22 Ağustos 2024 Perşembe

Henüz Kaybedilmemişken..

TRABZON-FAROZ

 En sevdiğim yanlarımdan biridir.


Kaybetmeden kıymet bilmek.


Dün18697519621 saat kadar süren bir toplantım vardı. Her sabah yürüdüğüm yolu yürüyemedim başka yere gitmem gerekmişti.

Bu sabah, her sabah yürüdüğüm yolu yürürken "seni nasıl da özlemişim yol" deyiverdim. 

Ağaçlarıma sarıldım, taze filizlenmiş  dallara "çak bi beşlik" yaptım ve kitabımı dinleye dinleye keyifle yürüdüm.  Her sabah hayran olunacak bir ayrıntı bulduğum, senelerdir  mevsim değişikliklerinde değişimini keyifle izlediğim yol. 

Günde milyonlarca insanın geçip gittiği ama ayrıntılarındaki  kırılgan güzelliği görmediği yol. Ne çok seviyorum seni.


Ablama "günaydın" yazıverdim. Bizim POMUM adlı grubumuz var, ordaki kızlara da "günaydın" yazıverdim. Nazlı benden  evvel yazmış yine :-) Erkenci kuş o. Bir günaydını, bir yeni günün başlangıcını  tüm kalbiyle sizle paylaşan insanların varlığını, onların yokluğu ile sınanmadan kutsamalısınız. Kimsenin , sahiden "günaydın" demediği bir sabahın karanlığını hayal bile edemiyorum  ıyyyyyyyy.

Yaz günü  , duş almadan çıkılır mı evden ? Bakmadan elimi attım tarağımı aldım,  saç kurutma makinam şuracıkta. Depremde , tayinde, şu sebeple bu sebeple  evini düzenini bozmuş kaybetmiş insanları düşündüm. Minik ayrıntıların yerliyerinde olması nasıl bir güven ve huzur sebebi biliyor musunuz? Kaybetmeden kıymeti bilinesicelerden bu konu. Hem de çok önemli.

Yaran nerdeyse canın orda der eskiler.

FOTOĞRAFI TIKLARSANIZ ŞARKISI DA VAR...

Abime günaydın diyememek de benim yaralarımdan biri. Artık  hiç bir koşulda düzelmeyecek bir kopuş. Öz kardeşinizi ölmeden yitirmek. 

Hani dişinizi çektirseniz dil hep oraya gider ve yarayı yoklar ya..öyle bir şey benim için abim. İyi ki onu kaybetmeden layığı ile çok sevebilmiş, öpebilmiş, sarabilmiş, anılar biriktirmişim.



Selam olsun  nazlı güne.. hadi yaşayalım.

Ama  bir sincap ciddiyetinde..yani, yasamanin disinda ve ötesinde hiç bir şey beklemeden,yani butun isimiz gücümüz yasamak olacak şekilde yaşayalım.

12 yorum:

  1. Hayatımızdan çıkıyor kimisi ölünce kimisi ölmeden. Sanırım özlem var içinizde ben de yok gibi. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hülya,

      Kokusu ve yanağının tadı, çocukkenki bakışları aklımda. Şimdiki haline değil özlem.

      Sen anlasın beni :-)

      Sevgiler

      Sil
  2. Salyangozu su içerken fotoğraflamak! Woww! dedim. Gerçekten de yok olmadan kıymet bilmek çok önemli. Mesela ben her gün "Meğerse evim Bücürük'müş" diyorum. Kıymetini de biliyordum ama yine de 16 yılın sonunda kaçınılmazı önleyemedim. Abinin mekanı cennet olsun unutmadan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde selam,

      Salyangoz footoğrafımla çok gurur suyuyom dur kabarayım azcık :-)
      Abimin ömrünü uzattın he sağol. "Öz kardeşinizi ölmeden yitirmek. " dedim ya yazıda. Küstü bana gitti, Allah sağlık afiyete versin sağ ve salimdir kendileri.

      Sevgiler

      Sil
  3. gözümüzden gönlümüze akıp gidenlerin mekanı cennet olsun...
    günlerin mutlulukla geçsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maviye İz Süren'im;

      ""Öz kardeşinizi ölmeden yitirmek. " dedim ya yazıda. Küstü bana gitti, Allah sağlık afiyete versin sağ ve salimdir kendileri. Üzülme yani :-)

      Sevgiler

      Sil
  4. Şarkı, kalpten vurdu beni.. anılar, yaşananlar, unutulanlar, hatırlananlar... koca bir ömür "keşke" kelimesi cimriliğinde geçsin dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Momentos,

      O ne güzel dilekti öyle.. bunu çok sevdim;teşekkürler

      Sevgiler

      Sil
  5. "Kayıp Yıllar"... Hangimizin hayatında yok ki. Yazıyı okurken ta derinden aynı duyguları paylaştığımı hissettim. Ben abla idim ama o hiç abla demedi, iki candan kız kardeş, arkadaş, yoldaş, sırdaş... Hepsini sığdırdık bir ömre. Telefonda sesini özlüyorum bazen. Yaşamda kısacık anlar bile ne kadar önemli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Sevgili Makbule Hanım,

      Sesini özleyeceklerimin sesini kaydettim yaşasın teknoloji.
      Abim (https://mavidebirnokta.blogspot.com/2018/02/abime.html) yazısında anlatmıştım.. bıraktı gitti. Giden midir terk eden kalan mıdır ardından gitmediği için terk eden orası bilinmez ama bazı kopuşlar ölümden beter deme sebebim o.

      Sağ olsun iyi olsun da amaaaan ne yapalım bize de özlemin bu çeşidi düştü demek.

      Sevgiler

      Sil