9 Eylül 2024 Pazartesi

Vendim Viddim ama Vicemedim (Tatil Dönüşü Azap Yazısı)

 111










TRT'de staja gittiğimde Temmuz ayıydı.
Neden insanlar izne çıkmak için çırpınıyor diye hayretle bakmıştım prodüktörlere.

İş hayatı, çalışmak... o en baştan beri  sevdiğim bir şeydi.

Elebette iş hayatı güllük gülistanlık bir yer değil. 

Hatta tam da " Sana Gül Bahçesi Vaad Etmedim" kitabının anlattığı şey belki de ama ben işi, işimi, çalışmayı, çalışma arkadaşlarımı 3 ila 5 dakikalık sürede sever-benimser-içselleştirir ve işten dertlenerek çıkıp işe koşarak gelirdim.

Tatile filan da gitmezdim çocuklarımı olmadan evvel..


Taaa 1989'dan beri.


Şimdi ise ilk düğme yanlış  iliklendiği için sonrası hepten kayık olan sistemde çalışan bendeniz, ilk defa  olarak  tatil bitsin de işe döneyim istemedim. Devletin bir dili, işleyişi, disiplin ve düzeni vardı.Sizlere ömür...

İstanbul'u severim.

Eylül'ü çok severim.

Çalışmayı  severim.

Yeni başlayan sezonu da severim...merak içinde olurum.

Hepsini bitirdiler yahu.


Hah ..pesimistliğin dibinde kazan kaldırmış halde  o güzelim huzur dolu mavileri  bırak da  gel  burda debelen.

Ömrün anlamı  bu olmasa gerek  :-(

10 yorum:

  1. hadiii bir dahaki tatile az kaldıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asgahjsgahs Çağla ; ver gazı uçur lazı olmuş seninkisi ama sağol şeker..bana da bu lazım yalan yok

      Sil
  2. Selam fotoğraflar çok güzel neresi? Güzel olan şeyler bitiyor, yine bahar gelecek , yine yaz olacak. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parıldayan Çiçek Merhaba,

      Bursa-Gemlik-Küçükkumla o sahili denizi mavisi sevilesi yer. Kadıköy'den biniyosun gemiye orda iniyosun. öyle de güzeldi ki ..gitmediysen bir uğra bir gün mutlaka..sevgiler

      Sil
  3. Geçen yaz tatile gidememiş biri olarak bu yaz tatili bana çok iyi geldi ve ben de bitmesin istedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. N.Narda,

      Geçen sene niye gidemediydin ki acaba? Bu seneki tatil çıkmadı aklımdan hala üfff ne yapacağız bilmem 🤗🤗🤗Sevgiler

      Sil
  4. Demek tatil çok güzel geçmiş , tam zamanında yetişmiş, seni sarıp sarmalamış. Biraz daha uzun olsaymış çok güzel olacakmış. Ama çok daha uzun olsaydı eminim yine koşa koşa dönerdin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan'ım,

      Koşa koşa döneceğim her mecrayı katrana bulaıp kuş tüyü serptiler.. yok keyfim yok👹

      Sil
  5. Umut hep var, mesela bir sonraki tatile gidebilme umudu 🦋🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde Yazar,

      Gitmek sorun değil de dönecek yerin nitleikleri sorun. Bu sene bitmeden her şey daha bi güzel olsun inşallah diyorum..teşekkürler ve sevgiler.🐾

      Sil