24 Kasım 2016 Perşembe

Öğretmenleştirebildiklerimizdenmisiniz?


James Redfield'in Dokuz Kehanet kitabında kimsenin tesadüfen yolumuza çıkmadığı, yolumuza çıkan herkesin bize verilecek bir mesajı olduğundan bahseder.




gülüşüne ölürüm bennn


Hepsi öğretmenimdi.Ben kime ne mesajlar verdim bilmem, kiminden bilerek kiminden bilmeyerek mesajlar  ve dolayısı ile öğretiler aldım insanların.

Ama zamanla öğrendim ki , en iyi öğretmen yanan elmiş.

İlk sırada Başöğretmen Mustafa Kemal ATATÜRK

İkinci sırada nefes almaktan yaşamda neşeyle tek başına var olabilmeye kadar her ayrıntıda ilk öğretmenim olan canım annem Rabiş Sultan,


Üçüncü sırada Beşikdüzü Köy Enstitülerinin kuruluşunda çalışmış Cumhuriyet öğretmeni , adını gururla andığım sevgili dedem Haşim Zihni,

Dördüncü sırada bildiğim her şeyi yeniden yorumlamama ve anlamama,tüm masalların gerçek olabileceğine inanmama neden olan canım evlatlarım,



Beşinci sırada eşsiz kazıklarını yediğim dost bildiklerim olmak üzere tüm öğretmenlerime saygı ve sevgilerimi sunuyorum.

Öğretmenler Günü kutlu olsun.





10 yorum :

  1. Kadriye hanım,resmen kahkaha attım son paragrafta.Harikasınız :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehehehehe
      en çok onlar öğretmedi mi nihayetinde :p

      Sevgiler

      Sil
  2. Vay be harika bir yazıydı, efendim :)
    Öğretmenler önemlidir, kötüsüyle - iyisiyle... Kaleminize sağlık! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın öğretmenleştirebildiklerimiz diyelim o halde sevgili Gazeteci N.G :-)
      teşekkür ederim

      Sil
  3. Kadriye'ciğim annenle fotona bayıldım, harikasınız. O kitapta yazana katılıyorum, kimi insanların yaptıklarıyla iyiliğin, nankör olmamanın kıymetini anlıyoruz, öyle şeyler yapıyorlar ki, ağzımız yanıyor bir güzel veya senin dediğin gibi elimiz yanıyor. Bize ders oluyor. Kalemine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biiiiiiizzzz kazık yemeyiiiii sizden öğrenecek değiliiiiiiiiizzzz
      :-p
      Ay Müjde, konu sen olunca otomatik olarak siyasete gidiyor aklım ve şu an bu satırları cidden gülerek yazıyorum

      Sevgielr

      Sil
  4. "Hayat dersleri bölüm 1" diye başlık bile atılabilir. Çok güzel toparlamışsınız. Son paragraf da çok anlamlıydı.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son paragrafta andığımız ne çok isim var di mi Makbule.
      Kazık yememek galiba elde değil de ben azık atan olmamak için çabalıyorum elimden geldiğince


      Sevgilerimle...

      Sil
  5. Ya ne güzel anltmışsın yine... Anneciğinin ellerinden öper, öğretmenler gününü kutlarım. Tüm öğretmenlerimizin öğretmenler günü kutlu olsun o zaman;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili çok tatlı Bahar :D

      Öğretmenlerimizin hepsini ayırt etmeden sevgiyle andık dün.
      Güzel öğretiler, güzel yarınlar olsun yolumuzun devamında dilerim

      Kocaman sevgilerimle

      Sil