19 Ağustos 2024 Pazartesi

Mai Kar Tanem Ve Dahi Bir Tanem

resmi tıklayınız lütfen :)


Her zaman oluyor ya da olacağını  bileceğiz diye bir şeyden etkilenmemek  mümkün mü?


Meteroloji kar yağacak dediğinde yüz kere de görmüş olsanız ilk kar tanesini heyecanlanıp cama yapıştırmaz mısınız burnunuzu?

Selin doğduğunda büyüyeceğini ve o büyüdükçe hayatın değişeceğini elbette biliyordum.

Zamanın istediğimden çok hızlı akıp gideceğini ve yüzyıllarca yaşasam da ona doyamayacağımı da biliyordum.

Bu nedenledir ki  hem Selin hem Nehir doğduktan sonra geceler boyu uyumayıp ya da uyanıp uyanıp onları seyretmeye gidişim.

Onlar okula başladığında işten kaçıp kaçıp , onlardan habersiz okul bahçesinde koşturmalarını  izleyişim.

Selin üniversiteyi  bitirdi,  dün ilk maaşı ile bizi kahvaltıya götürdü.


Dün ilk defa kızımın ekmeğini yedim.

Nasıl güzeldi o ekmeğin tadı, nasıl güzeldi "ne isterseniz alın" derken gözlerindeki pırıltı.



Ben, zamandan ve dünyanın bu kirli akışından muaf ne kadar mutluydum dün.

Yerler gökler her yer nasılda görülmemiş bir mai'ydi dün.

Bir bilseniz...

12 yorum:

  1. Allahım bağışlasın ne güzel bir şey onların bu hallerini görmek. Dilerim evlenir ve torun verirler kucağımıza. Çok güzeller maşallah. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hülya,

      Sizinkiler daha evvel versin torun müjdelerini :-) Sevgiler

      Sil
  2. Ne kadar güzel, yıllarca emek verip karşılığınında mutlu olmak. Allah nazardan saklasın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu,

      Çok teşekkür ederim. Daha güzel günler, muratlar senin olsun 💕

      Sil
  3. Mutlu oldum. Maşallah, nazar değmesin. Afiyet bal olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen hep benim mutluluklarımla mutlu olabilensin, sağol Müjde

      Sil
  4. Güzel bir kız, güzel bir günde, sevdiklerine kendi helâl kazancıyla günün en güzel öğününü, bir sabah kahvaltısını ikram etmek istemiş... İşte masal böyle başlamış; Yer-gök mai'ye boyanmış o gün...
    Ebem kuşağındaki mavi bile imrenmiş onlara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Sevgili Makbule Hanım,

      Güzel kalbinizden gelen güzel tanımlarla bir daha sevdim mutluluğumu..çok teşekkür ederim.

      Sil
  5. Maşallah, nice nice üst kademelere ulaşsın. İnsanın çocuğunun büyüdüğünü, kendi ayakları üzerinde durduğunu görmek gibisi yok. Size de afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül Akça,

      Daha güzel sevinçler sizin olsun. Mutluluk çok özlediğimiz şey artık, hepimizin gönlü onla dolsun, teşekkürler

      Sil