

      Ekrem Bey umudun diğer adı..Ekrem Bey can cannn
      İBB'dekileri arayıp "artık siz de CHP'li belediyede çalışıyorsunuz korkmayın" demek için yanıp tutuşuyorum.

      korku cumhuriyeti sona erdi çok sükür

      Sevgiler

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Ardı memat ...
      Yaşamak lazım N.Narda..yaşar gibiyiz bizler

      Sil
  5. Kendisini cumhurbaşkanı da yapacağız inşallah :) Mansur başkanı ı da başbakan:) birileri de mahkemelerde yargılanacak. :)

    YanıtlaSil