10 Temmuz 2014 Perşembe

Fuzuli


Söylesem tesiri yok sussam gönlüm razı değil demiş düşünür

Beni mi bilmişte söylemiş
Bin tane renk, damlalara tutunmuş  , iliklerime işliyor
Deniz kenarında yağmura tutulmuş gibiyim

TEOG, okullar, iş,çocuklar, aile, ritüel, çiçeklerim ,balkon, hayat, haberler, habersizler, yalan, doğru, adalet, yaş, hastalık,seçimler,sıcak,tatil,dava,insan,hayvan..hayat sarmal halde dökülüyor saksısından. Benim canım ise hepsinden sıyrılıp O'nu dinlemek ve maviyi seyretmek istiyor. Bildiğim herşeyi unutup dağlarda yürümek, gönlüm daha ne kadar yük kaldırır ki diye sormadan mevsimleri içime çeke çeke hep yürümek istiyor. 

Hayatın aslı değil mi yaşamak?Ne diye kendi yalanımıza inanarak devam ediyoruz az olanı harcamaya?

Sabahlar isterdim asi ve mavi 
Büyüsün isterdim ışığın rengi..

Ya ufka vardığımda gelirse dünyanın sonu?
Ya yalan olduysa tüm doğrularım... 
Sürgün halinde kelimeler sesini duyduğumdan beri, gittikleri yerden gelmezler geri.




11 yorum :

  1. Maviye sıkı tutun arkadaşım , ben bir ara mavinin ucunu kaçırıp sarıya döndüm o daha berbat..sarı , hazan, hüzün..
    MAviyse öyle mi ya, umudun rengi, her şey çok daha güzel olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavi sarıyla birleşince yeşil oluyor Gonca' m..huzur hüznün arkasında. Sen eksik olma hayatımdan dostluğundur besleyen mavimi

      Sil
  2. Kadriye benim de canım bu aralar doya doya maviyi seyretmek istiyor....yalnız değilsin :)

    YanıtlaSil
  3. Yazmış ama yollmayı unutmuş bu laz :-) (ben)
    Biz, uyumlu ama özgürlüğüne düşkün teslim olamayan jenerasyondanız sanırım Sertaç. Hepimizin gönlünün bir yanı mavi...ama ne yazık ki uçurtmalar gibiyiz:iplerimiz kadar özgürlüğümüz
    Yalnız olmadığımı bilmek harika :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel yazmışsınız, yüreğinize sağlık! Paylaşmak isterim izninizle..?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ,elbette paylaşabilirsiniz ve bu beni mutlu eder :)

      Sil
    2. Ben teşekkür ederim, iyi günler!

      Sil
  5. kadriye ben saros'da eşim istanbul'da mecburen:(
    bu etkileyici yazını o'na gönderiyorum,
    aslında aynı düşünceleri evirip çeviriyoruz,keşke şansımız yaver gitsede kavuşsak arzumuza:)
    sen de tadını çıkar güzelliklerle
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Havva,içim gitti kavuşmayı özleyen ayrılığınızı öğrenince. "dağlar ardında olsun,sağ olsun esen olsun" deriz biz sevdiceklerimizden ayrı kaldığımızda;senin mavin de lacivertle karışık demek ki...

    Sevgili eşinle doğru zamanda, doğru yerde, iyilikle kavuşmanızı diliyorum tüm kalbimle ve bu vesile ile ona da selamlar benden...yazdıklarımı beğendiğin zaman çok mutlu oluyorum biliyor musun :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:)
      sen de beni mutlu ediyorsun
      ama bilmelisin ki arkadaşım mimlendin!
      yapacaksın!
      :))

      Sil